édes - keserű

motyorog [@] gmail.com

mondjuk

  • This is the last: Ez olyan, mint egy ténylegesen kitalált, és való... (2014.06.04. 19:15) Napi groteszk
  • This is the last: A pénz többnyire alkalmazkodásra bírja az embert. (2014.06.04. 19:03) Szakember
  • This is the last: Hát még ha a szabadságtéren anarchia folyna. : )... (2014.06.04. 19:00) A Szabadság téren bármi megtörténhet (143. rész)
  • This is the last: Nos, ők nem föltétlen tartják annyira "egészségt... (2014.06.04. 18:55) OMÉK 2013
  • This is the last: Üdvözöllek, motymoty! A blogot ugyan nem mától o... (2014.06.04. 18:50) Eufemizmuska
  • motymoty: @calealenta: Esőerdőkről volt szó, amiknek a kií... (2014.02.18. 12:00) Miért ne tartsunk macskát gyerek helyett*
  • motymoty: Verona egyébként remek hely, az Arena nagy élmén... (2014.01.08. 16:42) Kedves Jézuska!

2010.12.16. 10:09 motymoty

Homokozom

Vártam, vágytam a visszaigazolásra, ha nem kaptam meg hisztiztem, ha megkaptam örültem. Tévedtem, nem ez a lényeg, nem ez az ok, nem ez a cél.

Könnyű szem elől téveszteni a nyilvánvalót.

7 komment

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

roboman78 · https://www.vilaggep.hu 2010.12.16. 18:43:55

egyetértek, nem ez a cél. de akkor mi? én ezen sokat gondolkodok mostanában. már mint hogy mi az oka és a célja az egésznek. szerinted?

Szöszke1 2010.12.18. 21:06:01

... és akkor most mi is az?

motymoty 2010.12.20. 14:07:42

Jó kérdés, nem tudom igazából. :)
De biztos, hogy nem ez. Szórakozás, gondolatrendszerezés, elmélkedés, másik gondolatainak megismerése, gőz kieresztése. Talán azért is kezdtem ezt el, mert az anyanyelvemet évek (évtizedek) óta hanyagolom, úgy érzem rám fér a gyakorlás.
De elsősorban arra, hogy megfogalmazzak, végiggondoljak dolgokat, - még akkor is, ha végül nem is kerülnek ide - ezáltal a helyükre tegyem őket.
Egy időben próbáltam a magam kreálta, másoknak tulajdonított elvárásoknak megfeleni, nem éreztem tőle jól magam, és nem is volt túl sikeres.
Úgyhogy most megint azt fogom írni ami elsőre eszembe jut, maximum nem olvas majd senki, de homokozni egyedül is lehet. :)

Szerintetek?

agyragobogar · http://www.agyragobogar.com/ 2010.12.21. 17:44:25

mert abban reménykedem egy nap én leszek a leghíresebb blogger, akinek a szavain csüggeni fognak ezrivel a népek... aztán rájövök, hogy a bilibe lóg a kezem vagy bevallom, hogy csak füllentek :D Azért írok, mert így egyes gondolatok tisztázódnak a fejembe. Nem reméltem olvasókat, az egyszerűen bónusz. Mivel hetvenhárom szót tudok leverni percenként, egészen jó kikapcsolódásra tettem szert :D
ahogy mondaná kedvenc költőm: semmiért egészen :D (www.jomagam.hu/versek/szabo_lorinc__semmiert_egeszen.htm)
süti beállítások módosítása