édes - keserű

motyorog [@] gmail.com

mondjuk

  • This is the last: Ez olyan, mint egy ténylegesen kitalált, és való... (2014.06.04. 19:15) Napi groteszk
  • This is the last: A pénz többnyire alkalmazkodásra bírja az embert. (2014.06.04. 19:03) Szakember
  • This is the last: Hát még ha a szabadságtéren anarchia folyna. : )... (2014.06.04. 19:00) A Szabadság téren bármi megtörténhet (143. rész)
  • This is the last: Nos, ők nem föltétlen tartják annyira "egészségt... (2014.06.04. 18:55) OMÉK 2013
  • This is the last: Üdvözöllek, motymoty! A blogot ugyan nem mától o... (2014.06.04. 18:50) Eufemizmuska
  • motymoty: @calealenta: Esőerdőkről volt szó, amiknek a kií... (2014.02.18. 12:00) Miért ne tartsunk macskát gyerek helyett*
  • motymoty: Verona egyébként remek hely, az Arena nagy élmén... (2014.01.08. 16:42) Kedves Jézuska!

2011.02.15. 16:08 motymoty

Kínlódás és magyarázat

Azt hiszem tartozom nektek némi magyarázattal, márpedig megmagyarázni azt, amit magam sem értek nem egyszerű, úgyhogy jobbat nem tudván, nem maradt más, mint a kényszeredett vigyor, erőltetett műhumor.

Íme a lehetséges opciók és a  bennem felmerült kérdések egy részének a felsorolása, közvélemény kutatásnak álcázva. Lehet többször és több választ is ikszelni. 

(A döntés jogát fenntartjuk!)

56 komment

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2011.02.15. 17:01:58

Tudjuk h nagyon buta vagyok, de miből gondolod h Béla volt?

motymoty 2011.02.15. 17:02:43

(Természetesen ha még valaki a ne hisztizzre szavaz, meg fogok sértődni.)

motymoty 2011.02.15. 17:06:05

@anyuss: Mert az otthoni IP-címről volt valaki, és a madarat nem szoktuk beengedni a lakásba. :)

2011.02.15. 17:10:01

@motymoty: És ezt a gépen az előzményeknél láttad, vagy a blogon is meg lehet nézni valahol? (A statisztikát ismerem, csak nem tudtam h bontásban is van.)

roboman78 · https://www.vilaggep.hu 2011.02.15. 19:28:26

Jó ez a szavazás. Szerintem maradjon minden a régiben. Én még ki is nyomtattam régen a barátnőmnek, mivel nem szokott internetezni. Jó lenne, ha mi határoznánk meg, hogy ki olvassa, és ki nem, de "ez egy ilyen műfaj", hogy sose lehet tudni.

micka · http://micka.freeblog.hu 2011.02.16. 07:12:43

szerintem ha Béla olvassa csak még jobban szeret majd emiatt. annyira diszkrét vagy, hogy semmiféle jogot nem sértesz. sajnálnám ha eltűnne a virtuális térből a blogod, szeretem a humorod, azt, ahogyan látsz dolgokat.

