édes - keserű

motyorog [@] gmail.com

mondjuk

  • This is the last: Ez olyan, mint egy ténylegesen kitalált, és való... (2014.06.04. 19:15) Napi groteszk
  • This is the last: A pénz többnyire alkalmazkodásra bírja az embert. (2014.06.04. 19:03) Szakember
  • This is the last: Hát még ha a szabadságtéren anarchia folyna. : )... (2014.06.04. 19:00) A Szabadság téren bármi megtörténhet (143. rész)
  • This is the last: Nos, ők nem föltétlen tartják annyira "egészségt... (2014.06.04. 18:55) OMÉK 2013
  • This is the last: Üdvözöllek, motymoty! A blogot ugyan nem mától o... (2014.06.04. 18:50) Eufemizmuska
  • motymoty: @calealenta: Esőerdőkről volt szó, amiknek a kií... (2014.02.18. 12:00) Miért ne tartsunk macskát gyerek helyett*
  • motymoty: Verona egyébként remek hely, az Arena nagy élmén... (2014.01.08. 16:42) Kedves Jézuska!

2011.12.07. 10:12 motymoty

Játék az egész élet

- Már megint játszol. Mindig játszol.

- Nem mindig.

- De. Szerintem te a munkahelyeden is játszol.

- Nem, van amikor csapkodok.

- Csapkodsz?

- Igen, amikor sokat telefonálnak és zavarnak hülyeségekkel.

- Olyankor nem hagynak játszani, igaz?

22 komment

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2011.12.07. 11:28:45

:D
Az ablakpucolás is játék?

bélla 2011.12.07. 11:37:10

:) Eggy ami itt kilóg a sorokbó: Eza zén maj'nem druszám bizonyossan szeret tégedet.

bélla 2011.12.07. 11:39:41

@anyuss: Az biz. De nálunk oszt ahugy így nézek ki mostanság azablakon. Úgy láccik sajnoss senkinek nincs ideje evvel jádzani.

bélla 2011.12.07. 11:50:31

@motyi: ...Má, mielőtt kérdezed, csak azé' vót ez a meglátásom, mert én veszekedős szülők gyerekint eléggés illyen szeizmopatológizációs vagy mi a kórság (maj' eztet ugyis tudjátok tik ott Pesten hogy mi'jaz) eset vagyok...oszt bele tok óvasni a sorok közibe is. Meg még ilyen tártos is vagyok mellékbe. De erre mán ugyis rágyüttetek. Gondolom. Ki ne gyünne erre rá.

bélla 2011.12.07. 11:53:29

...Csak ez a jazoli ne gyünne erre. mer az oszt ugy láttam nagyon nem bir engem.
ugy hogy szerbusztok, mára elég vót belölem, de letelebb jó elbeszégettem itten. Az is valami.

2011.12.07. 12:46:47

@bélla: Erre mán mink is rágyöttünk. Hogy csakis valamifélle tátos lehecc.

agyragobogar · http://www.agyragobogar.com/ 2011.12.07. 15:37:45

@anyuss: iiiigen!!! lehet csíkokat rajzolni az ablakra meg mindenféle arcokat. Ha jól igyekszik az ember ezek száradás után is megjelennek :D

Verde Lunaria 2011.12.07. 17:25:20

@shhhhhhhhhhhtttt: hm... és ki lehetne rá írni, hogy:
NE KUKKOLJ!
HA NEM TECCIK MOSD LE!
vagy
MÉÉÉR?! A TIÉD KÜLÖNB?

:D

átláccó cset :D szabadalmaztassuk!

bélla 2011.12.08. 11:16:14

@jazoli: T'od te aztat nagyon is jó'. De mos' mán hogy mindenütt szent a béke. Én is parabolára kínálom a kezem. Csapjá bele tes'vér, oszt spongyát a mútra
@micka: Tégedet a görénkés cikked óta, szívem legtisztább rajongói szerelemivel szeretlek. Ez ollasmi érzés e' mint amit az itten nemrég megvédett Sándor öcsém érzett Arany János irányába az alvó Toldi kicsorgó nyála kapcsán...
(Lássad Petőfi és Arany levellezése.)

"Ami igaz, az természetes, ami természetes, az jó és szerintem szép is. Ez az én esztétikám. Mikor Toldi alszik s szájából a nyál foly, ezért sokan le fognak téged köpni, de én megcsókollak."

