édes - keserű

motyorog [@] gmail.com

mondjuk

  • This is the last: Ez olyan, mint egy ténylegesen kitalált, és való... (2014.06.04. 19:15) Napi groteszk
  • This is the last: A pénz többnyire alkalmazkodásra bírja az embert. (2014.06.04. 19:03) Szakember
  • This is the last: Hát még ha a szabadságtéren anarchia folyna. : )... (2014.06.04. 19:00) A Szabadság téren bármi megtörténhet (143. rész)
  • This is the last: Nos, ők nem föltétlen tartják annyira "egészségt... (2014.06.04. 18:55) OMÉK 2013
  • This is the last: Üdvözöllek, motymoty! A blogot ugyan nem mától o... (2014.06.04. 18:50) Eufemizmuska
  • motymoty: @calealenta: Esőerdőkről volt szó, amiknek a kií... (2014.02.18. 12:00) Miért ne tartsunk macskát gyerek helyett*
  • motymoty: Verona egyébként remek hely, az Arena nagy élmén... (2014.01.08. 16:42) Kedves Jézuska!

2012.03.12. 13:03 motymoty

Macisegg

Már egy ideje aggódom a macisegg miatt, hogy szegény maci megvakul, mert mindig a napba néz, hogy mi van aláírva, és leginkább, hogy megkapom én is, olyan ez, mint valami jófajta vírus. Nem menekülhettem, pedig kiírtam ide oldalra, hogy blogdíj-mentes övezet, de hiába, néha az influenza elleni oltás sem használ.

A díjat itt megnézhetitek, Julis kedvesen elmarasztaló sorait is elolvashatjátok, mondom én, hogy unalmas vagyok, de az élet nem habostorta csak szélmalomból és csigából áll.

Titkok:

Én vagyok az a lány, aki a Görgényi-havasok lábánál lévő pisztrángos faluban (is) megevett egy csülköt, és megivott hozzá két üveg csíki sört. Azóta sem értem, hogy ez miért olyan nagy szenzáció, elvégre nem soproni ászokot ittam hozzá, és ember legyen a talpán aki meg bír úgy enni egy egész csülköt, hogy nem iszik hozzá sört. Másnap még a juhok is összesúgtak a hátam mögött.

Néha hadilábon állok a számokkal, bár azt nem tudom, hogy ez most titok, vagy magyarázkodás.

(Biztosan nem illendő, vagy korrekt más titkaihoz csatlakozni, de nem jut jobb eszembe.) Egyszer adtam mickának egy interjút. Nagyon-nagyon féltem. Napokig.

Egész hétvégén látászavarom volt, ami mindenféle halálos bajnak lehet a jele. Vagy annak, hogy felcseréltem a kontaktlencséimet.

Aki(k)nek tovább szeretném adni:

Zsuzsa, aki nagyon jókat ír, de sajnos a forma és a keret áldozata.
Anyus, aki szintén nagyon jól ír, és már megkapta kétszer ezt a díjat, de nem tett eleget a feltételeknek, mert aki másnak vermet ás hadd örüljön ő is annak, hogy olyan barátai vannak, hogy nincsen szüksége ellenségekre.
És Julis öreganyámnak nagyrabecsülésem és szeretetem jeléül, lánclevelekben is mindig írják, hogy arról se feledkezzünk meg akitől kaptuk, azokban pedig mindig annyi okosság van, hogy kár lenne nem hallgatni rájuk.

Ha a fent nevezetteken kívül valaki vágyik egy maciseggre, az nyugodtan szóljon, ha jól számolom még 3 embernek továbbadhatom csak nem szerettem volna senkivel sem kibabrálni.

 

Update: Csillagösvénynek is jár egy, sok szeretettel, hogy legyen mit a homlokára ragasszon. A feliratért felelősséget nem vállalok, a következményekről visszajelzést kérünk! Köszönjük!

17 komment

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2012.03.12. 13:10:49

Nagyon köszönöm mindhárom alteregóm nevében.
Ezek után jusztsem írok magamról titkokat.

2012.03.12. 13:50:29

@motymoty: Azért megköszöntem.

motymoty 2012.03.12. 13:55:55

@anyuss: Ez nagyon kedeves. Főleg, ha őszinte. ;)

Szívesen! Remélem örültél. Szerintem te lettél a macisegg-rekorder.

2012.03.12. 13:56:45

@motymoty: Köszönöm, ez még kedvesebb.

motymoty 2012.03.12. 14:02:11

@anyuss: :( Már semmi olyat nem tudok mondani aminek örülnél?

2012.03.12. 14:03:29

@motymoty: Ja, most igyekszel?? :D
Az mondjuk jól hangzott h majd főzöl nekem sztrapacskát...

motymoty 2012.03.12. 14:14:12

@anyuss: :)) Akkor elárulom azt is, hogy nem neked kell lereszelni. Mumus lereszeli.

roboman78 · https://www.vilaggep.hu 2012.03.12. 16:43:43

Egyszer én három kontaktlencsét raktam véletlenül az egyik szemembe.

Milyen interjút adtál és mitől féltél?

gyütment 2012.03.12. 17:37:24

Olyan vagy...edig annyi szép díjat el tudnék még képzelni:
aranymacisegg, aranykacsapicsa...stb.

motymoty 2012.03.12. 17:47:49

@gyütment: Aranykacsapicsa. :D Azt sosem utasítanám vissza. De a sima macisegget is elfogadtam.

motymoty 2012.03.12. 17:58:42

@Roboman: Mondanám, hogy mickától, de ő igazából nagyon kedves. Úgyhogy csak én maradtam. De túléltem.

A három kontaktlencse sem rossz. De gondolom legalább hamar feltűnt. Nekem három napig sikerült felcserélve hordanom, négyszer tettem be fordítva..

motymoty 2012.03.13. 13:34:13

@Csillagösvény: Ahogy szeretnéd. Hova kívánod a macisegget?

Csillagösvény (törölt) 2012.03.13. 20:06:29

@motymoty: Hát a homlokomra, hová máshová? :D
Vagy nem erről van szó?

motymoty 2012.03.14. 09:44:02

@Csillagösvény: Használd egészséggel! Julisnál megtalálod, vagy ha olyat szeretnél ami be van keretezve, akkor azt béllánál keresd.
süti beállítások módosítása