édes - keserű

motyorog [@] gmail.com

mondjuk

  • This is the last: Ez olyan, mint egy ténylegesen kitalált, és való... (2014.06.04. 19:15) Napi groteszk
  • This is the last: A pénz többnyire alkalmazkodásra bírja az embert. (2014.06.04. 19:03) Szakember
  • This is the last: Hát még ha a szabadságtéren anarchia folyna. : )... (2014.06.04. 19:00) A Szabadság téren bármi megtörténhet (143. rész)
  • This is the last: Nos, ők nem föltétlen tartják annyira "egészségt... (2014.06.04. 18:55) OMÉK 2013
  • This is the last: Üdvözöllek, motymoty! A blogot ugyan nem mától o... (2014.06.04. 18:50) Eufemizmuska
  • motymoty: @calealenta: Esőerdőkről volt szó, amiknek a kií... (2014.02.18. 12:00) Miért ne tartsunk macskát gyerek helyett*
  • motymoty: Verona egyébként remek hely, az Arena nagy élmén... (2014.01.08. 16:42) Kedves Jézuska!

2011.03.06. 15:50 motymoty

István

Semmi közöm hozzá, de mégis bánt, hogy amíg a felsége otthon van a három fiával, addig ő hetente talán többször is bejön a városba - ahogy tette azt tegnap este is -, hogy a tanító nénivel táncoljon, aki hétköznap olyan gyermekeket tanít és nevel, mint a fiai.

21 komment

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2011.03.07. 07:22:43

Nem ismerem pontosan a helyzetet :) de sztem mindenkinek jár a kikapcsolódás. A felesége is jár hetente többször táncolni valami tanítóbácsival? :D

motymoty 2011.03.07. 09:03:31

@anyuss: Nem. A feleségét eddig 3x láttam. Akkor vele táncolt egész este (vagyis nem cseréltek párcserénél), mint amúgy a tanító nénivel.

Szöszke1 2011.03.07. 13:37:46

Ha hetente többször, akkor nem minden nap, szóval a maradék napokon talán Neki is lenne lehetősége elmenni táncolni... ne bántson motymoty, nem látunk bele az életükbe, nem tudhatjuk hogy ez köztük milyen egyezség... Lehet, hogy ő nem is akar. Vagy lehet, hogy Ő úgy kapcsol ki, hogy "apa nincs otthon" :-)

motymoty 2011.03.07. 13:47:22

@Szöszke1: Igazad van, nem kellene nekem ezzel foglalkoznom, nem is igazán szoktam, és nem is tudok róluk semmit, de mindig összeszorul a gyomrom mikor látom őket, és a kikapcsolás az ok, de miért nem tud más lányokkal is táncolni, ahogy teszi azt mindenki más (mert elvárás is táncoktatásnál a párcsere), meg ahogy ő is ezt tette még pár éve.

Szöszke1 2011.03.07. 13:56:17

@motymoty: Abszolute értem, hogy mit érzel. Igazad is van! Csak én az a hülye "nézzük meg a másik oldalról is" típus vagyok. :-(

motymoty 2011.03.07. 14:10:28

@Szöszke1: A másik oldal megnézése sosem árt. :)

2011.03.07. 14:17:16

Mennyi idősek a gyerekek? Vajon rá tudják bízni őket valakire pár órára? Mert sztem nem mindegy h megtehetnék-e h EGYÜTT menjenek kikapcsolódni de nem teszik, vagy nincs is rá lehetőségük.

motymoty 2011.03.07. 14:20:40

@anyuss: Picik. Vagyis azt hiszem, hogy picik. Mikor 3 éve láttam őket még azok voltak. Szerintem a két kisebb nem jár még iskolába. És tényleg nem mindegy. Ellenben fogalmam sincs. (Arra tippelnék, hogy nincsen rá lehetőségük, de ez a feltevés minden valóságalapot nélkülöz.)

2011.03.07. 14:24:55

@motymoty: Egy óvodáskorút már rá lehet bízni rokonra, barátnőre, akár egy jó szomszédra is. Vagy betenni az ikea ingyenes gyerekmegőrzőjébe :D

motymoty 2011.03.07. 14:28:11

@anyuss: Hát akkor legyen nagy. :) Nem értek én ehhez.

Ikea gyermekmegőrző. :D Szóval te ott szoktad tárolni az átmenetileg feleslegessé vált gyerekeidet. :)

2011.03.07. 14:33:41

@motymoty: Vagy észrevétlenül elveszítem őket :) régebben nem tudtunk úgy vásárolni menni h előbb-utóbb ne mondják be a hangosba h xy várja szüleit az információnál. És xy mindig a mi valamelyik gyerekünk volt. Hiba volt megtanítani nekik a nevüket :D

2011.03.07. 14:35:54

De komolyan: sztem az már nagy baj, ha az ember nem is vágyik elmenni a párjával együtt sehová. Tapasztalatból mondom.

bélla 2011.03.07. 17:28:58

@anyuss: párjával én szeréntem is jobb elmenni...szükségbő esetleg félpárjával. de sehugyse elmenni az a legcudarabb.
...de aztán végül is...nem is tudom.

2011.03.07. 17:31:29

@bélla: :D megjegyzem részben az ilyen csavaros agyúak miatt tettem hozzá h "sehová".

szittyazoli 2011.03.08. 18:15:09

Ajánlom a tanítónéninek, afféle indulónak.
(majd jusson eszedbe mikor újra egész este "együtt látod" őket "pityuval". (hátha így eltűnnek a borús gondolataid.)

. Pityukám, hogyha te krokodil lennél,
Szerintem engem mind megennél.
Ahogy én azt képzelem,
Sose mégis kénytelen.

2. Amikor kevesebb parizert ennék,
Balerinának elmehetnék.
Soha bókot hol kapok?
Velem egykorú vagyok.

R1. De ha megoperálnak hirtelen,
Nekem nem elég lesz egy kórterem.
Ha a hordágyról leesnék,
Én sírnék nélkülem.

Nekem igazam van, még elhiszem,
Aki klinikán fekszik, rossz nekem.
De ha főorvossal járnék,
Nem fáj mindenem.

Teteteee tetete teteee,
Teteteee teteteteee,
Teteteee tetete teteee,
Teteteee teteteee.

3. Pityukám, hogyha teremőr lennél,
Az a sok test mind be nem engednél
Kire várnak rám csodák,
Ahogy úgyis még tovább.

4. Amikor tegnap a lovagok régen,
Limuzin jöttek a bárhova értem.
Fel-alám járkáltak ők,
Hol a bezzeg szép idők?

R2. De ha diplomatákról álmodom,
Sose akadékoskodj, úgy tudom,
Ha a múltból visszalépnék,
Én bárcsak vállalom.

Ha a masni hajamban nincs nekem,
Sose szabadidőm sincs pénteken.
Csak a városképet rontom,
Ha sétálok velem.

Teteteee...
Teteteee...
Teteteee...

motymoty 2011.03.08. 18:32:46

@szittyazoli: :D
Az biztos, hogy borús gondolataim ettől eltűnnek. Azt hiszem ma megint sziporkázol. Kár, hogy el kell vonulnom vacsorát főzni, mert nem csak a kedves vendégek fognak éhen halni, hanem én is.

szittyazoli 2011.03.08. 21:59:25

...majdnem meg kérdeztem "milyen vendégek", csak nem Te, vagy a te Bélád is zoltán. de aztán megmoderáltam magam, és nem kérdeztem meg.
...szerencsés vagy velem, ha ez a bélla van itt a kommentbe ő biztos nem hagyta volna ki...

bélla 2011.03.08. 22:04:54

ide ide pillogtam ám, csak pogácsát sütöttem épp...oszt addig szórtam beléje a lisztet, hogy a végin megóvastam 156 darab lett belőle...mostanra lettem kísz...
maj, ha meggyüvök úgy pintek este fele - maj aztat is megírom, hogy kinen, minek süttem a pogácsákot...addig érjitek be a hiányommal. isten megáldjon motyi!

motymoty 2011.03.09. 11:30:08

@szittyazoli: azért, mert éppen Hollandiában nyaraltunk, nem biztos, hogy abból kell kiindulni, hogy mindketten Zoltánok vagyunk. (Egyébként egyikünk sem. De majd a lányomat Zoltánnak nevezem el a tiszteletedre, ha Béla jóváhagyja.)

@bélla: Hát hogy leszünk meg mi itt nálad nélkül két teljes napig? Legalább abból a sok pogácsából hagyhattál volna valamennyit, hogy eszegessük amíg nem vagy, a sült csülök után az a legjobb, ami kijöhet a sütőből.
süti beállítások módosítása