édes - keserű

motyorog [@] gmail.com

mondjuk

  • This is the last: Ez olyan, mint egy ténylegesen kitalált, és való... (2014.06.04. 19:15) Napi groteszk
  • This is the last: A pénz többnyire alkalmazkodásra bírja az embert. (2014.06.04. 19:03) Szakember
  • This is the last: Hát még ha a szabadságtéren anarchia folyna. : )... (2014.06.04. 19:00) A Szabadság téren bármi megtörténhet (143. rész)
  • This is the last: Nos, ők nem föltétlen tartják annyira "egészségt... (2014.06.04. 18:55) OMÉK 2013
  • This is the last: Üdvözöllek, motymoty! A blogot ugyan nem mától o... (2014.06.04. 18:50) Eufemizmuska
  • motymoty: @calealenta: Esőerdőkről volt szó, amiknek a kií... (2014.02.18. 12:00) Miért ne tartsunk macskát gyerek helyett*
  • motymoty: Verona egyébként remek hely, az Arena nagy élmén... (2014.01.08. 16:42) Kedves Jézuska!

2011.04.14. 15:36 motymoty

A nap hőse

A nap hőse címet megint nem nyertem el, viszont azt, hogy még nem borultam le a székről, és a kétszemélyes irodánkban felismerem, hogy a főnököm hozzám beszél, sikerként könyvelem el.

Már félig benne voltam a félelmetes gépsárkány hasában, mikor a kezembe nyomták a pánik* gombot. Természetesen abban a pillanatban leküzdhetetlen vágyat éreztem, hogy azonnal használatba vegyem, úgyhogy éltem a lehetőséggel, és jeleztem, hogy azonnal szedjenek ki! Azt hitték viccelek, pedig nem tudom mikor gondoltam utoljára bármit is ennyire komolyan.

Ez a gép sokkal öregebb és zajosabb volt, mint a múltkori, de mozdulni nem mozdultam, pedig a levegőztetésnek köszönhetően az összes babahajam az orromat csiklandozta 20 percen** át. Remélem az nem zavarta nagyon a vizsgálatot, hogy az agyam néha halálra rémült, ezért felugrott a balsarokba, ahol aztán el is bújt.

Nem hittem volna, de túléltem.

Szerencse, hogy Béla csomagolt nekem szendvicset, attól jobban lettem, a szerelem a legjobb orvosság mindenre, még éhhalál ellen is. (Kiszáradás ellen nem véd sajnos, hiába kaptam teát is, nem tudom a borosüveg parafadugóját kihúzni a sörösüvegből, úgyhogy most békésen szomjazom, miközben várom, hogy mikor ömlik ki a tea a táskámban.)

Az orvos nagyon kedves volt, addig nem engedett utamra, míg nem biztosított arról, hogy az alien állapotában érdemi változás nem következett be, vagyis nem nyom semmit továbbra sem.***

Gondolom azért fér el olyan jól, mert azon a helyen tartom, ahol más normális ember a halait növesztegeti.


* Így hívják. Miközben az ember épp a koporsóba kerül bele, az asszisztens ilyen szavakat használ. Utána meg csodálkoznak, ha kitör.
** Nagyon igazságtalannak tartom, hogy 10 percet ígértek és 20 lett belőle. Persze lehet, hogyha az elején nem nyomogatom a pánik gombot, akkor csak 10 perc lett volna.
** Arról, hogy nőtt-e nem volt hajlandó nyilatkozni, majd akkor derül ki, ha átveszem a sztárfotókat.

40 komment

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zazálea 2011.04.14. 15:59:03

ennek előzményéről hol kaphatok infót?
(én nem mindig tudom humorosra venni a figurát, ez van)

motymoty 2011.04.14. 16:10:12

@Zazálea:

Itt: motymoty.blog.hu/page/4

jan. 11-től - 21-ig találod a bejegyzéseket.

2011.04.14. 16:24:39

Ez szörnyű lehetett.

laci bá · http://fuziklac.wordpress.com/ 2011.04.14. 18:12:30

Sorstársi együttérzésem! Humorral jó... :-)
De a tea parafadugóval bonthatatlanra dugaszolt sörösüvegben Örkényért kiált. De legalább Szittyazoliért. Légiós-történetként megírhatná!

Szöszke1 2011.04.14. 21:06:15

Az erős utánzás ha én is azt írom, hogy hős vagy? A teás részért külön köszönet, bearanyozta a napomat.
Ügyes voltál! Ezek után mit Neked egy Karcsi bácsi?!

agyragobogar · http://www.agyragobogar.com/ 2011.04.14. 22:25:22

hűhh jó, hogy túlélted. Karácsonyra az angyalkától olyan lecsavarható dugós termoszt kérj, van már mindenféle tarka mintával is... borosüveg? jesszusom nálatok még nem találták fel a "műanyag üveget????"

