édes - keserű

motyorog [@] gmail.com

mondjuk

  • This is the last: Ez olyan, mint egy ténylegesen kitalált, és való... (2014.06.04. 19:15) Napi groteszk
  • This is the last: A pénz többnyire alkalmazkodásra bírja az embert. (2014.06.04. 19:03) Szakember
  • This is the last: Hát még ha a szabadságtéren anarchia folyna. : )... (2014.06.04. 19:00) A Szabadság téren bármi megtörténhet (143. rész)
  • This is the last: Nos, ők nem föltétlen tartják annyira "egészségt... (2014.06.04. 18:55) OMÉK 2013
  • This is the last: Üdvözöllek, motymoty! A blogot ugyan nem mától o... (2014.06.04. 18:50) Eufemizmuska
  • motymoty: @calealenta: Esőerdőkről volt szó, amiknek a kií... (2014.02.18. 12:00) Miért ne tartsunk macskát gyerek helyett*
  • motymoty: Verona egyébként remek hely, az Arena nagy élmén... (2014.01.08. 16:42) Kedves Jézuska!

2011.04.27. 14:53 motymoty

Közléskényszer

 Vajon miért alakult ez így?

16 komment

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

motymoty 2011.04.27. 16:08:17

Rájöttem, hogy már megint homokozólapát-határokat feszegetek.

A kép azt illusztrálja, hogy milyen lenne ha az emberek úgy viselkednének a való világban, mint a fészbúkon.

/ Kapcsolatban vagyok Pistikével. / Lezuhanyoztam. / Finomak a kekszek. /

2011.04.27. 17:34:04

@motymoty: Milyen kedves h gondoltál rám :D tényleg viccesebb most h már értem :)
Gátlástalanabbak leszünk ha elválaszt a másik embertől két monitorüveg :(

motymoty 2011.04.27. 17:48:14

@anyuss: Na jó, de kit érdekel? Engem már az is meglep, hogy van akit az érdekel amit ide írok, pedig nem írok a zuhanyzási szokásaimról általában.

De majd holnap megint írok a szemöldökömről, ha kihevertem a sokkot, aztán megnézem hányan szólnak hozzá. :D

(Mondjuk szerintem én gátlásosabb leszek, mert mindig magam elé képzelem azokat az embereket akik nem szeretném ha olvasnák amit írok, és sokan vannak. Ezért nem is írok máshová, csak ide a nagggyon titkos blogomba.)

2011.04.27. 17:53:10

@motymoty: A szemöldök nagyon jó téma.

motymoty 2011.04.27. 17:54:15

@anyuss: Igen? Ennek örülök. Akkor nem csak az enyém csálé?

2011.04.27. 17:59:46

@motymoty: Szemöldöke (majdnem) mindenkinek van, tehát mondanivalója is majdnem mindenkinek van róla. Az enyém komoly kihívás elé szokta állítani a kozmetikusokat, mert trükkösen nőnek a szálak. Sajnos a legtöbb kozmetikus bicskája beletörik - jaj de borzasztó képzavar! :( - vagyis csipesze csütörtököt mond - ajvé egyre rosszabb - szóval folyton jó szemöldökszedő szakembert keresek.

motymoty 2011.04.27. 18:04:48

@anyuss: Kár. Pedig már majdnem megkérdeztem, hogy esetleg nem ismersz-e egyet. :D

roboman78 · https://www.vilaggep.hu 2011.04.27. 19:02:59

az egyik barátom egyszer azt mondta: tudod, mitől félek a legjobban? az elmagányosodástól. persze sokat nevettünk rajta. így megmarad az az érzés, hogy a barátok még mindig összejárnak. a fészre. körkapcsolás. csak nekem az nem fér a fejembe, hogy az egyik ismerősömnek ugyanazt mondom, mint a másiknak. nem az a lényeg, hogy kinek, hanem az, hogy mondjad. kicsit felszínesek lettünk az utóbbi időben. én kórházban töltöttem sok időt, pont, amikor az iwiw sikert aratott. aztán a facebookon már meg sem lepődtem. miért, nem tudom, de úgy látszik, az ember telekiabálja a világot, amint lehetőséget kap rá. ezt eddig nem is tudtam. amúgy én rajta vagyok mind a kettőn, csak nem vagyok túl aktív, szóval nem viselkedem rajta a képen látható módon.

agyragobogar · http://www.agyragobogar.com/ 2011.04.27. 22:26:32

nekem nincs fészbukkom és iwiwem sincs... na de mit is várnátok el egy olyan perszónától, akinek dísznek van a mobiltelefonja... valahova letéve és azt se tudom hogy hova. Napokig.

motymoty 2011.04.28. 09:21:13

@Roboman: Milyen jól összefoglaltad!

"az egyik ismerősömnek ugyanazt mondom, mint a másiknak. nem az a lényeg, hogy kinek, hanem az, hogy mondjad"

Ez az amit én sem értek, mert az ember mindenkinek mást mondana, mert mindenkit más érdekel(het). Azt hiszem nekem ez az egyik legfurcsább rész ebben az egészben.

Nekem is vannak, de nem használom, be se léptem már hónapok óta.

@shhhhhhhhhhhtttt: Ezt én is így csinálom, ha valaki akar valamit Bélát hívja, vagy ír emilt. Mondjuk mióta kiszuperát üzleti Nokiám van, azóta azon olvasgatom a kommenteket esténként, tök jó, hogy lehet vele emileket fogadni. No meg a Readeremet is ott olvasgatom. Cserébe általában be sem kapcsolom a gépet otthon.

Hunfalvy Délibáb · http://gurzoklaraeniko.blog.hu 2011.04.28. 11:06:49

I_ve just stepped out the shower! Miért kell ezt ilyen bonyolultul kifejezni, ha csupán annyit jelent, hogy lezuhanyoztam?
(A facebook-on rendeződnek a szemöldökök.)

motymoty 2011.04.28. 11:22:13

@Hunfalvy Délibáb: Az angol talán annyival többet jelent, hogy kiderül a mondatból, hogy van két egészséges lába, ami lehetővé tette számára azt, hogy ezek segítségével elhagyja a zuhanyzótálcát.

Ráadásul még azt is kifejezheti, hogy egy másodpercet sem késlekedett, azonnal közzétette a facebook-on ezt a nélkülözhetetlen információt.

Tehát sokkal több lényegtelen információt tartalmaz. :)

Viszont azt nem értem, hogy ha a fecebook-on rendeződnek a szemöldökök, akkor miért nem ezzel reklámozzák? Szerintem ez egy komoly piaci rést takar.

Hunfalvy Délibáb · http://gurzoklaraeniko.blog.hu 2011.04.28. 12:38:29

@motymoty: Még nem jöttek rá, ellenben mi profitálhatnánk belőle.

motymoty 2011.04.28. 13:00:26

@Hunfalvy Délibáb: Lehet kozmetikusnak kellett volna menni? Hány év tanulást megspórolhattam volna magamnak, össze se merem számolni.

2011.04.28. 17:07:46

@motymoty: És mennyi jó beszélgetést mulasztottál el! :D

motymoty 2011.04.28. 17:09:47

@anyuss: Jaj. Igazán sajnálom!
süti beállítások módosítása