...hát ez tényállás. innentrő már ország világ tuggya az érzéseimet micukám.

micka · http://micka.freeblog.hu 2011.12.08. 11:57:18

@bélla: nemcsak országvilág, hanem énis:-))

2011.12.08. 12:46:16

@bélla: @micka: Asszem itt az ideje h mi többiek lábujjhegyen kilopakodjunk ebből a szobából.

micka · http://micka.freeblog.hu 2011.12.08. 13:51:12

@anyuss: itt ne hagyj, mer tudod, egy urinő nem marad egyedül egy férfival... a végén még meg kell tervezzünk egy újabb merényletet a blogklán nevében. karácsony előtt meg nem merénylünk:-)

2011.12.08. 13:59:30

@micka: Énhozzám osztán mán hijába beszísz jányom, mán nem vagyok itten. De aztat azír megmondom, hogyha hónapra begyulladik a szemem az mijattad leszen, ollan cudar cúg van ebbe a kulcslyukba.

bélla 2011.12.08. 14:52:56

Ejjj tik nők! Én a szakmai imádatró beszelek. amit szellemrórjás érez a másik iránt.
Persze tudom, megértelek én itten bel elöbb utobb mindenki belém szerelmesedik... anyusstó elkezve Verda Lunikáig (ez is itten pironykodik, pironykodik de hát óvasok én a csendbül is.- mer' hogy szavamot össze nem keverjem - jártas vótam ám én régen a szerelmi praktikálásokba is.)
De hát südi bunyevác vónék ha nem tunnám, hogy ez nem az én fizikaji valóságomnak hanem ugye génijuszomnak szó'. Héj pedig annak láttatok vóna csak! Szátak ám az szűzlyány sóhajok a fakapuk megett, ha végig döngettem lépteim a patalyi főjutcán, oszt rágyútottam a pipámra, meg a legkedvesebb nőtámra, hogy is: " A főjutcán vééégestelen végig...(tovább nem folytatom, mert illyen tikféle pestyi meg egyéb úrihő'gyek között nem ildomos a folytatása...)
Ugyhogy én nagy szerínyen inkább csak hagyom hogy csendbe imággyatok.
Ugy hogy nem kő tartanod éntőlem Micukám, és mindig dzsentrimen vótam a hölgyekvel. Anyusom azé' ne irígykeggyé tijed is a szívem. Akar egy blokkeros bicskapillogtatást is bavállalnék én bármikor oszt mijattad.
Hát ez van. Bocsássátok meg oszt próbájjatok a nagyságomval együtt szeretnyi.

jazoli 2011.12.08. 20:54:17

@bélla: Belecsapok én a kezedbe, sőt ha kell, bele is köpök:))
Nagyon elkanyarodtatok a témától (szokás szerint). Én azért még kíváncsi lennék, mivel lehet még a munkahelyen is játszani??

bélla 2011.12.08. 22:47:34

@jazoli: Ez mán oszt beszéd! Ez mán oszt egy Ember!
Jádzani?
Hát ugye ha sűrőn ilyeneket teszöl, akkor legfőképp az életedvel.
...másrészrő meg ugye azzal ami leges legkönnyebben a kezed ügyibe kaphatol. De elötte pökkjé a saját tenyeredbe is egy jó nagyot mer' az a jó ha az ilyenkor egy kicsint csuszik. ;)

2011.12.09. 09:18:00

@bélla: Előbb-utóbb ki leszel moderálva :D :D :D

motymoty 2011.12.09. 17:04:35

@anyuss: Azért kell, hogy jobban lássuk a madarakat. S mint ilyen a játék része.

@bélla: Azért az úgy való mifelénk, hogy ha erre jársz akkor nekem is udvarolsz egy kicsinyt, illendőségből.

@shhhhhhhhhhhtttt: @Verde Lunaria: Ugye? Bármivel lehet játszani. Már bélla is megmondta. :)

bélla 2011.12.10. 00:10:49

@motymoty: Ejj verágom, bár csak vónék abba korba, hogy pályázhatnék rád!
Amugy nem udvarótam én, csak elücsörögtem itten mind valami öreg cseléd, mer hogy nem vótá itthon, oszt dobtam néha tűzre.

motymoty 2011.12.10. 21:29:02

@bélla: Köszönöm, kedves vagy. Örülök, hogy nem fázott senki.
süti beállítások módosítása