2011.02.16. 09:02:03

Látom volt aki Bélára szavazott a blog ELLENÉBEN. Ugye az nem Béla volt??! :(

2011.02.16. 12:06:50

Jajj kisjányom ne haraguggyá mán ezír a sok buta kérdésír, de magas nekem még a boggerozás mint kacsának az eperfa. Elektronyos levelet aztat szoktam írni (nem is szól azóta hozzám a Sanyipóstás mer nem veszek mán tűle bélyeget, értem én a Sanyit, kell neki az a kis mellíkes ami begyün neki a leáztatott bélyegeken, ott van neki a zasszony, hát az ollan rátarti nőszemíly, mindég a hiábavalóságokon jár az esze, hallottam hogy mostan valami velnésbe akar menni, de hiába montuk a Sanyinak ne hozzon ide városi menyecskét mer abbul csak a baj lesz...), meg a zivivven is szoktam nézelűdni (na a mútkor megtanátam a Pirost meg az urát, hát hogy az az embör hogy csúffá lett pedig millen szíp szál legíny vót, nem is tutta senki mivel fogta meg a Piros, tán boszorkánság vót a dologba...) na hogy szavamat ne feleggyem nem értem ezt a boggeros dógot, aztat látom hogy itten bódog bódogtalan írhat ami az eszibe jut, legtöbb a politikárul asztán sziggyák egymás annyát nagyon, a más meg csupa disznyóságot beszíl, a tiszteletes úr is ezír prédikálta a mútkor hogy vigyázzunk a kompúterrel mer benne van a zördög, na a línyeg hogy nem akartalak ín ezzel feltatanyi kisjányom de látom mán megín ollan sokat írtam hogy be se fír a kockába. Na Isten megágyon!

motymoty 2011.02.16. 12:09:30

@Roboman: Igazad van. És pont egy ilyen higgadt kommentre volt szükségem. :)

@micka: Köszönöm! Nagyon kedves vagy, jól estek szavaid, és megnyugtattál.

@anyuss: A statisztika nem jelenik meg a blog.hu-n bontásban, egyéb szoftver kell, pl. statcounter.com.

Az egyik aki Bélára szavazott én voltam, nem fértem bele a bőrőmbe és nyomkodnom kellett, mellényomtam. :D

A másik sem hiszem, hogy Béla volt - mondjuk nem lepne meg, ha ez lenne a véleménye, azután amiből választani lehet - szerintem ez egy vicceskedvű olvasó volt, aki olvas ugyan, de nem szeret olvasni. Vagy véletlenül a szavazás gombot nyomta meg az eredmény helyett, mint én. :D

motymoty 2011.02.16. 12:18:49

@anyuss: Ez egy olyan kocka amibe bármi belefér, de akkor az előismereteidet tekintve inkább ezt most nem magyarázom el.

Kérdezz nyugodtan, maximum nem kapsz rá választ. :D

A tiszteletes úrnak pedig teljesen igaza van, jobb ha hallgatsz rá.

A Sanyi pedig megérdemli, a városi menyecske is egy hiábavalóság, a hiábavalóság, hiábavalóságot szül, hát úgy kellett neki.

2011.02.16. 12:40:55

@motymoty: Még a póstamester is monta neki, vigyázzá az illen nűvel Sanyi, ennek míreg van a lába közibe, eztet monta pontossan. De ez még haggyán, a szomszéggyuk mesíte hogy valami idegen hajak vannak a fejibe varrva és mégahozzá több másmilyen színbe! Akárhogy okoskodnak ezek a városijak, tisztessíges asszony illyet nem csinyál!

motymoty 2011.02.16. 13:10:02

@bélla: Nem tudom miért van az az érzésem, hogy a kommentelők száma nem nőtt, csak kommentelők identitása változott, de azért értékelem az igyekezetedet, hogy képes voltál ezért még egyszer regisztrálni. (És felmerül bennem a kérdés, hogy vajon ez etikus-e?:))

Ezek szerint a Béla név már foglalt volt.

motymoty 2011.02.16. 13:11:43

@anyuss: :D ez a haj dolog nagyon durva. Hogy jut ilyen eszedbe. :D

2011.02.16. 13:14:47

@motymoty: De kisjányom, nem mondod komolyan öreganyádnak hogy nem hallottál még a hajfelvarrásrul?! :) Aztat meg ne mongya nekem senki hogy nem a fejbe varrják bele!

szittyazoli 2011.02.16. 13:20:05

nem tom mi baja a motymotynak...
részemről örülök hogy végre megismerhettem bél(l)át.
szerintem tök jófej a csávó, frappáns kommentelő.(és persze szavazó!)

