édes - keserű

motyorog [@] gmail.com

mondjuk

  • This is the last: Ez olyan, mint egy ténylegesen kitalált, és való... (2014.06.04. 19:15) Napi groteszk
  • This is the last: A pénz többnyire alkalmazkodásra bírja az embert. (2014.06.04. 19:03) Szakember
  • This is the last: Hát még ha a szabadságtéren anarchia folyna. : )... (2014.06.04. 19:00) A Szabadság téren bármi megtörténhet (143. rész)
  • This is the last: Nos, ők nem föltétlen tartják annyira "egészségt... (2014.06.04. 18:55) OMÉK 2013
  • This is the last: Üdvözöllek, motymoty! A blogot ugyan nem mától o... (2014.06.04. 18:50) Eufemizmuska
  • motymoty: @calealenta: Esőerdőkről volt szó, amiknek a kií... (2014.02.18. 12:00) Miért ne tartsunk macskát gyerek helyett*
  • motymoty: Verona egyébként remek hely, az Arena nagy élmén... (2014.01.08. 16:42) Kedves Jézuska!

2011.01.25. 18:29 motymoty

Cirkusz helyett

Pálinka kell a népnek, most már ezt is tudom. Lehet, hogy blog helyett inkább pálinka fórumot kellene nyitnom, vagy virtuális kocsmát üzemeltetnem.

Arról pedig, hogy engem itt senki sem vesz komolyan, inkább nem ejtek szót.

6 komment

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

roboman78 · https://www.vilaggep.hu 2011.01.25. 20:45:26

Én komolyan veszlek, ha adsz egy felest. Amúgy bocs, hogy értekezést tartottam az ivási szokásaimról. Csak az alkalomra vártam, hogy valaki leírja a kulcsszót.

agyragobogar · http://www.agyragobogar.com/ 2011.01.26. 03:30:21

mondjuk a sört jobban kedvelem, de ha nincs sör akkor pálinka is elmegy :D a virtuális kocsmádban meg egy két sör mellett biza én is komolyan vennélek :D
de miért kell ennyi komolyság? nem értem... :P

szittyazoli 2011.01.26. 07:59:36

az a helyzet: a múltkoriban én érintettem az "ivási szokásaimat" egy posztban és a pálinkát méltatlanul kihagytam...ez most jó alkalom volt,hogy megkövessem őfelségét.
...és nagyon is komolyan veszünk. tényleg.(ez komoly).

motymoty 2011.01.26. 10:00:14

@Roboman: :D Bearanyoztad az estémet.
A felesedet természetesen megkapod, ha eldöntöttem, hogy akarom-e, hogy komolyan vegyetek, és úgy döntök, hogy igen.

Ez a kulcsszó dolog érdekes, jó hogy írtad, hátha megtalálom valakiét. (Azért azt érzem, hogy Nálad sem ez az igazi.;)

@shhhhhhhhhhhtttt: Majd csapolok Neked.
Nem mondtam, hogy kell.

@szittyazoli: Azt éreztem, hogy hiánypotló. Sokkal többet kellene a pálinkáról beszélnünk, ha már olyan finom. És a torkodat is tiszticcsa. És ekkora igény van rá. :D

Thia* · http://oszoljunk.blog.hu 2011.01.27. 11:10:19

Én is mindig komolyan veszlek, főleg amióta bezárattál táborban a fürdőbe. :D Ha virtuális kocsmát nyitsz jóféle pálinkával, sörrel, borral, nádi hegedűvel, akkor foglalnék magamnak egy törzsasztalt! XXL menüben, nem elvitelre, keverve és nem rázva természetesen! :)Huppsz, erről jut eszembe, írok neked egy emilt!

motymoty 2011.01.27. 11:18:35

@Thia*: Na tessék, már csak az hiányzott, hogy itt rontsd az imidzsemet.

Most, hogy mindenki komolyan vesz, mit fognak gondolni, mi vagyok én, börtönőr?
süti beállítások módosítása