édes - keserű

motyorog [@] gmail.com

mondjuk

  • This is the last: Ez olyan, mint egy ténylegesen kitalált, és való... (2014.06.04. 19:15) Napi groteszk
  • This is the last: A pénz többnyire alkalmazkodásra bírja az embert. (2014.06.04. 19:03) Szakember
  • This is the last: Hát még ha a szabadságtéren anarchia folyna. : )... (2014.06.04. 19:00) A Szabadság téren bármi megtörténhet (143. rész)
  • This is the last: Nos, ők nem föltétlen tartják annyira "egészségt... (2014.06.04. 18:55) OMÉK 2013
  • This is the last: Üdvözöllek, motymoty! A blogot ugyan nem mától o... (2014.06.04. 18:50) Eufemizmuska
  • motymoty: @calealenta: Esőerdőkről volt szó, amiknek a kií... (2014.02.18. 12:00) Miért ne tartsunk macskát gyerek helyett*
  • motymoty: Verona egyébként remek hely, az Arena nagy élmén... (2014.01.08. 16:42) Kedves Jézuska!

2010.08.11. 15:44 motymoty

Tudtam én azt

Tudtam én azt, tudtam is, hejde tudtam is,
Hogy a legény mind hamis, hejde mind hamis
Mikor imádkozik is, leányt kíván akkor is,
Leányt kíván akkor is, de akkor is.

Ne bánd édes virágom,hejde virágom,
Hogy így élem világom, hejde világom
Éljed Te is nem bánom, szívemből azt kívánom,
Szívemből azt kívánom, de kivánom

Édesanyám meghalok, ha meg nem házasodok,
Ha meg nem házasodok, de csuhajja
Édes fiam ne halj meg, de ne halj meg,
Inkább házasodjál meg, de csuhajja

Édesanyám fia vagyok, a szép lányért élek-halok
A szép lányér élek-halok, csuhajja
Add el apám a házadat, a házadat
Házasítsd meg a fiadat, csuhajja

Édeslányom ki járt itt, ki járt itt, ki járt itt?
Ki puskája maradt itt, maradt itt?
A leventék jártak itt, azok felejtették itt,
Azok felejtették itt

 

Szólj hozzá!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása