édes - keserű

motyorog [@] gmail.com

mondjuk

  • This is the last: Ez olyan, mint egy ténylegesen kitalált, és való... (2014.06.04. 19:15) Napi groteszk
  • This is the last: A pénz többnyire alkalmazkodásra bírja az embert. (2014.06.04. 19:03) Szakember
  • This is the last: Hát még ha a szabadságtéren anarchia folyna. : )... (2014.06.04. 19:00) A Szabadság téren bármi megtörténhet (143. rész)
  • This is the last: Nos, ők nem föltétlen tartják annyira "egészségt... (2014.06.04. 18:55) OMÉK 2013
  • This is the last: Üdvözöllek, motymoty! A blogot ugyan nem mától o... (2014.06.04. 18:50) Eufemizmuska
  • motymoty: @calealenta: Esőerdőkről volt szó, amiknek a kií... (2014.02.18. 12:00) Miért ne tartsunk macskát gyerek helyett*
  • motymoty: Verona egyébként remek hely, az Arena nagy élmén... (2014.01.08. 16:42) Kedves Jézuska!

2010.11.02. 12:06 motymoty

Utolsó porszem

A wcben a földön hónapok óta ott hever a flitter, kegyetlenül és könyörtelenül emlékeztet arra, hogy nem mindig volt ez így. Képtelen vagyok eltenni onnan, az utolsó emlék, csak nekem jelent valamit, csak nekem fontos, az utolsó kapaszkodó, még akkor is ott lesz, amikor már üres lesz a lakás.


Arról a szoknyámról esett le, amit neki vettem, tudtam, hogy szeretni fogja, büszkén sétált mellettem a tavaszi napsütésben, az első sétája volt ebben az évben, arról beszélgettünk, hogy most már szebb lesz az idő, mennyi alkalom lesz még sétálni, megnéztük a tulipánokat, bánta, hogy nem nyíltak még ki, de majd holnap, holnapután is megnézzük, szép húsvétunk lesz, együtt a család, vakít a napsütés. A séta után mennünk kellett, még elmentem wcre, elköszöntünk. Kijött az erkélyre integetni, mindig integetett, de most el voltam foglalva azzal, hogy jót sétáltunk, tavasz van, későn vettem észre, mire lehúztam az autó ablakát elkanyarodtunk, nem látta már, hogy én is integetek. Lelkiismeret furdalásom volt, bántott a figyelmetlenségem, de megnyugtatott a tudat, hogy lesz még időm integetni legközelebb.

Szólj hozzá!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása