édes - keserű

motyorog [@] gmail.com

mondjuk

  • This is the last: Ez olyan, mint egy ténylegesen kitalált, és való... (2014.06.04. 19:15) Napi groteszk
  • This is the last: A pénz többnyire alkalmazkodásra bírja az embert. (2014.06.04. 19:03) Szakember
  • This is the last: Hát még ha a szabadságtéren anarchia folyna. : )... (2014.06.04. 19:00) A Szabadság téren bármi megtörténhet (143. rész)
  • This is the last: Nos, ők nem föltétlen tartják annyira "egészségt... (2014.06.04. 18:55) OMÉK 2013
  • This is the last: Üdvözöllek, motymoty! A blogot ugyan nem mától o... (2014.06.04. 18:50) Eufemizmuska
  • motymoty: @calealenta: Esőerdőkről volt szó, amiknek a kií... (2014.02.18. 12:00) Miért ne tartsunk macskát gyerek helyett*
  • motymoty: Verona egyébként remek hely, az Arena nagy élmén... (2014.01.08. 16:42) Kedves Jézuska!

2010.06.28. 16:52 motymoty

Klasszikus napló II.

Csütörtök igazi motyorgós nap volt, a munkahelyemen nem csináltam semmit, otthon nem raktam rendet, nem csináltam vacsorát (mert elfelejtettem bevásárolni hazafele!). Egész nap csak motymoty. Nagyon utáltam magamat. Ilyenkor aztán már az is idegesít, hogy idegesít, hogy ilyen vagyok. Igazi ördögi kör.

Végül sikerült majdnem ledarálnom levágnom a hüvelykujjamat a szeletelőgéppel. Bélám csak nézett nagyokat, egy ilyen akciót magától várt volna, nem tőlem. Ömlött a vér. Tiszteséggel ellátott, majd lefektetett. Utána már minden jó volt.

Onnantól kezdve ő fürdetett, mosott nekem hajat – rettenetesen élvezte - egészen tegnap estig mikor is úgy értékeltem, hogy eléggé összeforrt már, nincs szükségem a segítségére. Ezzel sikerült ici-picit megbánatnom, mert ő akart nekem segíteni. (Előtte persze nagy sóhajtások közepette, rendületlenül hallgathattam, hogy „Jaj Babám, veled mindig annyi baj van!” Ami egyébként teljesen igaz. Na de akkor is. Nemértemaférfiakat.)

4 komment

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

agyragobogar · http://www.agyragobogar.com/ 2010.06.30. 08:53:52

jaj nem is kell érteni a férfiakat :D csak szeretni őket. Képzeld nekik milyen érthetetlenek a nők :))))

harumi 2010.07.14. 11:03:59

azt hiszem minden férfiban ott lapul az "én megoldok mindent, megmentelek, gondoskodom rólad, mert ez a férfi dolga". de valljuk be őszintén szegények nem sokat tudják gyakorolni lovagi mivoltukat és amikor végre újra felvehetik a trubadúr ruhát, meggyógyulunk, hát ezért nem örült neki. szerintem ;)

motymoty 2010.07.14. 13:43:42

@harumi: Szerintem is. A nagy sóhajok meg a színpadi megjelenést hivatottak alátámasztani, azt hiszem.
süti beállítások módosítása