édes - keserű

motyorog [@] gmail.com

mondjuk

  • This is the last: Ez olyan, mint egy ténylegesen kitalált, és való... (2014.06.04. 19:15) Napi groteszk
  • This is the last: A pénz többnyire alkalmazkodásra bírja az embert. (2014.06.04. 19:03) Szakember
  • This is the last: Hát még ha a szabadságtéren anarchia folyna. : )... (2014.06.04. 19:00) A Szabadság téren bármi megtörténhet (143. rész)
  • This is the last: Nos, ők nem föltétlen tartják annyira "egészségt... (2014.06.04. 18:55) OMÉK 2013
  • This is the last: Üdvözöllek, motymoty! A blogot ugyan nem mától o... (2014.06.04. 18:50) Eufemizmuska
  • motymoty: @calealenta: Esőerdőkről volt szó, amiknek a kií... (2014.02.18. 12:00) Miért ne tartsunk macskát gyerek helyett*
  • motymoty: Verona egyébként remek hely, az Arena nagy élmén... (2014.01.08. 16:42) Kedves Jézuska!

2011.02.17. 14:06 motymoty

Névnapok

Azok után, hogy akaratom nélkül, de nagy örömömre sikerült segítsünk öreganyánknak fórumot nyitni, ahol mindenféle szoptatási tapasztalatok cserélnek gazdát, szittya nemzetséghez tartozó béllák keletkeznek és ki tudja mi történt az onlányokkal, gondoltam, hogy számomra itt a feladat be is fejeződött, végre elvonulhatok nyugdíjba, erre kiderül, hogy Julis elköltözik, a hálátlan, ki hallott már ilyet.

Úgy tűnik továbbra is velem kell beérjétek, ezért elmesélem hát, hogy tegnap megint összevesztem a freebloggal mikor megkérdezte, hogy milyen nap van ma, én pedig beírtam, hogy motymoty. Tudom ez elsőre nem tűnik túl értelmesnek, de biztosan csak azért írtam, mert éreztem, hogy tegnap volt a névnapom, az ember megérzi az ilyet, és elvárja a freeblogtól, ő is tudjon egy új névnap keletkezéséről.

Ezt egyébként nem csak én gondolom így, Béla kapott egyszer a hazai - általa csak webkettes szemétnek titulált* - oldalon egy emilt, melynek tartalma pusztán egy kérdés volt, úgymint: "Nem tudja véletlenül valaki mikor van Elinor névnap?". Nem tudtuk, de érdekelt minket, hogy a kérdést mi inspirálta, valamint az is, hogy ki az a nőszemély, ezért megtekintettük a fent nevezett adatlapját, melyből rögtön kiderült, hogy Béla sokkal rosszabb memóriával rendelkezik, mint hittem volna volt osztálytársa. A válaszra pedig azért lett volna szüksége, mert két évvel ezelőtt szült egy gyermeket, aki a keresztségben az Elinor nevet kapta. Hogy a gyermeknek nincs névnapja, csak azután derült ki, hogy a második gyermeke olyan nevet kapott, mely szerepel a naptárban, és ez fel is tűnhetett neki, mivel a kérdést éppen két nappal a második gyermek nevenapját követően tette fel.

Ezért tartom nagyon kirekesztőnek a freeblog hozzáállását.

*még mielőtt az oldal fejlesztői és üzemeltetői sírva futnának haza az anyukájukhoz, szólok, hogy Béla szerint minden szemét, ami webkettes (remélem senkinek nem tűnik fel, hogy épp azt próbálom alátámasztani, hogy mennyire jogos a félelmem azzal kapcsolatban, hogy megtalálja/ta a blogomat)

18 komment

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

agyragobogar · http://www.agyragobogar.com/ 2011.02.17. 14:34:03

te a névnapot írod be? Nem azt, hogy kedd, meg szerda meg csetertek??? Mert mi másért is írtad volna be hogy motymoty... ilyen nevű nap nincs egy héten
:D

motymoty 2011.02.17. 14:42:33

@shhhhhhhhhhhtttt: Természetesen a nap nevét szoktam beírni. De ha névnapom van, (márpedig mi másért írtam volna a nevemet) akkor elvárom a freeblogtól, hogy azt is felismerje.

motymoty 2011.02.17. 14:46:15

@shhhhhhhhhhhtttt: :) Köszönöm. Még intézkednem kell, hogy a naptárba is bekerüljön.

