édes - keserű

motyorog [@] gmail.com

mondjuk

  • This is the last: Ez olyan, mint egy ténylegesen kitalált, és való... (2014.06.04. 19:15) Napi groteszk
  • This is the last: A pénz többnyire alkalmazkodásra bírja az embert. (2014.06.04. 19:03) Szakember
  • This is the last: Hát még ha a szabadságtéren anarchia folyna. : )... (2014.06.04. 19:00) A Szabadság téren bármi megtörténhet (143. rész)
  • This is the last: Nos, ők nem föltétlen tartják annyira "egészségt... (2014.06.04. 18:55) OMÉK 2013
  • This is the last: Üdvözöllek, motymoty! A blogot ugyan nem mától o... (2014.06.04. 18:50) Eufemizmuska
  • motymoty: @calealenta: Esőerdőkről volt szó, amiknek a kií... (2014.02.18. 12:00) Miért ne tartsunk macskát gyerek helyett*
  • motymoty: Verona egyébként remek hely, az Arena nagy élmén... (2014.01.08. 16:42) Kedves Jézuska!

2011.01.31. 18:25 motymoty

Megint kitettem magamért

Kedves Bloggertárs!*
 
Ne haragudj, hogy ezzel zaklatlak, nem nagyon tudom hova fordulhatnék egyébként.
 
A történet a következő: ráharaptam egy meztelen csigára, nagyon vicces, de most egy kicsit aggódom, mert azt olvastam, hogy tüdőférgességet okozhat állatoknál. Emberek ugye nem nagyon fogyasztanak kicsi, vékony, fekete meztelencsigákat, ezért erről nem találtam semmit. Innen is jutott eszembe, hogy téged kérdezzelek meg, hátha az urad tudja, milyen hatással van a meztelencsiga egy magam fajta marhára.
 
Ha esetleg van valami ötletetek, hogy mi a teendő, kérlek írd meg. (Nem fogyasztottam belőle sokat, inkább csak megnyalogattam.)
 
Köszönöm!
 
motymoty
 

*Nem, nem kezdek ilyen hülye megszólítással levelet, de nem akartam még azzal is boldogítani, hogy engedélyt kérek a publikáláshoz. És azt sem szeretném, ha a több 10.000 olvasóm mind őket zaklatná miután földigilisztát fogyasztott, keressen szépen mindenki magának saját állatorvost. (A földigiliszta egyébként nem káros az egészségre, de jobb vele vigyázni. A kisebbik húgom egy nappal azután, hogy utoljára földigilisztát fogyasztott megszólalt, és azóta sem hallgatott el.)

13 komment

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

agyragobogar · http://www.agyragobogar.com/ 2011.01.31. 19:28:13

Kedves motymoty

Ennek az idézetnek a megvilágításában agyragobogar.freeblog.hu/archives/2011/01/30/5719489/, ráharapni egy meztelen csigára sacc per kb annyit jelent mint egy kertnyi meztelen csigát lesmárolni. Hiába volt csak egy... Megértettem volna ha mondjuk békákról lett volna szó, időnként az ember lánya hormonálisan kibillen és ekkor fura dolgokra képes de itt történetesen meztelen csigáról van szó. Aggodalomra semmi ok, (szerintem), de állatorvos nem vagyok, helyedben venném azt a bizonyos pálinkát és fertőtlenítenem magamat, bentről természetesen... Biztos ami biztos alapon...

motymoty 2011.01.31. 19:33:28

@shhhhhhhhhhhtttt: Csak a tisztánlátás végett, mennyi az egy kertnyi mesztelen csiga?

agyragobogar · http://www.agyragobogar.com/ 2011.01.31. 19:34:42

bemásolom az idézetet...
"Egy pici napraforgó csíra tápértéke megegyezik egy óriási kinőtt napraforgóval. Egy maréknyi csíra 2-3 m2 napraforgónak fellel meg. Gondolj bele! Amikor megeszel egy maréknyi csírát, olyan mintha egy kertnyi napraforgót faltál volna fel!"

egy kertnyi meztelen csiga, annyi amennyi egy kertben megterem :))) asszem...

motymoty 2011.01.31. 19:50:20

@shhhhhhhhhhhtttt: Örülök, hogy konkretizáltad a csigák mennyiségét..

(Mesztelen, azon már meg sem lepődöm, hogy lehetek ennyire esztelen.)

szittyazoli 2011.01.31. 20:36:28

Amennyire én tudom, az éti csiga is meztelen amikor megeszik. Amennyiben nem olyan hülye (esztelen) az illető csigaevő, hogy megeszi a héját, illetve a házát is...így ház nélkül az a csiga is meztelen, sőt mesztelen is, mert a legtöbb mész gondolom a házban lehet.

motymoty 2011.02.01. 10:29:40

@szittyazoli: Szóval szerinted jó csigát enni, csak ne legyen hozzá ház.

Meglep, hogy senki nem kíváncsi arra, hogy hogyan került a csiga a számba.

agyragobogar · http://www.agyragobogar.com/ 2011.02.01. 11:59:34

@motymoty: a mai világban edzettek vagyunk... már semmi sem lep meg. :D
na de mégis hogyan került a szádba a "mesztelen" csiga?

Szöszke1 2011.02.01. 12:08:34

Csak egy kicsit eltűnök, s mik történnek... kérlek mesélj, hogy történt eme eset a meztelen-mesztelen csigával. Addig meg pálinkát rá!!!

szittyazoli 2011.02.02. 08:44:15

1. a székelyek úgy tartják: a legfinomabb hal a disznó...(csigáról gondolom azért nem nyilatkoznak mert a csigaevés náluk nemigen jöhet szóba)...na így vagyok én vele én is.

2...azért nem kérdeztem, mert tudtam, hogy úgy leszel vele mint a csigával: - azt sem tudod majd bent tartani...:)

motymoty 2011.02.02. 10:34:05

@szittyazoli: Ha nem írtam volna már meg, biztosan bent tudom tartani. :)

cucka 2011.02.02. 20:41:52

:))))))))) köszönöm a ma esti jókedvemet neked, MotyorgómDrága, te nagy csiganyalogató kisiparos! ;)
süti beállítások módosítása