édes - keserű

motyorog [@] gmail.com

mondjuk

  • This is the last: Ez olyan, mint egy ténylegesen kitalált, és való... (2014.06.04. 19:15) Napi groteszk
  • This is the last: A pénz többnyire alkalmazkodásra bírja az embert. (2014.06.04. 19:03) Szakember
  • This is the last: Hát még ha a szabadságtéren anarchia folyna. : )... (2014.06.04. 19:00) A Szabadság téren bármi megtörténhet (143. rész)
  • This is the last: Nos, ők nem föltétlen tartják annyira "egészségt... (2014.06.04. 18:55) OMÉK 2013
  • This is the last: Üdvözöllek, motymoty! A blogot ugyan nem mától o... (2014.06.04. 18:50) Eufemizmuska
  • motymoty: @calealenta: Esőerdőkről volt szó, amiknek a kií... (2014.02.18. 12:00) Miért ne tartsunk macskát gyerek helyett*
  • motymoty: Verona egyébként remek hely, az Arena nagy élmén... (2014.01.08. 16:42) Kedves Jézuska!

2011.03.24. 15:44 motymoty

A rókáról

Mivel ez az én blogom, azt hittem jogomban áll csak magamnak írni, mint régen, amikor még nem olvasott senki, de értem már, akkor is láttok, ha becsukom a szemem, megszelidítettelek benneteket, enyém a felelősség. Ígérem nem veszem ki többet a kezetekből a homokozólapátot, legalábbis igyekszem, nem akartam senkit sem frusztrálni. Pedig hogy szeretem azt az idézetet, úgy ahogy van, németül, de majd előkerítem valahonnan magyarul is, csak ne lepődjetek meg, ha nem azt fogja jelenteni, mint amire gondoltam.

20 komment

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2011.03.24. 19:06:43

De már megint azt írta ki nekem h nulla!! :(

bélla 2011.03.25. 12:49:28

Motyika segíllyé má' nékem vén rókának, ha már így ideszédí....szelídítetté1 magadho'.

Az van:
Írtam én egy gyönyörő kis cikket, a blokkomba de nem fért belé a kép amit odatettem, ezé' átállítottam a blogpofázmányomat, hogy láccóggyon...
...osztán véletlenő bezártam.
...most meg se az iromány nem láccik, se belépni nem bírok az "adminba". (de még a régiek se láccódnak (ollyan egy hülye egy színei lettek a betőknek.)
Arra kérlek Motyika, tégedet vagy valamelyik velem ellen-vagy rokonszvező indablokkolásban jártas vendégedet igazíjjon már el, akár ottan akar - ha nem akarja magát ottan velem kompresszionálni akkor itten a kis Motyi barátném blokkjába.
előre is köszönöm. Kezeteket fel - vagy miket is beszelek, (ez már csak ollyan szakmai ártalom) szóval kezeteket csókolom...a Ti béllátok.

motymoty 2011.03.25. 13:17:25

@bélla: Szerintem a blog.hu kezdőoldalról tudsz belépni, ott van admin opció. Micsoda nagy feketeséget csináltál a blogodba!

motymoty 2011.03.25. 13:22:13

@anyuss: Ennek halálbüntetés lesz a vége.

2011.03.25. 20:31:19

@motymoty: Jaj szegény Kis Piros Izé!!! :( és a méreginjekció előtt adtál neki kábítót is???

szittyazoli 2011.03.28. 16:28:44

még mindig az idézetet keresed? ha nincs meg lökhetsz valami mást is.

...a rókák kérik kicsit többet foglalkozni velük, mert elvadulnak.

2011.03.28. 18:15:58

@szittyazoli: Ehelmehent! Itthagyott mihinket! Brühühühü... :(

cucka 2011.03.28. 20:26:42

@anyuss: a moty az nem olyan, gyün ez, csak ösmét valami nagy dobásra készül. majd most küld el képeslapot honoluluról vagy a szesel szigetekről. :)))

2011.03.28. 21:17:05

@cucka: De mihindihig szohol ehelöhőre!!! Ühühüh

cucka 2011.03.28. 21:23:00

@anyuss: talán most meglepetésnek szánja, mondom, hogy rendes jány ez, no, jócsaládbólvaló pályinkaivó. nem csinál ez ilyentet, hidd el drágajó anyussunk.

bélla 2011.03.28. 23:47:12

:( pediglen direkt mijatta raktam föl a nótámot is...hogy öröjjön neki.
lehet hogy ez az ő bélája télleg rágyütt, erre a blokkra, oszt nem nem ereszti ide...

cucka 2011.03.29. 08:17:17

@bélla: ebbe a jányba buzog a magyar virtus, gyünne ez akkor is, ha nem eresztenék.

motymoty 2011.03.29. 09:57:18

@szittyazoli: @anyuss: @cucka: @bélla:

Kicsit mindenkinek igaza volt, mert kerestem az idézetet is, nem lett meg, nem lépnék le szó nélkül (azt hiszem), viszont gondolkoztam azon, hogy odébbállok (furcsa, hogy anyus ezt megérezte, mert azért annyit nem voltam távol).

