édes - keserű

motyorog [@] gmail.com

mondjuk

  • This is the last: Ez olyan, mint egy ténylegesen kitalált, és való... (2014.06.04. 19:15) Napi groteszk
  • This is the last: A pénz többnyire alkalmazkodásra bírja az embert. (2014.06.04. 19:03) Szakember
  • This is the last: Hát még ha a szabadságtéren anarchia folyna. : )... (2014.06.04. 19:00) A Szabadság téren bármi megtörténhet (143. rész)
  • This is the last: Nos, ők nem föltétlen tartják annyira "egészségt... (2014.06.04. 18:55) OMÉK 2013
  • This is the last: Üdvözöllek, motymoty! A blogot ugyan nem mától o... (2014.06.04. 18:50) Eufemizmuska
  • motymoty: @calealenta: Esőerdőkről volt szó, amiknek a kií... (2014.02.18. 12:00) Miért ne tartsunk macskát gyerek helyett*
  • motymoty: Verona egyébként remek hely, az Arena nagy élmén... (2014.01.08. 16:42) Kedves Jézuska!

2011.03.03. 15:51 motymoty

# 285

Sokszor előjön itt-ott, hogy a diplomások nehezen találnak maguknak párt, micsoda probléma, pedig elég lenne a bölcsész karok mellé informatika tanszéket tenni, közös nevezőnek meg úgyis ott van Chomsky.

Ezzel egyébként a bölcsészek éhenhalási esélyeit is hatékonyan lehetne csökkenteni.

4 komment

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

laci bá · http://fuziklac.wordpress.com/ 2011.03.03. 18:20:20

Nana! Hogy én előtte és utána Chomskyról beszélgessek?! :-)

motymoty 2011.03.03. 18:25:20

@laciba59: Természetesen nem csak előtte és utána, hanem közben is. :D

bélla 2011.03.04. 13:20:52

Hát ugye...mindenkinek megvan ám a maga keresztye...

...de nagy szerencse ám hogy én, annak idejin errő' a Komszki-ró semmit nem tuttam, mert ha még ez is rá ült vóna intellektusomra (tudok ám én illyen szavakot is - mer' van ám nekem itt gugler a jobb fölső sarokba, az nyomassa az illyesmit)
...szóval ha még ez is van nekem akkortályt biztos rányomja a billogját a szerelmi potenciálomra...
...még az is lehet hogy emmiatt magános maradok...

úgy hogy én szerinteme az intellektus elefántos tornya, amibe önként vonónak, meg ez a Komszky - ez lehet az értelmisségiek főleg lyányok bajának a gyükere.
Nem is veszik észre: így nem ki hanem be rekesztődnek a dógokból, amiér meg ugye maj' meg vesznek...

Én amugy sose vótam kirekesztő engem a magam részirő sose zavart ha egy nőszemélynek diplomája vót...vagy lett vóna ugye.

motymoty 2011.03.04. 13:44:37

@bélla: Jól látod a helyzetet béllám, nagy zsivány ez a mindig az utolsó tételek között megbúvó ember, kétség nem férhet hozzá. Hogy hányszor gyűlt meg a bajunk egymással, azt már talán az indexeim sem tudhatják. Pedig ha tudtam volna az elején, hogy hányszor fogunk mi még találkozni, lehet, hogy inkább megbarátkoztunk volna egymással, na de tizenötödikre már meg volt alapozva a mi viszonyunk rendesen, addigra már nem volt mit tenni.
süti beállítások módosítása