édes - keserű

motyorog [@] gmail.com

mondjuk

  • This is the last: Ez olyan, mint egy ténylegesen kitalált, és való... (2014.06.04. 19:15) Napi groteszk
  • This is the last: A pénz többnyire alkalmazkodásra bírja az embert. (2014.06.04. 19:03) Szakember
  • This is the last: Hát még ha a szabadságtéren anarchia folyna. : )... (2014.06.04. 19:00) A Szabadság téren bármi megtörténhet (143. rész)
  • This is the last: Nos, ők nem föltétlen tartják annyira "egészségt... (2014.06.04. 18:55) OMÉK 2013
  • This is the last: Üdvözöllek, motymoty! A blogot ugyan nem mától o... (2014.06.04. 18:50) Eufemizmuska
  • motymoty: @calealenta: Esőerdőkről volt szó, amiknek a kií... (2014.02.18. 12:00) Miért ne tartsunk macskát gyerek helyett*
  • motymoty: Verona egyébként remek hely, az Arena nagy élmén... (2014.01.08. 16:42) Kedves Jézuska!

2011.01.21. 17:06 motymoty

# 250

Most, hogy kiderült,* hogy nincs agydaganatod, vehetnénk neked MBT cipőt.

*nem derült ki, csak feltételezhető

9 komment

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szittyazoli 2011.01.24. 10:47:52

mit meg nem teszünk mi gyarló emberek egy mbt cipőért.

másrészt (ez most komoly)
ne légy kicsiny hitű. nem csak feltételezhető - KIDERÜLT és kész."...és ez így van"...és mivel így van, nagyon örülök.:) örülünk :) :) :)

szittyazoli 2011.01.24. 10:55:23

egyébként:
Nekem van egy MBT utánzatom (deichmanos 9900Ft-ért). Ha fel akarom vidítani a családot mindig felveszem...a kurva kölykök jókat röhögnek. Gerinckímélő szenzor ugyan nincs benne, de már jól beazonosítható, hogy az enyém...Ha még sem kapsz a családtól egy igazit, üzenj és elküldöm...idővel majd belenősz.(46.-os)

motymoty 2011.01.24. 13:53:56

@szittyazoli: Hát amilyen szép meg is kell érte tenni mindent.. Nem nagyon akarom én ezt az egészet, szerintem a bokám viszont igen, de ez csak egy feltételezés, lehet többet kellene beszélgetnem a testrészeimmel.

A 46-os remek lesz, köszönöm a felajánlást, majd szólok ha elértem a kívánt méretet.

A kishitűséggel kapcsolatban igazad van, de tényleg nem derült ki, az orvos csak feltételezte, hogy nem nőtt tovább (=ha nőtt volna az kiderült volna már, mert nem tudna lefolyni az agyvíz, ezért elviselhetetlen nyomás alakul ki), majd április közepén megyek MR-re.

Hogy ez jó hír-e vagy rossz, azt még nem sikerült eldöntenem, bíztam benne, hogy ennél kevésbé veszélyes helyen van, az előző felvétel idején az összes orvos megpróbálta elbagatellizálni ezt az egészet, most már értem miért.

A legijesztőbb az volt mikor felhívtam a szemorvost, és kb. 60x elmondta, hogy ő mennyire megnyugodott az MR-es orvos véleményétől, és most már fog tudni aludni.

Egyébként nem érdekel, nem vagyok hajlandó ezzel foglalkozni, csak azt szeretném, hogy ne legyek ennyire nagyon fáradt a szemem miatt, és ne fájjon a fejem állandóan. De ezeket majd megírom jövőre a Jézuskának. Addig meg kibírom valahogy.

roboman78 · https://www.vilaggep.hu 2011.01.24. 15:52:38

Nekem is van MBT-m, és MR-n is voltam. Úgy látszik, tényleg van valami összefüggés. Egyébként aranyos, hogy megpróbálunk viccelődni az agybajunkkal. Igazad is van, jobb viccesen felfogni, de az a legjobb, ha nem kell vele foglalkozni, mert az ember tünetmentes.

Egyébként szörnyű, hogy mennyit kell várni az MR-re. Mai világba! Én a fülzúgásom miatt kerültem kapcsolatba velük, de mire letudtam az összes vizsgálatot, és majdnem az összes helyen hülyének néztek, én érzékeny búcsút vettem az orvostudománytól, szóval a soha viszont nem látásra, és azóta is szép csendben zúgok magamnak. Remélem, Neked is jó lesz az MR-ed, és elfelejtheted az egészet.

motymoty 2011.01.24. 16:14:22

@Roboman: Igyekszem már előtte elfelejteni az egészet, amilyen távoli az időpont. :)

Ez a fülzúgás nem hangzik jól, szerintem én kifutnék tőle a világból. (Bár azt hiszem ez ebben az esetben nem segítene.)

szittyazoli 2011.01.25. 14:50:45

@Roboman: @motymoty: ...kicsi a világ. nekem is van tinnitusból kifolyólag kb. 20-30 decibel magas frekvencia a "füleimen"...végül is nem jártam még utána mi okozza,meg vagyunk így kettecskén.összeszoktunk, abszolút nem zavar. kb 20 éve szembesültem vele, egy kötelező audiológia vizsgálat kapcsán. (a "süket szoba" kihozta). "azt mondta a gépeket kezelő"ottani néni". - "hogy, hogy eddig észre sem vette. maga a normális emberi beszédet sem értheti". ez nem igaz. a normális emberi beszédet mindig is értettem. azóta is két évente járok alkalmassági vizsgára...(azt meg meg kell oldanom. ;)

szétnéztem,találtam egy cikket is a témáról. most már tudom: "szubjektív fülzúgásom van". így már más.
www.tinnitus.hu/fulzugas.html

motymoty 2011.01.25. 16:25:34

@szittyazoli: így folytajátok engem is elér a fülzűgás, de akkor morcos leszek.

( motymoty.blog.hu/2010/08/19/hipohonder )

agyragobogar · http://www.agyragobogar.com/ 2011.01.26. 03:37:31

uhhh... nem értettem ezt a bejegyzést de most mintha valamivel világosabb lenne...
süti beállítások módosítása