édes - keserű

motyorog [@] gmail.com

mondjuk

  • This is the last: Ez olyan, mint egy ténylegesen kitalált, és való... (2014.06.04. 19:15) Napi groteszk
  • This is the last: A pénz többnyire alkalmazkodásra bírja az embert. (2014.06.04. 19:03) Szakember
  • This is the last: Hát még ha a szabadságtéren anarchia folyna. : )... (2014.06.04. 19:00) A Szabadság téren bármi megtörténhet (143. rész)
  • This is the last: Nos, ők nem föltétlen tartják annyira "egészségt... (2014.06.04. 18:55) OMÉK 2013
  • This is the last: Üdvözöllek, motymoty! A blogot ugyan nem mától o... (2014.06.04. 18:50) Eufemizmuska
  • motymoty: @calealenta: Esőerdőkről volt szó, amiknek a kií... (2014.02.18. 12:00) Miért ne tartsunk macskát gyerek helyett*
  • motymoty: Verona egyébként remek hely, az Arena nagy élmén... (2014.01.08. 16:42) Kedves Jézuska!

2010.12.09. 11:15 motymoty

Az élet nehéz..

Lehet, hogy Bélától kérhetném azt  a születésnapomra, hogy ne legyen az ajándékom miatt halálosan kétségbeesve hetekig. Bár már nincs sok hátra, de az azért akkor is túlzás, hogy a saját születésnapján is nekem keres ajándékot. Nehezen viselem, hogy a szinte mindig nyugodt Bélám elromlott, feszült és nem alszik jól.

Ha bejelenteném neki, hogy holnap elköltözöm, megkönnyebbülten sóhajtana fel, és végre aludna egy jót.
 

6 komment

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

agyragobogar · http://www.agyragobogar.com/ 2010.12.09. 15:22:08

miután párszor olyan ajándéknak kellett örvendjek, aminek nem igazán örvendtem, az évek folyamán, rájöttem, hogy a férfiak kimondottan hálásak ha megmondom mit szeretnék... Mondjuk én úgy igyekszem, hogy amikor elkezdek valami iránt lelkesedni, akkor kijelentek olyanokat is, hogy woow ezt szeretném szülinapra :D ... így évek óta nem kell megjátszanom, hogy örvendek annak amit kapok.

motymoty 2010.12.09. 15:46:06

@shhhhhhhhhhhtttt: Nem lehet, mert meglepetésnek kell lennie. Tehát amit az elmúlt hetekben mondtam, hogy úgy szeretném, az nem lesz meglepetés. Amit évközben mondtam, azt meg már elfelejtette. :)

motymoty 2010.12.09. 16:26:59

Ugye? És még az is lehet, hogy volt valami ötlete, de véletlenül említettem a napokban, hogy az milyen jó lenne.. :D

Ilyen az, amikor az ember segíteni próbál és mégis ront a helyzeten.

Szöszke1 2010.12.18. 21:15:34

Végül mit kaptál? Meglepetést vagy ajándékot (mert ez a 2 nem uaz...)?

motymoty 2010.12.21. 14:12:53

Mindkettőt. Bennem ez eddig nem is tudatosult, milyen jó, hogy vagy nekem. :)
A meglepetés nem sült el tökéletesen, egy karkötőt kaptam, nem szeretem annyira a karkötőket, zavarnak a szabad mozgásban. Volt egy karkötőm amit tőle kaptam, nagyon-nagyon szerettem, de mikor egy éve betörtek elvitték az összes ékszeremmel együtt. (Ilyen volt: www.magyarekszer.hu/media/termekek/noi_karkotok/szekely_tulipanos_karkoto.jpg )
Most ilyet kaptam, www.magyarekszer.hu/media/termekek/noi_karkotok/621_kovesistenfalkkk.jpg
a névnapomra kaptam már hozzá láncot. Ezek az ékszerek nem kicsik, én pedig nagyon vékony vagyok, főleg a csuklóm (két egységet már kiszedetett belőle akkor, még kettőt ki kell még szedni..), elég nagynak hat. Az előző nem volt telt mintás, ezáltal kecsesebb, meg nekem az volt a nagy kedvencem.
Azért nem kaptam megint ugyan olyat, mert nem akarta, hogy rossz érzésem legyen emiatt. De most rossz érzésem van. Főleg azért, amiért rossz érzésem van, ha érted. Éljenek az öngerjesztő folyamatok.
De nem csak ezt kaptam, viszont emiatt van lelkiismeret furdalásom, amiért nem tudok neki felhőtlenül örülni. És hordani sem tudom, hogy megszokjam, majd csak ha kiszedetünk belőle még.

Tragikus vagyok, komolyan.
süti beállítások módosítása