édes - keserű

motyorog [@] gmail.com

mondjuk

  • This is the last: Ez olyan, mint egy ténylegesen kitalált, és való... (2014.06.04. 19:15) Napi groteszk
  • This is the last: A pénz többnyire alkalmazkodásra bírja az embert. (2014.06.04. 19:03) Szakember
  • This is the last: Hát még ha a szabadságtéren anarchia folyna. : )... (2014.06.04. 19:00) A Szabadság téren bármi megtörténhet (143. rész)
  • This is the last: Nos, ők nem föltétlen tartják annyira "egészségt... (2014.06.04. 18:55) OMÉK 2013
  • This is the last: Üdvözöllek, motymoty! A blogot ugyan nem mától o... (2014.06.04. 18:50) Eufemizmuska
  • motymoty: @calealenta: Esőerdőkről volt szó, amiknek a kií... (2014.02.18. 12:00) Miért ne tartsunk macskát gyerek helyett*
  • motymoty: Verona egyébként remek hely, az Arena nagy élmén... (2014.01.08. 16:42) Kedves Jézuska!

2011.01.11. 13:36 motymoty

Szem-ész

Szemésznél voltam ma reggel, megtudtam, hogy az ember szeme 27-28 éves koráig nő, hát nekem csak az egyik nőtt, a másik maradta akkora, amekkora, de lényegesen kisebb, mit az egyik. Szerencse, hogy sikerült Bélát meghódítanom amíg fiatal voltam, szép, kívánatos és egyforma szemű. Kicsit nagyobb tehetséggel megáldva már az esküvői képeken is túl lehetnék, és akkor már csak az lenne a problémám, hogy nem látok túl jól, és ez a nem látásom az energiám és agykapacitásom jelentős részét elveszi, az agyam kompenzálni próbál, így gondolkodásra már nem futja.

A doktornő szerint agyi elváltozásom nincs, ez örömteli. Azért valószínűleg MR-re is el kell mennem, bár a doktornő reménykedik, hogy a másik orvosnak aki a végszót kimondja elég lesz a múltkori, én is reménykedem, de lehet jobb esélyekkel indulnék, ha nem az lenne ráírva a 2007-es leletemre, hogy évenkénti kontroll ajánlott.

Az MR egyébként egy inverz-pokol, hideg, bénult mozdulatlansággal.

2 komment

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

s.meli 2011.01.20. 14:55:30

Megnyugtattál :)
Jövő héten megyek MR-re, de én nem a kivizsgálástól félek, hanem az eredménytől.
Szerintem jobb nem gondolni a legrosszabbra, mert az aggodalmaskodásunkkal olyan félelmek alakulhatnak ki bennünk, amik talán nem is léteznek.

Üdvözletem, minden elképzelhető jót és szépet kivánok Neked kedves Motymoty!

(tamtim)

motymoty 2011.01.20. 16:03:27

Szia Tamtim!

Én sem a kivizsgálástól félek, bár az sem kellemes. Mondjuk nem is annyira rossz, ha tudsz mozdulatlanul feküdni nem is kihívás. De ha nem, akkor van időd gyakorolni. :)
süti beállítások módosítása