édes - keserű

motyorog [@] gmail.com

mondjuk

  • This is the last: Ez olyan, mint egy ténylegesen kitalált, és való... (2014.06.04. 19:15) Napi groteszk
  • This is the last: A pénz többnyire alkalmazkodásra bírja az embert. (2014.06.04. 19:03) Szakember
  • This is the last: Hát még ha a szabadságtéren anarchia folyna. : )... (2014.06.04. 19:00) A Szabadság téren bármi megtörténhet (143. rész)
  • This is the last: Nos, ők nem föltétlen tartják annyira "egészségt... (2014.06.04. 18:55) OMÉK 2013
  • This is the last: Üdvözöllek, motymoty! A blogot ugyan nem mától o... (2014.06.04. 18:50) Eufemizmuska
  • motymoty: @calealenta: Esőerdőkről volt szó, amiknek a kií... (2014.02.18. 12:00) Miért ne tartsunk macskát gyerek helyett*
  • motymoty: Verona egyébként remek hely, az Arena nagy élmén... (2014.01.08. 16:42) Kedves Jézuska!

2011.02.04. 15:39 motymoty

(Ezt is) megcsináltam

Ma megdicsérték a fülbevalómat, amit tegnap Béla kisebb segítségével összehegesztettem, sőt nem csak megdicsérték, hanem ki is akarták vásárolni a fülemből. De nem adtam, mert kemény vagyok, mint a bakaszar (ezt most tanultam, nem szeretném elfelejteni,  ez az elmélyítési fázis, nézzétek el nekem).

Ezzel új fordulóponthoz érkeztünk, íme a lehetőségek tárháza, most, hogy valószínűleg rövidesen én leszek a családfenntartó, Béla gyárthat fülbevalókat, ne unatkozzon, amíg haza nem érek vacsorára.

Egyébként néha már félek, hogy úgy fogok járni, mint az egyszeri jogászlány, aki minden mondatát úgy kezdte, hogy Csabi azt mondta. A mondanivalója csúcspontját akkor érte el, mikor Csabi azt mondta, hogy fázni fog, úgyhogy fázott is.

Mondjuk nekem önálló gondolataim vannak, ráadásul lényegesen több, mint amire feltétlenül szükségem van. De hogy minden mondatom mögé, amiben azt állítom, hogy csináltam valamit oda kell képzelni Bélát aki ténylegesen kivitelezte, befejezte, vagy legalább a felét - természetesen a nehezebbik felét - megcsinálta, kezd rémisztő lenni.

2 komment

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szöszke1 2011.02.08. 21:07:14

Bocs már, de én ilyen vizuális alkat lennék... gondolom pechemre, mert ugye hol van már az a tavalyi adventi koszorúúú.

motymoty 2011.02.08. 21:31:52

@Szöszke1: Megvan még! Sőt a fülbevalóról is van kép. Feltettem a listára, amint sikerül feltenni a számítógépre / normális formátumba tenni megkapod mindkettőt. Addig várom a további igényeket. :)
süti beállítások módosítása