@bélla: ne törődjé' semmivel mi ketten jól meg leszünk itten.

motymoty 2011.02.16. 13:24:32

@szittyazoli: Azt látom, hogy jól meglesztek, mondjuk kétségeim nem voltak sosem ezzel kapcsolatban.

Örülök, hogy a szavazat dolog is kiderült, kíváncsi természet vagyok, az az igazság.

bélla 2011.02.16. 13:43:05

@szittyazoli: köszi szittyazoli - jó haver vagy.
ó'vaslak ám, tégedet is - csak az istennek se értelek.

motymoty 2011.02.16. 13:45:49

@bélla: :D

Azt hiszem akkor ezen a ponton elmehetek nyugdíjba. :D

motymoty 2011.02.16. 13:48:26

@anyuss: Aztán majd ha nagyon unatkozom, én is felvarratom a hajamat jobb híján.

2011.02.16. 13:52:48

@motymoty: Ha mán itt tartunk, mellik oldaldobozba lehet berakni az ismerős blogok linkjét? Vagy két órája eztet keresem, a purgyé meg mingyá fölébred oszt akkor gameóver.

2011.02.16. 13:54:09

@motymoty: Ha mán itt tartunk, mellik oldaldobozba lehet berakni az ismerős blogok linkjét? Vagy két órája eztet keresem, a purgyé meg mingyá fölébred oszt akkor gameóver.

motymoty 2011.02.16. 13:58:29

@anyuss: A linkblogokra tippelnék, de amint látod itt ilyen nincs, úgyhogy fogalmam sincs. :)

2011.02.16. 14:08:20

@motymoty: Azt már próbáltam, de nem megy :( Amúgy meg hiába is próbálja a tettes rám terelni a gyanút a két l-lel... :)

bélla 2011.02.16. 14:36:23

@anyuss: - belépsz a szerkesztőbe vagy jó magyar nevén "adminba"ahogy szoktál...
- itt kattintasz jobb oldalon „Vezérlőpult” feliratra
- az új ablakban felül a kék menücsíkban kattintasz a „Sablon” feíratra
majd a kék menü alatti menüsorban a „Sablon darabok” felíratra
- az így megnyílt listán a „linklista” felíratra
…itt egy html felülethez jutsz...

másold be a végére, (akár innen is) az alábbi modult: annyiszor ahány linket akarsz majd
<a href=" "> </a><br>
vagy bővített kiadásban ezt...
<a href=" ide írd az oldal elérhetőségét"> amit ide írsz az fog látszódni</a><br>

2011.02.16. 14:49:43

@bélla: Nagyon szép tőled h segíteni próbálsz, de én egy alfabéta vagyok :) nekem nincs az adminban jobb oldalon vezérlőpult felirat :(

bélla 2011.02.16. 15:03:01

@anyuss: ja persze. bocs. ti indablogosok vagytok...előbbi a freeblog-ban jó csak.

bélla 2011.02.16. 15:04:26

...elfelejtettem hogy tudathasadásom van épp.

2011.02.16. 15:28:14

@motymoty: Na mostmár akárhányfelé szakad mindig le fog bukni :)

2011.02.16. 15:29:53

@anyuss: akarom mondani hasad

szittyazoli 2011.02.16. 16:00:19

@anyuss: ez a bélla kicsit gázos. nem értem hogy nem tudja? pedig ő is indás..

na majd én mondom a tutit.

azóval - admin
aztán - linkek
aztán - új link -
a megjelenő szerkesztő felületen
a "Cím"-hez írd be ami szöveget látni akarsz
az "URL"-hez pedig az oldal címét a böngésző felső soroból
ebből a "http://" már ott van azt nem kell még egyszer beírni..
aztán MENT PUBLIKÁL és "enjoy" ahogy a vérprofik szokták írni a hackelt programokhoz