2011.04.15. 07:16:11

@shhhhhhhhhhhtttt: Sztem motyi nem iszik olyasmit ami gyárilag műanyag palackban van :)

agyragobogar · http://www.agyragobogar.com/ 2011.04.15. 07:36:20

pedig eccer kéne megvegye csak a gyári műanyag palackot, és többször használhatná a teával.

motymoty 2011.04.15. 12:40:20

@shhhhhhhhhhhtttt: @anyuss: Hát tényleg nem nagyon, néha vizet.

Elég egyszer rajta felejteni a kupakot, és már nem használható többé. :)

@jazoli: @Szöszke1: Ha hős lennék, nem kaptam volna pánikrohamot. Karcsi bácsival az a baj, hogy nagyobb szándékot kíván meg a részemről. No meg az is, hogy a fogam nem fáj.

@laciba59: Köszönöm. Neked is alien van a fejedben halak helyett? ;)

Elhiszem, hogy jobban tetszene ez a mondat más szövegkörnyezetben, de szerintem szittyazoli tud ennél jobbat is. :)

bélla 2011.04.15. 15:45:37

No oszt ugy látom erre a te szitazolidra oszt hijába várol...
...de nem is köll ő ide, majd én megválaszolok, hogy lássad kijaz igazi barátod.

Motyinka kicsiny lyányom!
... mint már tán tanítottalak máshun is:, az a legeslegfontossabb, hogy világval harmónijába köll éni. Én mint nagy harcművészeti tapasztalatokval rendelkező ember mondom.( nem akarom magamot futtatnyi de a parasztlengő űtésseim a párjaimot ritkították mind tíz házasságom alatt.) kemíny részre puháva, púha részre keminyvel támagyunk.

Néked mind népi táncolósnak, népi észjárásval is köll, hogy éjjé,
ne légy má’ ollyan aki szomjan hal az ojázisba mer nincsen a forrás mellett eldobható puharakot adogató automatta gépezet.

...eztet az életfilozifiját a jelenlegi prublémádra visszakanyaríntva...:
Jegyezzed megy egy életre amit minden valamire való parasztleginy tud. Amellyik gyugó nem gyün kifele, aztat befelé nyomjuk. Mi csinátam vóna én avval a sok egri bikavérvel, amit zárórakor vettünk meg a haverokval a kocsmába...a te mentálitásodval. Még májig is ott vigyorogna az üvegekbe. Mer akkor még nem vót svájci bicskám ám.
Szóbal a gyugót arra alkalmas eszközvel: bot, betonyvasdarab csavarhúzó (csavarhúzó amugy is mindég legyen nálad!) ceruza, toll, székláb, a helyi lakossoktó kőccsönbe kért bárminemő eszközvel a palackba bele kő illyenkor nyomnyi.
...osztán az üvegbő elfogyasszuk ami benne van, lehetőleg én ikább bort ajánlanék( tejátó én óvom magam mer ez engemet mindég megborzó - aztat én így csak mértíkvel fogyasztom)
...ha még marad benne valami - kukoriccacsuhébó, fűbő fábó, vagy a városi könyezetbe mindenütt megtaláható reklámujságbó' műanyagstaniclibó ( a te esetedbe jó az orvosi bejutaló is) hajtogatásval gyúgót képezünk, avval ideglenessen lezárjuk

Othon egy spárgával a gyugót aztán ki lehet horgászni így sejaz se az öveg nem veszik kárba, oszt ujra fölhasznáható. Műanyag flakony meg a kulacs az a környezeti ártalom miatt kerölendő.

Esetleg még, ha van időd az illyesmire főkészőni, az is jó ha acél kemínyre edzed a tenyered élit, avval oszt, karatélyozva le tod csapni az üveg nyakát is, vagy ha nem akkor ugyanesztet meg lehet próbáni az asztal lap széle, pad, járda perem élin is…de ezek má’ nem nőijes módszerok. csak végveszíbe kerősz mint Nacionál tévébe ez a Bir Grill

ez Bier tévébe amugy ilyenkor azt szokta ajánlanyi, hogy a vizeletünköt, egy előzőleg agyoncsapott mérgeskígyó bőribe fogjuk föl, azaz hugyozzunk beléje, (ez lyányokná eléggé macerás lehet...oszt az igyuk meg...
...a franc tudja... anak idejin megittam én még a Salgó kólát is (ez KáGéjesTé válasza vót a imperealista nyugatnak a kokakólára...szóval nem vagyok egy finyás fajta de akkor inkabb akkor mán a teja

...aztat is ajánlottá má gödröt ásva, készítcsünk lepárló berendezés, ez ollyan mint a magyar lábasos zug pálinka főző, oszt igy dolgozzuk föl a hugyot...de ezt egy illyen eMöRi rendölőbe elég nehéz vóna kivitelezni.

