édes - keserű

motyorog [@] gmail.com

mondjuk

  • This is the last: Ez olyan, mint egy ténylegesen kitalált, és való... (2014.06.04. 19:15) Napi groteszk
  • This is the last: A pénz többnyire alkalmazkodásra bírja az embert. (2014.06.04. 19:03) Szakember
  • This is the last: Hát még ha a szabadságtéren anarchia folyna. : )... (2014.06.04. 19:00) A Szabadság téren bármi megtörténhet (143. rész)
  • This is the last: Nos, ők nem föltétlen tartják annyira "egészségt... (2014.06.04. 18:55) OMÉK 2013
  • This is the last: Üdvözöllek, motymoty! A blogot ugyan nem mától o... (2014.06.04. 18:50) Eufemizmuska
  • motymoty: @calealenta: Esőerdőkről volt szó, amiknek a kií... (2014.02.18. 12:00) Miért ne tartsunk macskát gyerek helyett*
  • motymoty: Verona egyébként remek hely, az Arena nagy élmén... (2014.01.08. 16:42) Kedves Jézuska!

2011.11.30. 11:53 motymoty

Az illat

Nem meséltem mostanában a szappanokról, pedig voltak fentek és lentek, ez utóbbi inkább csak anyámhoz kapcsolódik, meg a sziámi ikréhez, aki a húgom.* Legalábbis tegnap még ezt hittem, ma már tudom, hogy lejjebb mindig van, és ezt általában magunknak köszönhetjük.

Mint minden tevékenység, ez is nagyon tanulságos, a háziszappan a 21. századi elvárásoknak leginkább semennyire sem felel meg, de azért ott a megfelelési kényszer és az igyekezet. Ezért aztán mikor az első visszajelzés szerint a legnagyobb pozitívum az, hogy nincs olyan intenzív illata, mint a boltinak, akkor az ember elkezd azon gondolkozni, hogy vajon tényleg meg kell-e mindig mindennek és mindenkinek felelni. Vagy azon, hogy az emberek elvárásai különbözhetnek. Vagy azon, hogy a saját félelmeink annyira képesek elnyomni a legnyilvánvalóbb dolgokat is, hogy még a barátaink józan és jósolható ítéletén is képesek vagyunk meglepődni.

*mert bár sosem próbálták a szappanjaimat, nagyon ösztönösen tudják utálni, ahogy engem is. Én pedig még mindig elhiszem.

18 komment

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zazálea 2011.11.30. 12:47:58

akkor legyen egyensúly,elvégre én mennyire rajongok értük, holott én sem próbáltam őket
RA-JON-GOK

cucka 2011.11.30. 13:40:44

én sem próbáltam még ki, mert sajnálom, mert olyan szépek, mert illatosak, mert tőled kaptam, mert kedvesek nekem, mert tőled kaptam először igazi home szappanyt. mert van köztük aranymotyis... folytassam? :)

motymoty 2011.11.30. 14:03:18

@Zazálea: :) Köszönöm, nagyon kedves vagy. ÉS így mst már sokkal jobb.

@cucka: Ahogy érzed. De amíg nem fogyott el a nagyrészük, nem kapsz másikat. :D (Azt csak mellékesen mondom, hogy amik azóta lettek kész sokkal szebbek. És talán jobbak is.)

Nyugodtan folytathatod. Köszönöm. :D

Zazálea 2011.11.30. 14:31:35

lehet kapni? most lebuktatok :o(

motymoty 2011.11.30. 15:31:43

@Zazálea: Persze, hogy lehet kapni. Ajándékba például. :)

(Napok óta akarok Neked írni, remélem az, hogy itt most közzéteszem motivál, és este kapsz levelet. :))

2011.11.30. 18:24:02

Lehet h ki sem próbálom. Ha a szagolgatástól nem fogy el, akkor majd mellémtemetik.

bélla 2011.11.30. 18:29:14

"Szrappanykifőzde ?" :( Ammeg miféle úrinőjihóbort mán megint arra tik felétek?
Maj' annék én az aszonnak...
"Szrappanyóni"? ott fönnt Pestbe? Hát az mán non szesz.

bélla 2011.11.30. 18:56:40

Hogy ozst szt ne higgyitek én valami bugris féle vőnék, azé elmondanám: eccő nékünk is vót egy illen szrappanyunk. Faszrappany. Az asszon vette valahun. Jó hátba is vertem vele mijatta. Oszt ott aszalódott e' darabig a komrába a telázsin, míg oszt kinem hagyítottam, mer mán nem áhattam a szagát.
(Má' mint a szrappanyró nem az assznoró beszelek. Az asszon az egyenlőre megvan, de szrappanyt azt mán többet nem hozhat a házho'.)

bélla 2011.11.30. 18:57:55

No de többet mán nem beszelek nehogy jazoli érje a ház elejit.

motymoty 2011.11.30. 18:59:09

@anyuss: Pedig temethetnének tisztán is, szappan nélkül. A szagolástól nem fogy el, de a szaga el fog fogyni. Illóolaj.

@bélla: non szesznek non szesz, pedig abból a sok finom alapanyagból még pálinkát is lehetne csinálni. :)

Nem tudom felétek milyen divat járja, de a szappanos néni is megmondta, hogy csak akkor veszik el feleségül az ember lányát, ha tud kenyeret sütni és szappant főzni. Hogy vehetted így el az asszonyt?

A szappanos néni, bár gondolom úgyis emlékszel rá: motymoty.blog.hu/2011/09/27/emlekszok

motymoty 2011.11.30. 19:01:36

@bélla: Faszrappany? Az milyen? Hasonlít a békára?

bélla 2011.11.30. 19:48:35

Mifelénk inkabb jó tyúk bablevet kő tunnyi főzni az valamirevló asszonnak. Mer', hogy a szrappanyt csak végszüksíg esetibe' enném csak meg. Vagy tán akkor se.
De hát arra tik felétek, mindég más szelek fúnak, én meg tisztőlek Téged evvel eggyütt is, evvel is demonstrállom hogy tisztölöm a másságot.

motymoty 2011.11.30. 19:51:51

Te aztán egy igazán toleráns ember vagy bélla! :)

jazoli 2011.11.30. 22:22:55

Minden oké bélla?

Kendemami 2011.11.30. 23:39:02

Az ember idővel rájön, kinek érdemes szívét-lelkét beleadva saját kezű ajándékot adni...

bélla 2011.12.01. 00:10:29

No nem megmontam e? Idegyün ez a jazoli oszt egybő nekem ront. No most osztán mi csinájjak, mi csinájjak? Ha egy ilyen nagy drarbális blokker nekem itt nékem szalad, nékem végem. Még jó hogy itt kommentőget éppen ez a kedves kis Kendemamika, ő talán lehet majd megvédelmez. No mindegy megpróbálom a vagányba nyomni hátha beveszi, oszt békibe hagy.
@jazoli: Hát bizon azt attő függ édes egy Zoli öcsém, hogy eztet te mostan ódalvást sunyálkodva kérdezed, vagy direktbe kajakbó . Mert ha ódalvást, akkor én oszt nem válaszolok egy kukkot se. De ha direktbe, akkor a tisztessíg azt mondattya velem: vót már enné okébb is, de akkor se vótam maradéktalanó elégedett. De az osztán letagadhatatan hogy végő mindég kitavaszodott.
Oszt amugy te jól vagyol? Én eztet mostan teljesen direktbe kérdezem.

Zazálea 2011.12.01. 09:36:19

nem jött levél, verhetem az asztalt??
(szeret4m, ha értik a humort, pofavágás,asztalverés,látod, miket mondok neked, hová fajul ez még? :o) )

motymoty 2011.12.01. 09:47:05

@Zazálea: Most úgy megijedtem, lehet nem is megy. :) Gigantikus dráma volt nálunk tegnap, és elég nehéz mások életét megoldani. De ilyenkor legalább a sajátunk háttérbe szorul. Bár ezt most inkább sajnálom. :) Viszont igyekszem, csak ma nagyon kellene dolgoznom, este meg O/A. És pálinkázás a dráma résztvevőivel. :)

Humor nélkül elég nehéz lehet. :)

@Kendemami: Ha már kapott és utána reklamál az már valami, de előtte? :)

@bélla: :)
süti beállítások módosítása