édes - keserű

motyorog [@] gmail.com

mondjuk

  • This is the last: Ez olyan, mint egy ténylegesen kitalált, és való... (2014.06.04. 19:15) Napi groteszk
  • This is the last: A pénz többnyire alkalmazkodásra bírja az embert. (2014.06.04. 19:03) Szakember
  • This is the last: Hát még ha a szabadságtéren anarchia folyna. : )... (2014.06.04. 19:00) A Szabadság téren bármi megtörténhet (143. rész)
  • This is the last: Nos, ők nem föltétlen tartják annyira "egészségt... (2014.06.04. 18:55) OMÉK 2013
  • This is the last: Üdvözöllek, motymoty! A blogot ugyan nem mától o... (2014.06.04. 18:50) Eufemizmuska
  • motymoty: @calealenta: Esőerdőkről volt szó, amiknek a kií... (2014.02.18. 12:00) Miért ne tartsunk macskát gyerek helyett*
  • motymoty: Verona egyébként remek hely, az Arena nagy élmén... (2014.01.08. 16:42) Kedves Jézuska!

2011.02.02. 13:13 motymoty

Földrengés?

A szombati földrengés egyik legnagyobb megrázkódtatása az volt, mikor kiderült, hogy az előző földrengés,  az első, életem eddigi egyetlen "rendes" földrengése, aminek akkor majdnem az epicentrumában voltam, 25 éve volt, rengeteg idő, ilyen történelmi távlatokra eddig nem emlékeztem, csak áhítattal hallgattam az öregek és sokat tapasztaltak elbeszélését. Most mégis emlékszem, sokkoló.

Talán ez volt éltetem első igazi sokk élménye, ha húgom születését nem számoljuk, bár szerintem ez a földrengéskor még nem volt aktuális, nem volt még egy éves sem akkor, én pedig nem tudom elképzelni, hogy anyámra féltékeny lettem volna, nagyszüleimmel akkor még nem érintkezett, később sem nagyon, igazi anyás gyerek volt. A családi legendáriumban mindenesetre nem maradtak fent ilyen történetek, viszont a nagyszüleimnél gondosan kivitelezett féltékenységi rohamaimból annál több, ami nem egy rossz arány, tekintve, hogy nem szeretett ott, maximum akkor maradt, ha én is ott voltam, amitől nem meglepő módon később valószínűleg még jobban elmehetett a kedve.

Aztán amikor a kisebbik húgom született, a nagyobbikon volt a sor, én foghattam a kórházból hazafelé a fejét, neki csak a lába jutott, az egyik arra érdemes Dáciánkban, ezt még a mai napig emlegeti, pedig tudta volna milyen ronda az a fej, bizonyára nem akarta volna tartani. Anyám a kórházban végig sírt ronda lánya láttán, azután még otthon hónapokig titokban. Sokat segíthetett a helyzetén, hogy a csecsemős nővérek egytől-egyig teljes meggyőződéssel állították, hogy sem a derékszögben elálló óriási füle, sem az egész homlokát betemető éktelen vörös folt nem fog elmúlni sosem. Abban azért szerintem mindannyian bíztak, hogy a haja talán kinő, de az akkori, amúgy sem túl megnyerő megjelenésén kopaszsága is sokat rontott.

Aztán öcsém születésével a kishúgomnak is meggyűlt a maga baja, ami az "Ez a család sokkal jobb volt, míg nem volt benne ez a gyerek!" mondattal került bele a nagy családi legendáriumba, viszont ezen a ponton nekem is meglett a kedvencem, így az egyensúly abból a szemszögből, ahonnan én látom, szerencsésen helyrebillent.

10 komment

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2011.02.02. 14:51:55

Tudtam h van bennünk valami közös! A Dacia!

2011.02.02. 15:11:53

Jaj hová tűntem? :( elég kezdő vagyok még itt... mint szegény Anyukám a számítógéppel. De én már legalább tudom irányítani az egeret.

motymoty 2011.02.02. 15:25:51

@anyuss: :)

Néha gondol egyet és egy jó darabig nem jeleníti meg a kommenteket a bejegyzés alatt, de oldalt pl. látni.

A csúnya programozó bácsik elrontották valahol, ne magadban keresd a hibát.

2011.02.02. 15:28:57

@motymoty: És vajon hová tették a csúnya programozó bácsik az avataromat? :( Bár most már legalább tudom h mi az.

motymoty 2011.02.02. 15:39:13

@anyuss: Ja hogy az avatarodat keresed, azt hittem a kommented nem jelent meg. Hát azt nem tudom hova tűnt, és ki a ludas. De itt biztosn segítenek Neked: segitseg.blog.hu/2009/04/17/avatarokrol_kommenteloknek

2011.02.02. 15:46:04

@motymoty: Ja hát először azt kerestem, aztán meg ezt... fránya telhetetlenség :)
Köszi, sztem ezeket végigcsináltam...

szittyazoli 2011.02.02. 23:36:56

...nálunk is volt egynéhány" Ezt ugye most nem tartjuk meg" jellegű megnyilvánulás.

2011.02.03. 08:04:25

@szittyazoli: A nagyfiam tizennégy évig nem bírta feldolgozni h nem maradt egyke... aztán megszületett a legeslegkisebb és azt meg imádja.

Memorials 2011.02.19. 22:14:23

Nahh.. látom, nem egyedi az esetünk.. :-))) Az én lányom fogalmazást írt a suliban pár éve, az öccse születéséről... kb az volt a lényege, h kár, hogy született, de azért jó, hogy mégiscsak van :-P :-)))
süti beállítások módosítása