édes - keserű

motyorog [@] gmail.com

mondjuk

  • This is the last: Ez olyan, mint egy ténylegesen kitalált, és való... (2014.06.04. 19:15) Napi groteszk
  • This is the last: A pénz többnyire alkalmazkodásra bírja az embert. (2014.06.04. 19:03) Szakember
  • This is the last: Hát még ha a szabadságtéren anarchia folyna. : )... (2014.06.04. 19:00) A Szabadság téren bármi megtörténhet (143. rész)
  • This is the last: Nos, ők nem föltétlen tartják annyira "egészségt... (2014.06.04. 18:55) OMÉK 2013
  • This is the last: Üdvözöllek, motymoty! A blogot ugyan nem mától o... (2014.06.04. 18:50) Eufemizmuska
  • motymoty: @calealenta: Esőerdőkről volt szó, amiknek a kií... (2014.02.18. 12:00) Miért ne tartsunk macskát gyerek helyett*
  • motymoty: Verona egyébként remek hely, az Arena nagy élmén... (2014.01.08. 16:42) Kedves Jézuska!

2011.05.31. 11:23 motymoty

Sch, emberek és egyebek

A jó lovas katonának
De jól vagyon dolga
Eszik, igyunk!

Béla mindig zokon veszi, ha valakiről azonnal véleményt mondok, így volt ez a buszon is, (itt még mindig a múltkori erdélyi disznőölésról van szó, sajnos csak most találtam meg ezt a pár mondatot, s igazán sajnálnám, ha lemaradnátok arról, hogy mennyire elviselhetetlen vagyok) pedig mikor hátranéztem a mögöttünk ülőkre, rögtön tudtam, hogy ebből még nagy baj lesz, mondtam is Bélának, persze kiakadt, hogy honnan tudhatnám. Mióta hazajöttünk, minden másnap elmondja, hogy jaj, azok az emberek, az valami rettenetes volt, de én feleslegesen mondtam, mert az túl korán volt, a túl korai vélemény pedig nem állja meg a helyét, csak három nap elteltével, mikor már mindenki látja a nyilvánvalót, s Béla is belátja aktív tiltakozása ellenére is, hogy nem mindenki jó ember.

Persze a schönherzes gyerekre is hiába mondtam még reggel buszra szállás előtt, hogy schönherzes, csak akkor vált schönherzessé, mikor már 3 napja üvöltötte szakadatlanul minden rend után, hogy itatás,* amivel Bélát teljesen sokkolta, pedig mondtam neki rögtön, hogy készüljön fel, mert schönherzes, s most nem tudom, hogy Béla egyszerűen nem hisz nekem, vagy jótékony homály fedi nála a schönherzes éveket, amiből neki kettő is jutott, nekem szerencsére csak egy, azért valahogy túléltük, bár Béla gazdagabb lett ott egy allergiával.

* Néha lecserélte a fenti csodálatos örökzöldre. S mikor egyszer tovább énekelték, akkor megszeppenten pislogott.

12 komment

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2011.05.31. 11:36:29

Na tessék, most egész nap ezt fogom dudorászni magamban :( pedig nem is voltam schönherzes...

laci bá · http://fuziklac.wordpress.com/ 2011.05.31. 11:45:37

Szimpinek látszik ez a schönherzes gyerek, biztos követője a fb-on is terjedő kománovicsizmusnak. Vigyázz Bélára, be ne szippantsák! :-)

motymoty 2011.05.31. 11:45:56

@anyuss: Ha tovább énekled, akkor nem gáz. Vagy hallgasd meg a Sztalinosat, az sokkal jobb. :D (Még mindig nem tudtam vele betelni.:))

motymoty 2011.05.31. 11:49:40

@laciba59: Nagyon bájos legény volt. :) Mi a fene az amit emlegetsz? Bélát nem kell félteni, mert megrögzött fb-gyűlölő, több elmélete is van arra, hogy mindenről az fb tehet. :)

laci bá · http://fuziklac.wordpress.com/ 2011.05.31. 11:59:24

@motymoty: Egy őrült tetkós vagy négyezer ismerőssel (én is), aki tájszólásban zeng bele a facebookos nihilbe újra és újra: "IIIIItaaaaaatááááááááááááááááás! :-)

motymoty 2011.05.31. 12:04:15

@laciba59: Ez csodálaos lehet, majd megnézem.

Most már biztos vagyok abban, hogy Bélára nézve nem veszélyes az eset. :)

(Esetleg néha felhasználhatnám ellene ezt a szót, köszönöm, hogy rávilágítottál.)

szittyazoli 2011.05.31. 14:23:19

...végre "valami" ami nem a fészbukról szól.

motymoty 2011.05.31. 14:30:46

@szittyazoli: Maga mindent kétszer mond?

szittyazoli 2011.05.31. 14:32:41

Szerintem az ilyen és ehhez hasonló jellegű problémák gyors és hatékony megoldása miatt szeretik az emberek a vadnyugati történeteket...
a harmadik "itatás!" után ...bumm a fejbe...fék, valami kigurul az ajtón és busz immár békésen halad tovább...
...én meg az ilyesmi élmények miatt nincs az a pénz amiért elmennék egy ilyen buszos társas útra...pedig az asszony állandóan agitál.

motymoty 2011.05.31. 14:38:40

@szittyazoli: A buszos társas utazásokat én is nagyon utálom, csak erdélyi villámlátogatásokra vagyok hajlandó elmenni, de nincs az a pénz amiért egy átlagos ilyen fajta mókán részt vennék. A tag a leghátsó sorban ült, úgyhogy nehéz lett volna tőle megszabadulni ezzel az eljárással, bár nem tűnt túl nehéznek.

A buszon szerencsére nem zavart, mert a prímás a "nyakamban ült", úgyhogy már a kontrást sem hallottam, nem még az itatást.

motymoty 2011.05.31. 14:39:25

@szittyazoli: lehet, hogy nem szó szerint, de úgy éreztem, igen.
süti beállítások módosítása