édes - keserű

motyorog [@] gmail.com

mondjuk

  • This is the last: Ez olyan, mint egy ténylegesen kitalált, és való... (2014.06.04. 19:15) Napi groteszk
  • This is the last: A pénz többnyire alkalmazkodásra bírja az embert. (2014.06.04. 19:03) Szakember
  • This is the last: Hát még ha a szabadságtéren anarchia folyna. : )... (2014.06.04. 19:00) A Szabadság téren bármi megtörténhet (143. rész)
  • This is the last: Nos, ők nem föltétlen tartják annyira "egészségt... (2014.06.04. 18:55) OMÉK 2013
  • This is the last: Üdvözöllek, motymoty! A blogot ugyan nem mától o... (2014.06.04. 18:50) Eufemizmuska
  • motymoty: @calealenta: Esőerdőkről volt szó, amiknek a kií... (2014.02.18. 12:00) Miért ne tartsunk macskát gyerek helyett*
  • motymoty: Verona egyébként remek hely, az Arena nagy élmén... (2014.01.08. 16:42) Kedves Jézuska!

2012.05.24. 18:43 motymoty

A lányról, aki nagy seggel fog éhen halni

Látom magam előtt a gyerekkori háziorvosomat, amint mondja, hogy motyika, még két kiló mínusz és infúzió, most sokkal jobban állok, még 3 kiló és infúzió, a jószándékú fenyegetések idővel mindig megbosszulják magukat. A mások bezzeg éheznek mondatok is majdnem előkerültek, Béla szerint mások nagyon örülnének a zabpelyhes joghurtomnak, és legalább kóstoljam meg, mielőtt kijelentem, hogy nem hiszem el, hogy ezt a szart kell ennem reggelire.

Míg az egyik pillanatban rettegek, hogy éhen fogok halni, a másik pillanatban rettegek, hogy őrült nagy seggem lesz attól a sok szörnyűségtől amit megeszem. Több helyen írják, hogy az intoleranciák a feldolgozott élelmiszerektől alakulnak ki, nem tudom, hogy a sajt feldolgozott élelmiszer-e, de nagyjából az volt az egyetlen amit úgy vettünk készen, bár előfordul, hogy azt is magunknak csináljuk. Vagy a húst is nyersen kellene megennem?

Ehhez képest most rengeteg előregyártott tartósélelmiszert eszem, az extrudált kenyértől a puffasztott rizsig, ezek rém rosszak, rém drágák, egyáltalán nem laktatnak, és mindenki hülyének néz a blotban, mikor megveszem, hogy ezzel egészítsem ki a kis húsos salátámat, amihez munkahelyen nem tudok köretet melegíteni. Mivel egész nap majdnem éhen halok, ezért eddigi kétszeri vacsora nem elég, ezek előtt / között / után mindenfélét összeeszem, ez a mindenféle édesség, mag vagy egy nagy adag tócsi. Nem szeretem az édeset, eddig alig ettem, még a gyümölcsök is túl édesek, sokkal jobban szeretem a zöldségeket, de el nem tudom képzelni, hogy mi mással tudnám kiegészíteni a diétámat.
 

A testtömeg-indexek mióta élek azt írják, hogy ne majmoljam a modelleket, ezek az értékek már középtávon is egészségügyi kockázatot jelentenek. Pedig hol van még a középtáv. Nekik amúgy nem hiszek, de nem szeretem ha fenyegetnek.


Béla szerint, ha ennyire éhes vagyok, igyam pár deci olívaolajat, és azt hiszem ezt komolyan is gondolta, mert az eddig finom és könnyed salátaöntetemben napról-napra több az olaj.
 
Az ízletes és kiegyensúlyozott étkezésemet felváltottam egy nagy kényszeres zabálással. Igazából nem is értem, hogy tudnám ezt jobban csinálni, az életnek ez egy olyan területe ami sosem érdekelt, és most sem szeretnék ebben elmélyülni. Nem tud nekem valaki egy jó dietetikust ajánlani? (Így hívják egyáltalán?)
 
Arra jutottam, hogy kenyér nélkül lehet élni, de sör,* sajt és szójaszósz nélkül elég nehéz.

A paprika diétámat viszont sikerül tökéletesen tartanom, leszámítva azt az apróságot, hogy napokig paprikás szappannal mostam kezet. Vajon az is intoleranciát okoz? Elég szarul voltam a hétvégén.


*Valahol azt olvastam, hogy a kenyér és sörélesztő ugyanaz, de van egy részletesebb teszt is, ott külön nézik ezt a kettőt, úgyhogy reménykedem. Közben meg néha iszom egy sört.
 
Amúgy meg persze lehet böjtölni, sokan csinálták már előttem, szerintem nekem is menne, ha lenne egy szép literes böjti korsóm, amit naponta legalább háromszor megtölthetnék.

3 komment

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ZsuZag 2012.05.28. 07:56:45

Meddig kell ezt a diétát folytatnod?! Sajnállak piszkosul, és közben irigyellek, hogy ekkora önuralmad van!

motymoty 2012.05.29. 11:00:57

@ZsuZag: Sajnos nincs akkora amekkora kellene, vagy csak nem ismerem a megoldást, csak a paprika diétát tudom tartani, és nem eszem kenyeret, sajnos képtelen vagyok lemondani mindenről, mert valamit ennem kell, és már eddig is alig volt mit, mert amiben adalékanyag van azt nem tudom megenni. :(

És még azt sem derítettem ki, hogy milyen hatása van a bőrön át felszívódó dolgoknak, ecettel mosok hajat is, ami nem biztos, hogy jó.

Ha szerencsém van 3 hónap - fél év (eltérő információim vannak) után megpróbálhatom apránként visszavezetni az étrendembe, ez vagy sikerül, vagy nem.

Sajnos semmilyen pozitív változásról nem tudok beszámolni, ez kicsit aggaszt.

motymoty 2012.05.29. 11:01:40

@ZsuZag: Szóval az önuralmamért kár irigyelni, még nagyon az elején járok.
süti beállítások módosítása