édes - keserű

motyorog [@] gmail.com

mondjuk

  • This is the last: Ez olyan, mint egy ténylegesen kitalált, és való... (2014.06.04. 19:15) Napi groteszk
  • This is the last: A pénz többnyire alkalmazkodásra bírja az embert. (2014.06.04. 19:03) Szakember
  • This is the last: Hát még ha a szabadságtéren anarchia folyna. : )... (2014.06.04. 19:00) A Szabadság téren bármi megtörténhet (143. rész)
  • This is the last: Nos, ők nem föltétlen tartják annyira "egészségt... (2014.06.04. 18:55) OMÉK 2013
  • This is the last: Üdvözöllek, motymoty! A blogot ugyan nem mától o... (2014.06.04. 18:50) Eufemizmuska
  • motymoty: @calealenta: Esőerdőkről volt szó, amiknek a kií... (2014.02.18. 12:00) Miért ne tartsunk macskát gyerek helyett*
  • motymoty: Verona egyébként remek hely, az Arena nagy élmén... (2014.01.08. 16:42) Kedves Jézuska!

2013.01.03. 17:05 motymoty

Vagy valami ilyesmi

Sikerült túlélnem az ünnepeket, bár azt még nem tudni, hogy az elszenvedett károsodás maradandó-e. Azt hiszem még Mickafalván is hosszú hetekig tartana a regenerálódás.

Lehet tippelni, hogy ki pénzéhesörömlányozott le karácsony előtt, és ki közölte január elsején éjjel fél egykor, hogy nálunk aludnának - persze ezt sem velünk, hanem a vendégeinkkel. (A két személy nem ugyanaz.) Azért gyorsan ettünk sok szárnyaslevest fejestül, nehogy kárba vesszen a babona, ha már beütött a baj.

Aztán Szentestén még volt egy botrány, mert 25-én délben lett volna jobb programunk is, mint rántott húst enni, felháborító, ha az ember a hat darab nagy családi étkezésből lemondana egyet, hogy az így felszabaduló időt tartalmasan töltse.

Viszont csak egy ajándékot kaptunk amire semmi szükségünk, a többinek nagyon örültünk. Tulajdonképpen annak az egynek is, mert ezzel végre mi nyertük a ki kapta a legfeleslegesebb karácsonyi ajándékot versenyt, sajnos az öröm nem felhőtlen, mert Másikbéla már évek óta rendelkezik egy pont ilyen ajándékkal, a győzelem tehát nem volt se fölényes, se egyedi megoldásokkal tarkított, sőt esélyünk se lett volna, ha Másikbéla szülei csak egy kicsit is megerőltetik magukat, de néha  nekünk is lehet szerencsénk.

2013 a sör és a pisztácia éve lesz.

11 komment

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zazálea 2013.01.03. 18:10:15

pénzéhes örömlány? ez komoly? (nem tudtam nevetni ezen a részen....)

Verde Lunaria 2013.01.04. 11:28:17

Én kiváncsi vagyok arra az ajándékra, Te pénzéhes örömlány :D

Verde Lunaria 2013.01.05. 12:06:28

@Verde Lunaria:
Bakker Motyi, átmentem Kajlába.... Van az az esküvő nálatok, ahol ugye van az örömapa meg az örömanya, mert ezek létező kifejezések. És innen kiszállíngózott ama gondolatom, hogy akkor az örömlány az nem a menyasszony, hanem a tesó és hogy milyen király én ezt a kifejezést még nem hallottam, de hát hogy függ össze egy esküvőn a testvér pénzéhsége minden egyébbel.....
Most visszanéztem, és leesett, hogy ez itt a testét áruba bocsájtó hölgyemény fogalma...
BOCSI

motymoty 2013.01.05. 13:58:11

@Zazálea: Ezek a dolgok mindig azon múlnak, hogy ki mondja és hogyan. Tényleg nem volt vicces.

@anyuss: Arra vágytam mikor írtam a bejegyzést. Néha nem tudok kellően nagy távlatokban gondolkozni..

@Verde Lunaria: :D :D örömnővérnek hívtam magamat, és kicsit szégyenkeztem is, hogy az örömlány nem jutott eszembe, de aztán rájöttem, hogy az örömlány a házasulandók már meglévő lánya.

Nem gondoltam volna, hogy ennyire kifizetődő, ha moderálom magamat, úgy tűnik a jó tényleg mindig elnyeri jutalmát. Köszönöm én is! :D

motymoty 2013.01.05. 14:03:23

@Verde Lunaria: Az ajándék amúgy egy csodálatos időállomás (fogalmam sincs hogy hívják) és Béla kapta. Van egy kültéri egysége, azt ki kell tenni az ablakba, de nem érheti eső (!:D), és akkor bent kiírja, hogy hány fok van. Meg a belső hőmérsékletet is megmondja, és tud ébreszteni is.. Jelenleg Béla húsevő növényének a hőmérsékletét monitorozzuk vele. Nehogy megfázzon.

Sajnos Másikbéla 2-3 évvel ezelőtt már kapott egy ilyet, ráadásul egy fürdőköpennyel együtt. (Abban az évben az volt a harmadik fürdőköpenye, amit a szüleitől kapott. :D)

A miénk tud olyat is, hogy ha megnyomsz rajta egy gombot akkor kivetíti a plafonra pirosan az időt. Másikbélának ilyen funkció nem jutott, ebben jobbak vagyunk. :)
Após szerint ezt kellene nézegetnünk amikor éjjel felébredünk. Mert az milyen jó.

Verde Lunaria 2013.01.05. 14:34:28

@micka:
@motymoty:

:D megkajlultam.

@motymoty:
Ilyenünk nekünk is van, és 0 foknál folyamatosan csipog. Ha sokáig van nulla fok, lemerül az elem :D

Zazálea 2013.01.05. 15:26:06

de ki mondta? anyósféle? én még sosem láttam át a családi viszonyokat, ezért sokszor nem is kommentelek, mert nem tudom így a helyén kezelni a valóságot.:((

2013.01.05. 18:30:52

@Verde Lunaria: Hahaha megkajlultál :D

motymoty 2013.01.07. 11:03:59

@Verde Lunaria: Ez nagyon jól hangzik..

@Zazálea: Hát a családi viszonyok is folyton változnak, a valóság meg elég szubjektív. :) Anyósom sosem vállalna fel velem (mással sem!) egy nyílt konfliktust, leszámítva az itt esztek hisztiket, ő a csendben, de kitartóan ásó típus, akinek mindenkihez van egy rossz szava a háta mögött.

Azt hiszem anyám az egyetlen aki képes ilyet a fejemhez vágni.
süti beállítások módosítása