édes - keserű

motyorog [@] gmail.com

mondjuk

  • This is the last: Ez olyan, mint egy ténylegesen kitalált, és való... (2014.06.04. 19:15) Napi groteszk
  • This is the last: A pénz többnyire alkalmazkodásra bírja az embert. (2014.06.04. 19:03) Szakember
  • This is the last: Hát még ha a szabadságtéren anarchia folyna. : )... (2014.06.04. 19:00) A Szabadság téren bármi megtörténhet (143. rész)
  • This is the last: Nos, ők nem föltétlen tartják annyira "egészségt... (2014.06.04. 18:55) OMÉK 2013
  • This is the last: Üdvözöllek, motymoty! A blogot ugyan nem mától o... (2014.06.04. 18:50) Eufemizmuska
  • motymoty: @calealenta: Esőerdőkről volt szó, amiknek a kií... (2014.02.18. 12:00) Miért ne tartsunk macskát gyerek helyett*
  • motymoty: Verona egyébként remek hely, az Arena nagy élmén... (2014.01.08. 16:42) Kedves Jézuska!

2011.08.23. 12:21 motymoty

Hogyan lettem internetes kötekedőből blogklánvezér

Nem szeretem túlragozni a dolgokat, sőt vannak dolgok, amivel egyáltalán nem szeretek foglalkozni, mert lélekölő, de túlzásnak tartom azt a gyanúsítgatás és rágalomhadjáratot, amit egyetlen egy rossz helyre tett kommenttel elértem, aminek köszönhetően hónapokkal később egy összeseküvés elmélet blogklánvezérévé léptetnek elő, amiben rögtön magammal ránthatom az összes olvasómat, valamint azon blogok egy részét amit olvasok, különös tekintettel gondolom az aranymotyi-díjasokra, akiktől ezúton szeretnék elnézést kérni, én azt hittem ez egy játék. De minden játék csak addig tart, amíg valaki tönkre nem teszi.*

Mert az vagy, amit megeszel. Akarom mondani, az vagy, amit elolvasol.** S mégfőképpen az vagy, ahova kommentelsz. Vagyis aki korpa közé keveredik megeszik a disznók. Ha sokat írsz, közhelygyűjtemény leszel. Ha keveset, internetes kötekedő.

Úgyhogy álljon itt a Lepkevárnak szánt nappaliközepére szarós kommentem, amit egy fórumbejegyzésre reagálva írtam, ahol meggyanúsítottak, hogy én lennék az, aki beléjük kötött (pedig más volt a nicknév, és a névtelennek titulált ember, aki valójában nem én volnék, még a saját nevét is vállalta, úgysmint vezetéknévkeresztnév@e-mailszolgáltatopontkétbötűvagyhárombötű). Miután válaszoltam megszüntették a fórumot, Lepkevár a neki továbbított kommentet nem jelentette meg, ellenben reagált rá, és mivel továbbra is folynak a blogban a célozgatások, ezért a válaszomat olvassátok alant. Hogy ne csak pro legyen, hanem kontra is.

Azt írjátok, hogy senki nem lett megnevezve név szerint, nos az nlc fórumon érkezett egy félre nem érthető utalás rám, krevától (és rögtön meg is lettem gyanúsítva, hogy én vagyok zorsó, főleg mivel még a kedvenc blogjaink is egyeznek, kreva szerint). Mivel a fórum megszűnt röviddel azután, hogy közzétettem a válaszomat (regisztráció után nem lehet rögtön írni), ellenben az utalás ott volt egész nap, ezért úgy tartanám korrektnek, ha itt leközölnéd, amit krevának írtam.

"Nem tudom mi folyik itt, és miért, tulajdonképpen nem is érdekel, de megszólítva érzem magamat, mert én tettem fel a medvés kérdést.  
Méghozzá azért, mert érdekelt. Nem beszólásnak szántam. És utánam kommentelt valaki, ő is mondta, hogy neki is sok az, amiért a gyerekei rajonganak, tehát nem csak bennem merült fel a kérdés, amit továbbra sem tartok se rosszindulatúnak, se beszólásnak.
 
Aztán elolvastam az összes oda érkező kommentet is, melyekből több is támadó volt és kevésbé jóindulatú, sőt, mondhatni gyermekdeden üldözési mániás, ezért nem írtam oda többet semmit, mert minek, beszélgetni úgysem lehet, ha az egész csak arra megy ki, hogy ki kit akar bántani, miért és mennyire.
 
zorsóhoz, aki nem én vagyok:
Sajnos ki kell, hogy ábrándítsalak, nekem nem ezek a kedvenc blogjaim. Sőt nem is ismertem mindet. És ha gondolod tudok ajánlani olyat, ami jó, és nem szerepelt ezek között. Bár nem sokat, mert nem a babablog a fő profilom. (Persze, hiába is beszélek, hiszen te tudod, hogy nekem mik a kedvenc blogjaim.:D)
 
Egyébként kiemelkedően szórakoztat, hogy egy  kérdéssel rögtön egy összeesküvés elmélet fő középpontjává lehettem. Ritkán fut be az ember ilyen nagyívű karriert ennyi energiabefektetéssel."
 
Szeretnék elköszönni, (tudom, senki nem fog krokodil-könnyeket hullajtani :D nem is ezért mondom, csak jelezni szeretném, hogy a továbbiakban nem fogok reagálni, /persze a következő kommentekre még szívesen, ha igény van rá/) mert lélekölőnek tartom az ilyen jellegű gyanúsítgatásokat, nem is kívántam sosem belemenni, de a személyes megszólításnak nehéz ellenállni.
 
motymoty

 

*nyugodtan szedjétek le

**úgyhogy ezt most nem is muszáj elolvasni

31 komment

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szittyazoli 2011.08.23. 12:56:42

ezek után én is "perszóna (akarom mondani) urszona non grata" leszek?
(éreztem én - biztos azért nem kaptam "aranymotyi díjat" sem)

motymoty 2011.08.23. 12:57:56

@szittyazoli: Hogyne kaptál volna. Még Mickánál is írtam, hogy kapsz. Most el is küldöm. :)

szittyazoli 2011.08.23. 13:39:03

Na csak hogy...végre.
...hogy azta magaságos "ursa maior és minor" kerülgette medvekirekesztős, mackofób mindenségit ennek a vackor rágta, micimackó megértette teddytégetőkukluxklános brummogó világnak!

BartiMagdolna 2011.08.23. 13:52:54

Szóval, ezért billegtem annyira, miközben az egyik szekrényt fel akartam tenni a másikra, mert Te rángattál. No, jól van. Megjegyeztem. Az Aranymotyi díjamat nem adom, én kaptam, mert kértem. Na.

motymoty 2011.08.23. 13:57:45

@Vegi Manó:
Kedves vagy, köszönöm.

Jaj, ráadásul még az időzítés is különösen rossz volt. Sajnálom. Azért remélem sikerült feltenned.

BartiMagdolna 2011.08.23. 14:02:39

@motymoty: Sikerült. Remélem, hogy ott is marad. Képzeld, a Nagymamám segített, ő most 73 éves. :D Gáz lett volna, ha leesik, ebben van egyedül üveg. :P

motymoty 2011.08.23. 14:04:57

@Vegi Manó: Milyen fiatal nagymamád van! Ügyesek voltatok. :)

agyragobogar · http://www.agyragobogar.com/ 2011.08.23. 14:08:51

tudja a fene, de hetek óta érzem, hogy nagyon le vagyok maradva a hírekkel meg nem értem miről van szó. De nem baj. Amúgy Aranymotyi díjat én is kérnék, de sajnos nem szoktam kitenni az ilyen díjakat sehova. Csak azé mert szerény volnék...

motymoty 2011.08.23. 14:10:29

@shhhhhhhhhhhtttt: És akkor őszerénysége most kér, vagy nem kér? :)

bélla 2011.08.23. 14:18:56

Megtuthatnám, ha itt mindenki kapott, még szitazoli is, akkor én mér' nem kaptam. színvonalas vagyok, medvék sincsenek nálam...
Mér nem?

motymoty 2011.08.23. 14:27:37

@bélla: Nem tudom az emil címedet. Aztán olyan ritkán írsz, már aggódtunk, hogy bajod esett. Még Julistól is kaptam elektronyos levelet, hogy mondjam meg mi lett veled, mert aggódik. Azóta már ő is eltűnt.

szittyazoli 2011.08.23. 14:33:56

@motymoty: lehet hogy béla megszöktette. ;) ( majd, hogy nem egy nyelvet "beszé'nek".)

motymoty 2011.08.23. 14:38:25

@szittyazoli: Most, hogy mondod, tényleg gyanús, hogy majdnem egyszerre tűntek el. Vajon mit szól Árpi ehhez?

