édes - keserű

motyorog [@] gmail.com

mondjuk

  • This is the last: Ez olyan, mint egy ténylegesen kitalált, és való... (2014.06.04. 19:15) Napi groteszk
  • This is the last: A pénz többnyire alkalmazkodásra bírja az embert. (2014.06.04. 19:03) Szakember
  • This is the last: Hát még ha a szabadságtéren anarchia folyna. : )... (2014.06.04. 19:00) A Szabadság téren bármi megtörténhet (143. rész)
  • This is the last: Nos, ők nem föltétlen tartják annyira "egészségt... (2014.06.04. 18:55) OMÉK 2013
  • This is the last: Üdvözöllek, motymoty! A blogot ugyan nem mától o... (2014.06.04. 18:50) Eufemizmuska
  • motymoty: @calealenta: Esőerdőkről volt szó, amiknek a kií... (2014.02.18. 12:00) Miért ne tartsunk macskát gyerek helyett*
  • motymoty: Verona egyébként remek hely, az Arena nagy élmén... (2014.01.08. 16:42) Kedves Jézuska!

2013.06.19. 11:53 motymoty

Miért ne tartsunk macskát gyerek helyett*

Azt hittem a macskákkal csak nekem nincs szerencsém - tavaly azon kellett röhögnöm**, hogy van ember aki a külföldi kolbászkerítéses világban kiad 40 eurót egy szürke egyenmacskért, most meg valakinek AIDS-es a macskája, egy AIDS-es macska fenntartási költsége elképzelhetetlen méreteket ölt***, lehetlen ilyen bejelentésekre komolyan és megértően reagálni - két baráttal lettem kevesebb, és hol vagyok még ettől. Nem is beszélve arról, hogy se szexpartner, se horgásztársat nem szoktam keresni. Jó nekem.


*a macskatulajdonosok saját bevallás szerint
** három napot
*** a felvezetés tehet róla, nagyon vidám esténk volt

4 komment

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bélla 2013.07.04. 11:20:04

macskaügyekben nem tudok, hozzászólni, (jelenleg kutya-nyúl-papagáj az otthoni felhozatal. horgászni nem szoktam, inkább csak ülök a duna parton. illetlennek is tartanám, (főleg manapság) mindenfelé napozó félpucér nők, én meg egyfolytában a botomat szorongatom... szexpartnerek száma terén is erősen le vagyok korlátozva.

motymoty 2013.07.04. 13:24:26

@bélla: Tudok olcsón macskát, neked csak 30 euró. Nem kell?

calealenta 2014.02.17. 22:46:41

A macskát, ha beteg lesz, üssük le vagy hagyjuk a picsába megdögleni. De szegény kis bambikát, azt nöeeeeeee... azt is inkább hagyjuk lassan éhenpusztulni, mert a többi rengeteg bambika, akit ugye nem vadászik le a farkas meg a medve, mert azt már yol kiirtottuk, elesz előle mindent. Erre gondolok: motymoty.blog.hu/2013/12/19/eufemizmuska ... Lö álhumánum.
Nézzük a lassú agóniát, mert Nem Játszunk Istent, és az biológiai létezés szent. Félig éhendögölve, vastüdőben, más jókodásából életbentartva is.
És akkor egy ilyen állatszerető jóarc nyünnyög azon, hogy a macska darab darab, há dobki a picsába oszt fogj a másik hatot, nem gyárék az. Bocs, ne haragudj, felrobbant a fejem. Biztos csak én veszem észre az ellentmondást, és amúgy mi sem természetesebb. Tényleg bocs, de most már itthagyom a kommentet, hátha nem csak az fog megmaradni belőle, hogy se kutyád, se macskád nem vayok és csúnyán beszéltem veled.
Az agyontenyésztett macskák jelenségét én se igen támogatom, nyilván létezik egy ilyen műfaj, de jó lenne, ha lenne egy határa. Ne akarjon már mindenki aranyat kakiló kutyabőrös hétszilvafás állatot, ha nem fogja tenyészteni, mikor tényleg a menhely tökig van okos, szép, értelmes, egészséges jószágokkal (ha netán az lenne a túlbiztosítás tárgya, hogy nehogy rühös meg gilisztás legyen a macs).

motymoty 2014.02.18. 12:00:27

@calealenta: Esőerdőkről volt szó, amiknek a kiírtása nagyban befolyásolhatja a menhelyi macskák életét is.

Őzekről, fakasokról, medvékről, Istenről, leütött macskákról nem beszélt senki, de ennek ellenére sikerült átlátnod a szitán: az őzhúst tényleg jobban szeretem, mint a macskahúst, pedig állítólag az is finom. Hasonlít a borjúéra.

Mindenkinek joga van azt kiolvasni a sorokból amit szeretne, és bosszankodni is. Sajnos nem értem mi közöm a bosszúságodhoz, és azt sem tudom, hogy mit kívántál a tudomásomra hozni a vastüdős őzekkel.
süti beállítások módosítása