Amugy Csókólak drága lyányom, jobb egíszsíget Néked!

motymoty 2011.04.15. 16:35:41

@bélla: Köszönöm Neked kedves béllám a jóindulatodat, igen nagy baj, hogy nem szakszerűen volt lezárva az a sörösüveg, mert azt bizony ki tudtam volna nyitni. Így viszont elkél a jó tanács. Használni is fogom, majd ha már abbahagytam a vigyorgást elolvasom még egyszer, mert úgy jobban tudok koncentrálni.

Azt kellene még nekem elárulnod, hogy a lecsapott fejű üvegből hogyan tudok inni úgy, hogy ne vágjam el a számat. Mert az sem túl nőies, aztán jobb az ilyenekkel vigyázni.

Mert fifikás ember az én Bélám, harmóniában él a világgal, ezért belefaragta a dugót az üvegbe, lévén a sörösüveg nyaka keskenyebb, mint a borosüvegé. Ezért nem tudtam volna belenyomni, mert a teteje jóval vastagabb volt, mint az alja.

motymoty 2011.04.15. 16:47:46

@bélla: Végre megtudtam azt is, hogy az orvosnak miért kellett a bejutaló. Mert nem adta vissza!

bélla 2011.04.15. 17:00:06

@motymoty:
hát igen az szájelvágás a' velejár. dehát azt néked köll eldöntenyi, manökeny akarsz lenni, vagy túléllő.

hát ez béla, ez oszt télleg megtuggya az ember életit nehezíteni.
én ammondó vagyok a vastag részit a gyugónak, le kő törni, vagy vágnyi, oszt ugy nyomnyi...ugy mán belemegy

...de ezeköt a blokkomba is belejírtam és oszt ott a végin van egy film is Néked beleillesztve, ami ezt bemutatja.
Meg oszt azt is hugy lehet utólag a gyugót egy nájlon steneclivel kihorgásznyi az üvegbő. (amit én mint írtam egy darab madzagval is megtudon eszközőni.)

bélla 2011.04.15. 17:02:11

ha viszont hordaná egy gyugóhúzós bicsakot magadval, nékem se kőne ennyit szaporítanom a szót.

motymoty 2011.04.15. 17:03:13

@bélla: :D Ezen még gondolkozom. (mármint, hogy túlélő akarok e lenni vagy manökeny)

2011.04.15. 17:05:00

Miután végigolvastam Bier Grill bélla hasznos tanácsait, az ötlött fel bennem h nem volt ott esetleg egy női mosdó, csappal, amiből víz folyik?

motymoty 2011.04.15. 17:07:34

@bélla: @anyuss: Ha ez így megy tovább, még a végén meg kell osztoznotok a hét kommentje címen.

bélla 2011.04.15. 17:20:05

@anyuss: :) Tik nők mindeneket túlságossan leegyszerőstitek.

bélla 2011.04.15. 17:20:57

"leegyszerősítetek" - azé is kimondom.

2011.04.15. 17:21:19

@bélla: És ezzel életben tartunk benneteket.

bélla 2011.04.15. 17:23:41

jaa...hogy oszt tik tegyetek a sírba

motymoty 2011.04.15. 17:24:40

@bélla: Maradnátok inkább temetetlenül? Ahelyett, hogy nem halnátok meg gyáván, előbb.

bélla 2011.04.15. 17:29:04

@motymoty:....persze. azt is csak azé teszítek, hogy má ne is lássatok minket

2011.04.15. 17:47:39

Hát, én jobban szeretnék egyszerűen életben maradni, mint körmönfont módszerek alkalmazása közepette meghalni :)

szittyazoli 2011.04.16. 14:45:52

a pánikdolgokban sajnos vannak tapasztalatai családomon belül is...
feltétlen meg kéne tanulnod valamilyen egyszerű légzés technikát (a neten sokat lehet találni)
lényeg egy ütemezett légzés amire folyamatosan koncentrál az ember...mondjuk 5 ütem belégzés 2 vagy három benn tart (lehet az is akár 5 csak ne legyen túlerőltetett) 5 ütem kilégzés. lehetőleg hasi légzéssel. azon kívül hogy rendbe teszi az oxigén háztartást, a figyelmet is elvonja a rémület tárgyáról. negyedik ötödik körnél már egész jó leszel.

nagyon jó az élettani hatása, ha nincs gond akkor is érdemes mindennap párat, relax jelleggel ha van időd, akár séta, vagy könyvelés közben a gép előtt.

