édes - keserű

motyorog [@] gmail.com

mondjuk

  • This is the last: Ez olyan, mint egy ténylegesen kitalált, és való... (2014.06.04. 19:15) Napi groteszk
  • This is the last: A pénz többnyire alkalmazkodásra bírja az embert. (2014.06.04. 19:03) Szakember
  • This is the last: Hát még ha a szabadságtéren anarchia folyna. : )... (2014.06.04. 19:00) A Szabadság téren bármi megtörténhet (143. rész)
  • This is the last: Nos, ők nem föltétlen tartják annyira "egészségt... (2014.06.04. 18:55) OMÉK 2013
  • This is the last: Üdvözöllek, motymoty! A blogot ugyan nem mától o... (2014.06.04. 18:50) Eufemizmuska
  • motymoty: @calealenta: Esőerdőkről volt szó, amiknek a kií... (2014.02.18. 12:00) Miért ne tartsunk macskát gyerek helyett*
  • motymoty: Verona egyébként remek hely, az Arena nagy élmén... (2014.01.08. 16:42) Kedves Jézuska!

2010.04.20. 16:46 motymoty

Anyós

Eddig is voltak fenntartásaim a majdnem anyósom irántam tanúsított jóindulatával kapcsolatban, de miután a temetés előtti este előadta, (nem, nem nekem, de azért szinte az egész kirohanását hallottam, pedig nyilván sejthette, hogy a fia este fél 10kor nem a sarki kuplerájban / munkahelyén / strandon van, hanem otthon) hogy én mekkora egy ilyen-olyan kitudjami vagyok, mert én őt leszarom, nem hívom stb., (ezek után) és hogy neki most mennyivel rosszabb, mert az élő anyját temeti kb. 2 hónapja folyamatosan, akkor arra gondoltam, hogy 3 éven aluliakkal nem tudok mit kezdeni amikor hisztiznek. Meg arra, hogy hogy lehet valaki ennyire nagyon szemét. És rosszindulatú. És arra, hogy felénk nem szokás a földön fekvőbe még egy jó nagyot belerúgni. Meg arra, hogy nem igaz, hogy nincs jobb dolga.

És azért is meg volt sértve, hogy a temetés után nem hozzájuk megyünk, hanem hozzánk. Mert ez is csak azt mutatja, hogy én mennyire utálom és elutasítom.

Az, hogy kb. havonta odamegyek meglátogatni, messzire, drágán, egész hétvégére, vonattal, az nem számít. Ők autóval nem jöttek soha, csak ha valami okból nálunk akartak aludni. Volt olyan is, hogy aludni jöttek, de vacsorázni azért máshova mentek, mikor tudták, hogy szallagszakadással nem tudok odamenni. (Majd hisztiztek, hogy B. igenis menjen oda, legyen együtt a család.)

 Rettegek a hétvégé(k)től.

 

Szólj hozzá!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása