édes - keserű

motyorog [@] gmail.com

mondjuk

  • This is the last: Ez olyan, mint egy ténylegesen kitalált, és való... (2014.06.04. 19:15) Napi groteszk
  • This is the last: A pénz többnyire alkalmazkodásra bírja az embert. (2014.06.04. 19:03) Szakember
  • This is the last: Hát még ha a szabadságtéren anarchia folyna. : )... (2014.06.04. 19:00) A Szabadság téren bármi megtörténhet (143. rész)
  • This is the last: Nos, ők nem föltétlen tartják annyira "egészségt... (2014.06.04. 18:55) OMÉK 2013
  • This is the last: Üdvözöllek, motymoty! A blogot ugyan nem mától o... (2014.06.04. 18:50) Eufemizmuska
  • motymoty: @calealenta: Esőerdőkről volt szó, amiknek a kií... (2014.02.18. 12:00) Miért ne tartsunk macskát gyerek helyett*
  • motymoty: Verona egyébként remek hely, az Arena nagy élmén... (2014.01.08. 16:42) Kedves Jézuska!

2012.05.25. 15:44 motymoty

Kérdések 2.

12. Melyik a kedvenc filmje?

Nincs ilyen.
 

13. Mi az a hiba, amiért a leginkább elnéző tud lenni?
 

Elég sok mindent el tudok nézni, ha megfelelő a tálalás.
 

14. Mi az a hiba, amit nem tud megbocsátani?
 

Hiba eltussolása, letagadása. A megbocsátás előfeltétele a bocsánatkérés, a bocsánatkérés előfeltétele a bűnbánat.
 

15. Kivel nem szeretne találkozni a szaunában?
 

Senkivel. Ritkán megyek szaunába, akkor sincs kedvem barátkozni.

16. Kivel békülne ki a legszívesebben?
 

Nem tudom.
 

17. Kik azok a történelmi szereplők, akiket csodál?
 

Görgey
 

18. Kik azok a történelmi szereplők, akiket a leginkább megvet?
 

Gyilkosokat és hazaárulókat, ennél a kombinációnál nincs lejjebb, nekik nem lehet, és azt hiszem nem is kell megbocsátani. Nagyon károsnak találom azt a tendenciát, hogy egyesek megpróbálják őket nemzeti hősként feltüntetni, és még szobrot is állítanak, ha úgy tartja kedvük.

19. Kit vagy kiket tart hősnek a mindennapi életben?
 

Akik hisztéria nélkül teszik a dolgukat, legyen bármennyire nehéz is, nem vágynak hősi érdemrendre, és nem veregetik a mellüket.
 

20. Melyek Ön szerint egy férfi legfontosabb tulajdonságai?
 

Őszinte, kedves, okos, van humorérzéke, megértő.
 

21. Melyek Ön szerint egy nő legfontosabb tulajdonságai?
 

Ugyanezek. Valamint mindig elmosogat lefekvés előtt, takarításhoz olcsó parfümöt használ, és nagy mellye van nekije.*

22. Mit tart Ön a legfontosabb erényének?

 
Az őszinteséget.
 
23. Mit tart Ön a legnagyobb hiányosságának?
 
Lusta vagyok és őszinte.
 
24. Mi az, amitől a legjobban fél?
 
Hogy túlélek mindenkit.
 
25. Hol élne a legszívesebben?
 
Egy szecessziós villában, nagy kerttel, csüngő japánakáccal és tiszafával. De egy penthouse lakással is elégedett lennék, ha van hozzá nagy terasz. Budapesten kívül pedig bárhol.
 
26. Hogyan képzeli el a földi boldogságot?
 
Takarítónővel.
 
27. Történt-e az Ön életében igazi csoda?
 
Persze.
 
28. Miben vagy kiben hisz Ön?
 
Hogy egyszer fogok tudni hinni.
 
29. Milyen feliratot látna szívesen a sírkövén?
 
Dédnagyapám sírján az áll, hogy "Ama nemes harcot megharcoltam, futásomat elvégeztem, a hitet megtartottam", ami nekem nagyon tetszik. Szerencsére a saját sírkövem nem az én problémám, viszont ha kétség merül fel, inkább ne temessék mellém a szemüvegemet.
 
