édes - keserű

motyorog [@] gmail.com

mondjuk

  • This is the last: Ez olyan, mint egy ténylegesen kitalált, és való... (2014.06.04. 19:15) Napi groteszk
  • This is the last: A pénz többnyire alkalmazkodásra bírja az embert. (2014.06.04. 19:03) Szakember
  • This is the last: Hát még ha a szabadságtéren anarchia folyna. : )... (2014.06.04. 19:00) A Szabadság téren bármi megtörténhet (143. rész)
  • This is the last: Nos, ők nem föltétlen tartják annyira "egészségt... (2014.06.04. 18:55) OMÉK 2013
  • This is the last: Üdvözöllek, motymoty! A blogot ugyan nem mától o... (2014.06.04. 18:50) Eufemizmuska
  • motymoty: @calealenta: Esőerdőkről volt szó, amiknek a kií... (2014.02.18. 12:00) Miért ne tartsunk macskát gyerek helyett*
  • motymoty: Verona egyébként remek hely, az Arena nagy élmén... (2014.01.08. 16:42) Kedves Jézuska!

2010.12.15. 13:57 motymoty

Üres és sekélyes

Ez nem én vagyok, csak egy homokszem a vetületemből, vagy még annyi sem.

5 komment

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szöszke1 2010.12.20. 21:11:59

ha már magyarázkodni kell, az tényleg gáz. én értem, hogy mit írtam. és arról,hogy ő nem így érti, nem tehetek. Mondjuk az gáz, ha Te sem úgy érted. Akkor fehéren feketén:
Hogy lennél már üres és sekélyes (ezt mind tudjuk, h nem Te vagy! és akkor ennek ( = az üres és sekélyesnek) még egy homokszeme sem lehetsz...
Basszus :-( Most tényleg ennyire szőke vagyok? :-(((

motymoty 2010.12.20. 22:31:51

Te most ezt összevontad a homokozóssal? Ez az utolsó tippem :), szerintem annyira elbeszélünk egymás mellett, hogy ennél jobban nem lehetne.
Az pedig, hogy mindenki mást ért egy fél mondat alatt, annak nem a szőkeség az oka, legalábbis remélem, ha már én is az voltam a demó verzióban. ;)
Egyébként néha nagyon mást írok mint amit szeretnék, pl. itt motymoty.blog.hu/2010/10/07/felszin_1
is teljesen másra gondoltam, mint Ti, aztán mikor elolvastam a reakciókat, akkor jöttem rá, hogy nem teljesen az került leírásra mint ami a fejemben volt..
Ez szerintem nagyon érdekes.

Most elvonulok aludni, mielőtt lebuknék ezzel a blog dologgal, mert akkor oda a móka, de majd igyekszem leírni, hogy mit akartam leírni. :)

motymoty 2010.12.21. 13:53:30

Azt akartam írni (legalábbis azt hiszem :) hogy ez a blog, de főleg az utolsó bejegyzések amiben azon hisztizem, hogy megöregedtem, mikor tulajdonképpen csak az bánt, hogy az ég világon semmit nem sikerült letennem az asztalra, nem olyan teljes egészében, mint én, sok mindenben benne vagyok, de nem teljes a kép, ami nyilvánvaló amúgy, de ezzel a hisztiáradattal semmiképpen sem szerettem volna akkor azonosulni. Kellett a megerősítés, és talán az is, hogy le tudjam zárni (mármint a hisztit).
Ettől függetlenül hisztiroham nélkül is áll az a mondat a saját lábán, de én most erre a lezárásra használtam.
Az üres és sekélyes a blogra vonatkozott. (Mert nem írhatom mindenhova címnek, hogy éhes vagyok*. :D)

Tetszik, hogy mindent többféleképpen lehet értelmezni, és nagyon élvezem, hogy most egy kicsit a másik végén lehetek a dolgoknak, persze ez is ugyan az, mert hiába tudom, hogy én mit írtam, azt nem tudom, hogy Te mire gondolsz. Míg amikor olvas az ember megpróbálja kitalálni, hogy mit írt a másik. Én meg most azt próbálom kitalálni, hogy mit gondol az olvasó. Tulajdonképpen ugyan az. De hogy ennyire könnyű félreérteni, és hogy ennyire nehéz pontosan fogalmazni, azt nem gondoltam volna. :)

*mert nem néz ki jól, követhetetlen lesz és félek, hogy a véletlenül, átmenetileg erre járók elárasztanak a fogyókúra jótanácsaikkal

Szöszke1 2010.12.21. 17:08:44

Értem.
A baj az, hogy túlgondolkodtam, mert arra gondoltam, hogy amikor én írtam valamit, akkor azt lehetett "így" is érteni 8ahogy volt) és lehetett úgy is érteni, ahogy a szavak jelentették. Egyébként logikus amit írtál, még az ilyen szösziknek is, mint én... :-)
A lényeg: sem a blogod, sem Te nem vagy sekélyes. Sőt!
Kárpótlásul küldök egy képeslapot.
süti beállítások módosítása