2011.02.16. 16:09:18

@szittyazoli: Tök jó h kisegíted a béllát... de így se műxik :(

cucka 2011.02.16. 16:38:02

mottyom virágszálam, szintén egy vélemény:
blog maradjon, mert szeressük. tudod, pogácsa a habosbabos epernyallintások között. és tényleg vagy annyira diszkrét, hogy beazonosíthatatlan, (ami néha még bosszantó is tud lenni, pl számomra :P )
Béla is maradjon, mert nekem az jön át, hogy a másikfeled. ami olykor olyan, amilyen, de meg kő böcsülni. mer belőlük egy életben általában csak egy adatik. (és mert még nem adtad kölcsön télikabátvásárlásra)
Maradj, szeretünk. Láv, pisz, meg fláverpáver a rénbók alatt. :)

2011.02.16. 16:38:26

@anyuss: ja mert kell a linkblog doboz is!! :) hát te egy blogvarázsló vagy! kettő egyszerre :)

cucka 2011.02.16. 16:44:01

@anyuss: pedig eskü így műxik a linkelés. :)
anniy kiegészítéssel, hogy előtte a "megjelenítés", "oldaldobozok"-ban, létrehozol ("+" gombbal) egy új linkblogot, melyet kihelyezel az oldaldobozok közzé (akár el is nevezheted akármibárminek), aztán lapteteje narancssárga "ment" gomb (kicsit túl van ám cifrázva), és aztán jön amit a szittyazoli írt, annyi plusszal, hogy ha azt szeretnéd, hogy valóban megjelenjen a cucc, pipáld ki a linkblogot, amibe megjelenjen. (jobb oldal, ződ pötty)

ha így se megy, akkor passz. :)

cucka 2011.02.16. 16:44:59

@anyuss: látom közben megoldódott, bocs a belevauvauért. :$

2011.02.16. 16:52:04

@cucka: Köszi, jól jött volna, ha nincs az isteni szikra szoptatás közben :)

cucka 2011.02.16. 16:56:44

@anyuss: mikre nem jók ezek az áldott szoptatós percek. :))) (amúgy bennem is iylenkor születnek a nagy problémamegoldások... meg vasaláskor... ha meg már itt tartunk agatha christie meg mosogatás közben ötölte ki a történetecskéit. )
M i c s o d a nők vagyunk, mygod! éljen a feminizmus, innen a nagyhas és a pelenkások mögül! :)))

2011.02.16. 18:14:59

Na jányom még gyorsan elősorolom hogy ma mikor hazajött az én drága Árpim a kenyérgyárbul, montam neki milyen jó emberek segítettek nekem boggerozás közben, mer vótak ezek a dobozok de azokba semmit se írtak magyarul, aztán a boggerosok tutták mit kelletett csinyáni velök. Ésakkor az én Árpim aszonta vigyázzak mer úgy járok a boggeros emberekkel mint a szomszéd Kisbalogékkal akikhez addig járogattam míg asztán elkőtöztek és a póstamester szerint még a címüket is titokzatosították. Pedig az én drága Árpim tudhassa hogy nem énmiattam kőtöztek el a Kisbalogék háthiszen nem vótam én náluk sokat, csak amikó hallottam valamit a faluba akkor futottam át hozzájuk dílelőttönként, s mire Árpim hazajött ötkor már mindig otthon is vótam, és az se igaz hogy sokat ettem vóna náluk, hát mennyit tud enni egy ijjen vénasszony? Egy kis kenyírkét elfogadtam szalonnával meg hagymával asztán ha az ebídnél megkínyátak a levesbül csak kis húst meg tésztát szettem, a második fogást is mindég erőtették, aztán sokszor vót édesség is, de inni aztat mán tényleg nem ittam, meg mintha sajnáták is vóna, a negyedik ötödik pohár ágyaspálinka után a zasszonyka mán mindég elrakta az üveget, ha meg elfogyott a bor, azé se mentek le a pincébe... Furcsa népek vótak na, nem ollan kedvesek mint ezek a boggerosok.

szittyazoli 2011.02.16. 21:17:11

@anyuss: :)))
hiába motymotynak vannak a legjobb kommentelői errefelé! ha vóna itthon egy kis ágyas pálinkám, istenuccse kűdenék egy kupicával ezért a szösszenetért onlány belőle...
(vagy jobbat mondok:
húznék belőle egy jót az egészségetekre.)

2011.02.17. 07:49:48

@szittyazoli: De ides fijjam micsoda beszéd ez a onlány meg offlány?! Nem csoda hogy illen dógok történnek mint amikó a tanácsenyök úr (már meg ne haraguggyá, tudom én hogy mosmán pógármester, de hát énnekem máncsak tanácsenyök marad) a Rezsővel kitanyáták a ralét. Mer a Rezső valamikó autószerelő vót asztán a baráttyának van eza megbuherát skodája, mingyenféle vasak vannak azon, csoda hogy nem vették míg el a jogosíttányát, igaz a Gézarendőr a mútkor asztat monta hogy az illen rallésoknak eszt szabad. Na szóval meghirdették a ralét, gyüttek is a sok kocsik még Debrecenybül is, a Rezső szípen kimérte a pályát a tőttés mellett, Bözsi a bótos még illen kis zászlócskákat is szerzett neki a kanyarokba, ollan kípet mutatott a tőttésalja mint májuselsején, míg médijasáttor is vót, abba űttették a debrecenyi ripottert, de kellett is néki jaz a sáttor mer ollan ríszeg vót két napig mint a főd mer a tanácsenyök úr feszt csak itatta hogy szípeket írjon a faluról... No de az onlányokról akartam elősorolni a dógokat, hát azok is gyüttek mert meg vót hirdetve a ralé így interurbán is, osztán ezek meglátták benne a lehetűsíget és egíszen idájig legyüttek Pestrül, a tanácsenyök úr meg elszállásolta üket a kösségháza vendígszobájába, aszongyák vót ott ollan pinyaszag hogy míg! Vót nekik forgalmuk is rendessen, mentek hozzájuk a vendég ralésok, meg a Rezső, és a Bözsi esküdik rá hogy eggyik este a tanácsenyök is benézett, hiába prédikáta ki a tiszteletes úr hogy aki az illen onlányokkal hál az pokolra jut, meg Bözsi asztat mongya hogy nem is hált velök a tanácsenyök úr, éjfíkor mán ment is hazafelé, osztán még kétuccára is hallották hogy a felesíge kiabájja hogy hunjártál Ernyő csak itthon vagyol illen fatökű??! Na csak ennyit akartam az onylányokról, vigyázzá velök te is fijjam!

motymoty 2011.02.17. 09:42:34

@cucka: Köszönöm, kedves vagy! Bélát igazából terveztem megtartani (természetesen a kabátod miatt is), de jobb ez így, most már nem az én felelősségem. :D

Miért bosszant, hogy nem tudsz beazonosítani? Nem ismerjük egymást, egy névvel meg egy képpel jobb lenne? (-kíváncsi-)

Egyébként meg még a dédnagyapámat is elküldtem neked, ne elégedetlenkedj (és mennyivel jóképűbb, mint én). :D

motymoty 2011.02.17. 09:46:02

A többiek várjanak a sorukra, dolgoznom is kell. (Ki taláta ki ezt a hülyeséget?)

Éjjel már mindenkinek válaszoltam hosszú, tömött, vicces sorokban, de hova tűntek reggelre, nem értem.

Ez a reggel nagyobb galád, mint eddig gondoltam.

motymoty 2011.02.17. 11:58:36

@anyuss: Hogy miféle emberek vannak, ezek a Kisbalogék is, meg az onlányok. Én biztos nem sajnálnám tőled azt a kis pálinkát és ételt, mondjuk fel kellene kötnöd a szoknyád korcát, hogy előbb érj oda, mint én, és jusson is még valami, nem csoda, hogy szegény Béla is olyan vékony, mondja is mindig az anyja, hogy nem adok neki enni, pedig adok én, de az a sok drága étel mindig kárbavész mikor elmegy futni, vagy a táncban billegeti magát, mert ezt a táncot se a nőknek találták ki, hanem a férfiaknak, hogy páváskodjanak benne. Aztán az a sok drága étel mind kárba vész a végén, én meg hallgathatom, hogy nem etetem.