30. Ha visszamehetne a múltban egy tetszőleges korra vagy napra, melyiket választaná?
 
Századfordulóra. A milleniumi ünnepségeket is szívesen megnézném, talán sikerülne elvegyülnöm a 7 millió látogató mellett.
 
31. Ha előre mehetne a jövőben egy napra, évre, évszázadra, melyiket választaná?
 
Nem merek.

 

32. Mit kívánna magának egy jó tündértől?
 

Hosszú életet Bélának.
 

33. Kinek a sorsára cserélné el az életét?
 

Senkiére.

+1
34. Kinek tenné fel ezeket a kérdéseket?
 
Mindenkinek, de még az előző díjat se vette át senki. Úgyhogy most írok neveket is, remélem nem hagyok ki senkit. Délibáb, micka, roboman, szittyazoli, TZ, Verde, Zazalea, ZsuZag, és még jó páran, akik nem hiszem, hogy szoktak erre járni.
 
 
*lsd.: # 43, itt: http://micka.freeblog.hu/archives/2011/11/11/hat_akinek_hianyozott_volna_itt_van_ni_omlesztve/

13 komment

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szittyazoli 2012.05.29. 16:42:05

:( nincs kedvenc filmed?

motymoty 2012.05.29. 16:51:13

@szittyazoli: Kedvenc könyvet sem írtam, az nem baj?

Kezdek kételkedni abban, hogy van ember aki elolvassa a tovább gomb utána dolgokat. Ez nem neked szól, csak eszembe jutott.

szittyazoli 2012.05.29. 17:42:11

@motymoty: ...ez most kivételesen elolvastam. :)
...csak olyan spontán jött.
az ember mindig magából indul ki. kedvenc filmet biztos sorolnék ötöt-hatot.
...kedvenc könyvre viszont szerintem én se írnék be semmit. azt olyan "lehetetlen" kérdésnek érzem. (valami hasonlónak mint Te mondjuk 9.-et.)

jazoli 2012.05.29. 22:57:04

Basszus van élet a tovább (gomb) után!

motymoty 2012.05.30. 13:16:08

@jazoli: :D

@szittyazoli: Csak neked, az utolsó pár amit láttam:

Nothing but the truth
The Shawshank Redemption

és itt el is fogyotak azok a filmek amiknek meg bírom jegyezni egyszerre a címét, sőt, sokszor eleve nem is értesülök róla. Régen könyvekkel is ezt csináltam, aztán rájöttem, hogy egyszerűbb megjegyezni, elég sok a szürke borítós könyv.

Zazálea 2012.05.30. 20:43:07

jaj, most látom,pedig ezt láttam,de figyelmetlen (is) vagyok! remélem,intőt még nem kaptam! vagy csak azt sem vettem észre??

najó,nekifutok,apránként:) majd csak figyelj!

chipmunk-19 2012.05.30. 21:31:09

Te elmosogatsz lefekvés előtt? Anyám csak úgy tud lefeküdni. Én nem mindig szoktam de attól meg olyan lelkifurdallásom van. És mivel ezt amúgy már tegnap olvastam, így ma elmosogattam lefekvés előtt.

2012.05.31. 06:47:58

@chipmunk-19: Este örömmel, reggel körömmel :D

motymoty 2012.05.31. 10:42:34

@Zazálea: Nem hiszem, hogy figyelmetlen voltál, először közzétettem, aztán rájöttem, hogy senki nem fogja megcsinálni, mert a múltkori díj sem kellett senkinek, úh gyorsan írta hozzá listát, amit még ma is pótoltam, mert az emberek fele lemaradt.. Szóval ez a megoldás sem vált be tökéletesen.

@anyuss: Hát persze.

motymoty 2012.05.31. 11:28:05

@chipmunk-19: Nem, ez volt a komolytalan része, a komoly része meg az, hogy lusta vagyok. A lefekvés előtti mosogatástól szerintem rémálmai lesznek az embernek. És mivel nem a konyhában alszunk, ezért egyáltalán nem indokolt.

Szerencsére Béla általában mindent elmosogat főzés közben, bár ki is főz.

De nagyon örülök, hogy ilyen jó hatással vagyok rád. :)

motymoty 2012.05.31. 15:10:56

@Zazálea: Tiszta fül vagyok. Vagy szem.
süti beállítások módosítása