édes - keserű

motyorog [@] gmail.com

mondjuk

  • This is the last: Ez olyan, mint egy ténylegesen kitalált, és való... (2014.06.04. 19:15) Napi groteszk
  • This is the last: A pénz többnyire alkalmazkodásra bírja az embert. (2014.06.04. 19:03) Szakember
  • This is the last: Hát még ha a szabadságtéren anarchia folyna. : )... (2014.06.04. 19:00) A Szabadság téren bármi megtörténhet (143. rész)
  • This is the last: Nos, ők nem föltétlen tartják annyira "egészségt... (2014.06.04. 18:55) OMÉK 2013
  • This is the last: Üdvözöllek, motymoty! A blogot ugyan nem mától o... (2014.06.04. 18:50) Eufemizmuska
  • motymoty: @calealenta: Esőerdőkről volt szó, amiknek a kií... (2014.02.18. 12:00) Miért ne tartsunk macskát gyerek helyett*
  • motymoty: Verona egyébként remek hely, az Arena nagy élmén... (2014.01.08. 16:42) Kedves Jézuska!

2010.06.03. 16:58 motymoty

Szekrény

 

Egyébként, ha bárkiben is felmerült a kérdés, hogy a szekrénybe hogyan kerülnek be a ruhák, íme a válasz:

természetesen NEM én teszem be azokat. Béla kényeztet el ennyire. (Szerelmes a mosogépébe,* ezért szeret mosni. És tudja, hogy ez egy olyan hobbi, ami kötelezettségekkel jár. Mert amíg tele a ruhaszárító, addig nem tud hova teregetni. Ha pedig nem tereget ki, akkor nem tud megint mosni.)

 

És igen, nem túl boldog, ha az összehajtogatott ruhákat gyűrött kupacokban találja. Ennél már csak akkor mérgesebb, ha vasalt ruha is volt a kupacban..

 

(Nem, nem adom kölcsön!)

 

*vagyis a mosógépembe. Amit azért kaptam, mert nem volt hajlandó nekem szerelme jeléül mángorlót faragni. Azóta kisajátította. Mert a férfiak megbízhatatlanok. És a szerelem sem tarthat örökké.

 

3 komment

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szöszke1 2010.06.03. 21:26:24

Mázlista!! Te is. :-)

bélla 2011.02.16. 16:43:49

hát én inkább faragnék egy mángorlót valami jófajta fából - a mosógép egy életre le lenne tudva. :) de hát nem vagyunk egyformák - ahány ember annyi béla. én más vagyok - (ezért is írom a nevem két l-lel).
ettől, (tőlünk béláktól és bélláktól) szép ez a világ.

2011.02.16. 17:43:01

Na én nem járnék jól a Bélával mert mániákus teregető vagyok :)
süti beállítások módosítása