2011.08.23. 15:16:10

@szittyazoli: @motymoty: Julis asztat üzenyi h mindenyki feldughattya magának a gyanusittgatást, de nem is várt mást egy illen internettes kötekedő blogklántól, mer mán látott bolhás kutyát eleget.

bélla 2011.08.23. 15:59:38

No...eriggyetek má'! Öreg vagyok én má' az illyehö... Höhöh...Nem jelentek én már ilyenfurma veszélyt a fejércselédekre.
Amugy is komoly dógokró' van itt mostan szó. Aztat mongyad motyika, hogy ez a díjat akkor csak meg kő fognyi, oszt el kő vinnyi mint annak ideján a népidemokráciába vót szokás a téeszbő' a traktorgumit ha köllött otthon a rózsabukor köré vagy egyéb helyekre?

motymoty 2011.08.23. 16:07:11

@anyuss: Aztán harapnak-e azok a bolhás kutyák vagy csak ugatnak? Esetleg egyik sem?

@bélla: Azért az aranymotyi-díj máshogy működik, mint a népi demokrácia, azt ki kell érdemelni. Azok kapják, akik arra érdemesek, mint példál te is. S aki kiérdemelte viheti. De lehet, hogy a rózsabokor környékén nem lesz túl tartós, erre jobb ha ügyelsz. :D

bélla 2011.08.23. 16:33:53

@motymoty: Egyszóval akkor ez ollyan mint mostanság ez a "szedd és vidd" dolog, az útak mellett...(bár nincsen újj a nap alatt - annak idejin szedtem oszt vittem a lucernát haza a tehennek a téeszébő' anékő is hogy biztattak.)

No hát nagyon köszönöm. Magamhoz is vettem. Maj' egycő megszógálom, ha megérem.

motymoty 2011.08.23. 16:37:21

@bélla: Hiszen már megszolgáltad! :)

agyragobogar · http://www.agyragobogar.com/ 2011.08.23. 16:56:08

@motymoty: kaphatnék egyet rózsaszínben? Mondjuk egy #FF99CC alap sokkal jobban mutatna a blogomon :D legyen az az "rózsaszín motyi különdíj"

bélla 2011.08.23. 17:12:38

@shhhhhhhhhhhtttt: az lesz akkor "kétcsecső rózsaszín narancs díj"

motymoty 2011.08.24. 10:19:14

@shhhhhhhhhhhtttt: Jaj. Igyekszem. Azt hiszem jazolitól ezért megint design díjat fogok kapni. :)

@bélla: rózsaszín narancs?

jazoli 2011.08.24. 23:04:50

@motymoty: Na azért az a díj-kapás nem megy ám olyan könnyen! Meg kell érte küzdeni.

motymoty 2011.08.25. 13:08:10

@jazoli: Szerintem a kétcsecső rózsaszín naranccsal több lesz a küzdelem, mint a cicis citrommal.

hoszszu 2011.08.25. 23:12:24

De lököttek vagytok :D

motymoty 2011.08.29. 10:47:35

@shhhhhhhhhhhtttt: és honnan fogok én ilyen színt szerezni? Nem lehetne, hogy megcsinálod? :D kaphatnál érte desing-díjat jazolitól. :D

antigocsi · http://emigrante.freeblog.hu/ 2011.10.03. 18:46:10

azért jobb a neten vitatkozni mint kocsmában nem röpködnek a székek, a bicskák és az 50 kilónál könnyebb parasztok

motymoty 2011.10.03. 19:49:22

@antigocsi: A kocsmában legalább nyíltan folyik a vita. Nem alattomosan.
süti beállítások módosítása