2011.02.17. 17:29:28

ISTEN ÉLTESSEN!!! :)

micka · http://micka.freeblog.hu 2011.02.17. 17:30:01

a te blogod nem is webkettes szemét. lassan béla nevében is fel kell háborodnom:-)

motymoty 2011.02.17. 18:10:12

@anyuss: Köszönöm :)

@micka: Igazad van, ez egy webkettes homokozó. :) Inkább a technikai háttére van kiakadva, meg a fészbúkra, de arra nagyon, amit nem is csodálok, mert az egy energiazabáló rettenet.

2011.02.17. 18:17:12

Tényleg, elmentél fogorvoshoz? :)

motymoty 2011.02.17. 18:23:27

@anyuss: Féltem, hogy vissza fogtok élni ezzel az információval.

Természetesen még nem. Mert amit te ajánlottál az állami, és biztosan sokan vannak, hosszú a várakozási idő, ezért még oda sem mentem, mert minek, ha úgysem kerül rám a sor, amit Szöszke ajánlott, az pedig messze van és magán és biztosan drága, és előtte mindenképpen el akarok menni a közelebbibe, és ha ott nagyon sokat kell várni akkor megyek csak le a térképről. :)
Egyébként meg miért lenne rossz fogam, ha az elmúlt 30 évben nem volt. :D

Még mielőtt megkérdeznéd MBT cipőt sem vettem, kifogások under construction. (Sajnos nem lehet ide olyan aranyos ásós bácsit beilleszteni.)

2011.02.17. 18:28:32

@motymoty: Ötödik kerületieknek állami, a többieknek magán, de az ötödik kerületieknek is be kell jelentkezni telefonon és időpontot kapnak szóval nem kell sokat várni.

motymoty 2011.02.17. 18:43:06

@anyuss: Hiába, az út túloldalára születni kell. Ezek szerint egy büdös, zajos nagy utca választ el az ingyenes kezeléstől, (meg az, hogy nem jelentettem be magam pöstinek) mindig is mondtam, hogy ezeket az utakat be kell szüntetni.

Azért majd egyszer megnézem átjutok-e a zebrán.

Szöszke1 2011.02.17. 20:47:36

Utólag is ér? Mert akkor nagyon boldog Motymoty napot!!!!!
Pedig még van rózsaszín pohár... Egyébként meg értem, hogy úgy vagy ezzel az egésszel, mint a csiga, aki csak sóhajtozik az autópálya egyik oldalán...

szittyazoli 2011.02.17. 22:13:03

...hát akkor így utólag majd még... Nagyon sok boldog névnapot kívánok a közeli és távoli jövőben!
Julianna? Lilla? Juliska? Julinka? Filippa? (Darell?)?
Nem akarlak inkognitód feladására bírni, én sem árulom el soha senkinek a "szittyazoli" név milyen névnapot takarhat.

bélla 2011.02.17. 22:27:03

isten éltessen motyika! julist sajnálom egy kicsinyt, hogy elment, belevaló kis nőszemély vót' no mindegy én itt marattam...

2011.02.17. 22:32:01

@bélla: Julis mindenkit csókoltat, nézzetek majd be hozzá néha! :)

2011.02.17. 22:36:31

@motymoty: Ha meg tényleg Julis vagy motymoty az durván vicces mert istenbizony nem tuttam...

motymoty 2011.02.18. 08:21:24

@Szöszke1: Köszönöm! Milyen jól megfogalmaztad, pont így vagyok vele. :)

@szittyazoli: @anyuss: nem vagyok egyik sem. A másik névnapom nyáron van, gondolom ezért is kívánt a tudatalattim magának egy télit is.

@bélla: Köszönöm!
süti beállítások módosítása