Kicsit túlfeszítettem a húrokat, érdekelt, hogy milyen lenne, ha olyan is olvasná a blogomat akit ismerek, persze ki tudtam volna hagyni az élményt, de a szombati borgőzös hajnalban valahogy erről elfeledkeztem, úgyhogy elmondtam egy volt osztálytársamnak, aki itt nyaralt nálunk a hétvégén. Lényegesen rosszabbul viseltem hogy beleolvasott, mint ahogy azt képzeltem, és tudom, hogy mindenkinek vannak érzései, de nem mindenki tud miattuk tisztességesen szégyenkezni, szerintem ebben én vagyok a legjobb a földkerekségen. Úgyhogy rögtön meg is tiltottam neki, hogy valaha is erre járjon ismét, kedves ember vagyok, öröm lehet velem barátkozni.

Aztán azután, hogy két éjszakát nem aludtam a blog miatt (szakembert keresek ismét) nem sok kedvem volt ránézni sem, tanácstalan is voltam, többféle megoldáson is gondolkoztam (jelentem a homokozó név mindenütt foglalt), nem találtam meg az igazi alternatívát és a hülye kis nevemhez, megjelenésemhez is ragaszkodom, bár nagyon szeretem a megszokott dolgokat, nem értem, hogy hogyan tudtam egyáltalán ilyenekkel foglalkozni.

Aztán tegnap este az első aggódó kommentekkel egy időben Bélának is válaszoltam a miért nyomkodod mindig a telefonodat kérdésére, nem jött extázisba attól a gondolattól, hogy ilyen hülyeségekkel töltöm azt a drága időt (a blogírás rossz, olyan mint a dohányzás), miért nem írok naplót (jaj szegény fák / naplót lehet dokumentumba is írni) stb. Mondjuk én sem lennék elragadtatva, ha egy egész litánia lenne rólam az interneten, micka kommentjét idéztem (motymoty.blog.hu/2011/02/15/kinlodas_es_magyarazat), ettől kicsit megnyugodott (ezúton is nagyon köszönöm!), és arra hivatkoztam, hogy nincsenek kint like gombok, ettől enyhült csak meg igazán. :D

Köszönöm a kommenteket, meghatódtam, és erőt is tudtam meríteni belőlük.

Nem tudom mi lesz.

2011.03.29. 10:23:44

@motymoty: Jaj motyikám, mit mondhatnék... Okos vagy mint a nap, bölcs mint Dömdödöm a Négyszögletű Kerek Erdőből, szellemes mint egy háromszáz éves skót kastély, szavaid mint a friss patakcsobogás... basszus csak pár évig maradj még, ha visszamegyek dolgozni talán megleszek nélküled :(

Zazálea 2011.03.29. 11:20:29

és aki most kezdte, azt nem hagyjuk benn a pácban magában fortyogni, mert megrothad előbb-utóbb, hogy mis i van és ki felejtkezett el róla, meg ilyesmi

motymoty 2011.03.29. 16:47:06

@Zazálea: A poklok legmélyebb bugyrait nem én üzemeltetem. (Vagy nem arról a pácról meg fortyogásról van szó?:))

motymoty 2011.03.29. 16:47:47

@anyuss: Zavarban vagyok, nem tudom mit kellene most erre huhognom, nem érdemlem ezt.

cucka 2011.03.29. 17:08:32

@motymoty: de-de érdemled, hisz tudod, még mindig te vagy a legfinomabb krumplispogácsa a sok habosbabos közt. az embörlánya meg borgőzösen szok ilyeneket csinálni. (emlékszem még... :DDD)

motymoty 2011.03.30. 10:43:37

@cucka: Addig fogod ezt mondogatni, míg egyszer megeszem magamat ebédre.

Valószínű egyébként, hogy ez lenne a legjobb megoldás mindenre. :D
süti beállítások módosítása