...ha nagyon berémülsz, simán hasi egy lassú hasi légzés is jó, koncentrálva a hasfal emelkedésére és süllyedésére. (ami filmekben zacskóba szoktak fújtatni).
...én is szoktam alkalmazni, arra is jó ha kezd az önkontroll kezd elcsusszanni az ember alól

a hivatásos pánikbetegeknek is megtanítják a gyógyszeres és pszichológiai, pszichiátriai, segély kiegészítésére...

szittyazoli 2011.04.16. 14:50:16

...kicsit olyan lehettél ezzel a pánikgombbal, mint egy ejtőernyős aki már (biztos ami fix) még bent a repülőben meg szeretné rántani a kioldózsinórt.

a teásdugóhoz, nem szólok hozzá. ezt témát bélla jól lenyúlta előlem...:)

motymoty 2011.04.16. 15:22:52

@szittyazoli: Köszönöm. Igyekszem kipróbálni, bár remélem túl nagy szükség nem lesz rá. Ez a pánik hülyeség viszonylag új, eddig kétszer jött elő, magas levegőtlen panelban, ahol nem lehetett kinyitni az ablakot. Ez volt a harmadik. Valószínűleg ott rontottam el, hogy mondtam a fazonnak, hogy persze, voltam már, ezért a fülemre dobott egy fülest, és lendületből betolt, majd kiejtette a pánik szót bónuszként, miheztartás végett. :)
Mivel rosszul látok, hallani szeretek, ráadásul az a cucc, ahogy a fejemre feszült még növelte a bezártság érzetet. Aztán füles nélkül nem volt már olyan rossz. Sokkal rosszabb volt egyébként, mint a múltkori, az halk volt, és csak a fejem volt bent, most meg betoltak hasig, és a hely is kisebb volt, a vállam nem fért el, nem tudom, hogy teszenek be oda nálam vállasabb embereket.

A légzés dolgot majd megfigyelem, szerintem én simán hasba lélegzem, ha kell, ha nem, a hosszú, sok testvéres balatoni nyaraknak is van előnye. :)

Hunfalvy Délibáb · http://gurzoklaraeniko.blog.hu 2011.04.20. 09:38:55

Ezt a dugós jelenetet még nem olvastam sehun. Ötletes.

2011.04.20. 10:48:48

Motyi, biztosan tudod, csak megjegyzem h a trackback-eket a Beállítások Speciális izénél lehet letiltani.

motymoty 2011.04.20. 12:53:14

@anyuss: Nem nagyon foglalkoztam ezzel, mondjuk amikor hétszer küldték el, akkor az összeset kimoderáltam, aztán egy darabig nem kaptam.

De most letiltottam, köszönöm. :)

Egyszerű, szimpatikus megoldás.

2011.04.20. 12:56:51

Höhö most marha büszke vagyok magamra merthogy egyébként annyira béna vagyok ehhez az egészhez :) Tegnap pl hiába próbáltam két részre osztani a linkblogomat :(

motymoty 2011.04.20. 13:13:52

@anyuss: Ó a linkblog, az nekem egy fájó pont. :)

Miért akartad két részre osztani?

Egyébként múltkor kérdezted, hogy előre teszi-e a legfrisebbeket, az oldaldobozoknál a linkblogban van egy olyan opció, hogy rendezés szempontja, az nem segít? Sajnos nem tudom kipróbálni, ugye.

2011.04.20. 13:19:07

@motymoty: Török Gábort akartam egy ketrecbe zárni a Homárral :) Az időrend nem azt jelenti h mikor mentettem el a linket? Azt szeretném megoldani h lássam amikor frissül a tartalom... Szóval h mutassa a legfrissebb bejegyzés címét.

motymoty 2011.04.20. 13:21:10

@anyuss: :D Gondolod szeretni fogják egymást?

Nem tudom mit jelent. Csak egy tipp. Azt viszont tudom, hogy te mit szeretnél. Ez blogspoton működik is amúgy, tök jó.

A ketreceseknek meg lehet új ketrec kell vagyis oldaldoboz. Azt póbáltad már?

motymoty 2011.04.20. 13:23:16

@Hunfalvy Délibáb: Mindig az élet írta sorok a legjobbak. Én ehhez kevés vagyok.

2011.04.20. 13:25:16

@motymoty: Azzal küzdöttem tegnap. Először semmi nem látszott benne, azután a mocsok elkezdte átpakolni a régi linkeket az új dobozba, amit meg abba raktam azt eltüntette :(

motymoty 2011.04.20. 13:57:16

@anyuss: Önműködő? Az egy elég rossz tulajdonság.

Itt írnak róla egyébként: segitseg.blog.hu/2008/03/18/a_linkblog_oldaldoboz_hasznalata

és ebből számomra az derül ki, hogy valószínűleg nem lehetséges az, amit te szeretnél. (Persze nem a magánzárkára gondolok, annak működnie kellene.)
süti beállítások módosítása