2011.02.17. 12:04:12

@motymoty: Hahaha :) Az hagyján hogy nem eteted de folyton robotol a házimunkában! :)

motymoty 2011.02.17. 12:06:00

@szittyazoli: Az biztos, hogy nekem vannak a legjobb kommentelőim, el nem tudom képzelni mivel érdemeltelek ki benneteket, úgyhogy inkább csak elkönyvelem és örülök. :D

Mindenesetre a hét kommentje címért most már fel kell kötnöd a gatyádat. :)

Gondolkozom egyébként azon, hogy ki kellene gyűjteni eme gyöngyszemeket és kifüggeszteni ide oldalra Best of címen, csak semmi jó elnevezés nem jutott még eszembe, várom az ötleteket, meg a kommenteket, meg a komment javaslatokat.

A hiányosságot pedig pótoltam, és ittam este egy jófajta pálinkát mindannyiotok egészségére.

2011.02.17. 12:11:56

@anyuss: Amúgy meg kezdem látni h megfogtad te az Isten lábát ezzel a Bélával, alig eszik, sportos, a tenyerén hord téged... lassan beállok a sorba akik fényképet követelnek :)

motymoty 2011.02.17. 12:19:49

@anyuss: Nem lehet, mert akkor még azt is látnátok, hogy Béla nem csak ügyes-okos, hanem jóképű is. :D

2011.02.17. 12:28:26

@motymoty: Ne aggóggyá te csak a Béla miatt, érzem én innét is hogy csak tégedet szeret.

cucka 2011.02.17. 15:14:23

@motymoty: talán rosszul fogalmaztam, nem idegesít az anonimitásod, hanem inkább ráébreszt a saját magam kiszolgáltatottságára vagy mifenére. (tudod, saját hibáinkat utáljuk másokban a legjobban)
és megvan az az átkozott szokásom, hogy lecsekkolom az emböröket a közösségi portálokon. és itt a fedetlen mellkasom, gyühet a kőzápor. (oké, elhiszem, hogy néha beteges, pölö mikor egy megrendelés ügyintézőjét is megvizslatom)
Oké, minden visszavonva, Dédnagypapa rendezte a dolgokat. :)))

motymoty 2011.02.17. 15:37:10

@cucka: Értem. Ez tényleg nem derült ki. Egy időben én is mindenkit lecsekkoltam (Téged is!:D), aztán leszoktam róla, nem érdekel ki hogy néz ki (és hogy Zolinak hívják-e valójában vagy Bélának;)), jó móka ez így. (Persze előfordulhat, hogy jövőhéten én leszek a leglekesebb közösségi oldal látogató, amilyen elvislehetetlenül kíváncsi vagyok.)

Mindemellett az is tetszik, ha valaki nyíltan csinálja, mint te. :)

Szöszke1 2011.02.17. 20:53:30

Háromszor is mindkettő! :-)

bélla 2011.02.17. 22:44:54

hű azt betyár hét... mindenségit, ...ti osztán tuttok lyányok. úgy lestrapálódtam - mán így a kommentfal alja felé mint julisunk falujába az onlyányok pinyája...ha nem vónék mán ilyen vín istenúcse beházasonnék ide közétek. na szerbusztok. aluggyatok jó'!

motymoty 2011.02.18. 08:23:44

@Szöszke1: Ezen legalább egy fél órát gondolkoztam, mire értelmezni tudtam. :D Végül szerencsére sikerült. :)

@bélla: Köszönjük bélla, remélem te is jól aludtál. Nem is gondoltam volna, hogy ilyen sokáig köreinkben maradsz, meg még a blog is, nahát!
süti beállítások módosítása