édes - keserű

motyorog [@] gmail.com

mondjuk

  • This is the last: Ez olyan, mint egy ténylegesen kitalált, és való... (2014.06.04. 19:15) Napi groteszk
  • This is the last: A pénz többnyire alkalmazkodásra bírja az embert. (2014.06.04. 19:03) Szakember
  • This is the last: Hát még ha a szabadságtéren anarchia folyna. : )... (2014.06.04. 19:00) A Szabadság téren bármi megtörténhet (143. rész)
  • This is the last: Nos, ők nem föltétlen tartják annyira "egészségt... (2014.06.04. 18:55) OMÉK 2013
  • This is the last: Üdvözöllek, motymoty! A blogot ugyan nem mától o... (2014.06.04. 18:50) Eufemizmuska
  • motymoty: @calealenta: Esőerdőkről volt szó, amiknek a kií... (2014.02.18. 12:00) Miért ne tartsunk macskát gyerek helyett*
  • motymoty: Verona egyébként remek hely, az Arena nagy élmén... (2014.01.08. 16:42) Kedves Jézuska!

2011.12.09. 17:17 motymoty

Kellemes és szórakoztató

Azt hittem a lelkiismeretlen orvosnál nincs rosszabb, de van. A lelkiismeretes például sokkal rosszabb. Úgyhogy most már megint ott tartunk, hogy mehetek MR-re. Valószínűleg. Pedig mikor ezt először kiejtette a száján, úgy néztem rá, ahogy csak kevesen tudnak. Akkor hirtelen röntgenre módosított, büszke is voltam a nézésemre. Majd miután 8 órát ücsörögtem a neurológiai osztályon a beutalómra várva, közölte, hogy bármi eltérés is legyen, azonnal MR. Márpedig a vak is látja, hogy a nyakam eltér.

Szerencsére sikerült várakozás alatt a neurológiai osztályhoz méltó könyvet és kort választanom, és egész sok mindent elsajátítanom az 1918-as év eseményeiből, így tudtam ötvözni a kellemeset a szórakoztatóval.

A különböző szemem világa mondások is értelmet nyertek, nekem ez idén százezer forintomba került, a duplája még hátra van. De legalább elértem azt, amit sosem szerettem volna. Lesz szemüvegem és kontaktlencsém. Egyszerre. Látni így sem fogok, csak addig, amíg nem mozgatom a fejemet, ezzel a korrekcióval csak a fejem kerül a helyére. Talán nem fog fájni a hátam. De legalább azt elértük, hogy míg eddig tökéletesen láttam közelre, ez most már a múlté.

7 komment

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2011.12.09. 18:17:47

Legalább a szíved a helyén van.

Verde Lunaria 2011.12.09. 20:02:30

@anyuss: ez nagyon anyás megjegyzés volt :D
Ez így most karácsony táján olyan jóóóóóóól esik. :)

bélla 2011.12.10. 00:40:13

:(
Annak idejin megmondta mán ezt az a mikimackó is baráttyának a kicsiny hercegnek:
"hogy jól csak a szivivel lát az ember, mer'ami igazándibó' lényeges az szemnek ugyebár, ugyis mindég láthatatlan leszen."
Jobb mostanság nem jutott eszembe'.
Remélem evvel most nem sértettem meg senkit. Kezeteket csókolom kedvesseim.

bélla 2011.12.10. 12:30:45

… gyanítható tárgyi tévedései ellenére csatlakozom tanult „blokkertársam” és barátom (sajnos bármennyire is szeretném is nem tagadhatom le a köztünk fennálló több évtizedes kapcsolatot:) „béllus” által sajátosan interpretált szép gondolathoz.

bélla 2011.12.10. 12:35:13

...:D aláírás: ("bénna"... illetve "bélla 2")

motymoty 2011.12.10. 21:31:22

@bélla: Örülök, hogy egyetértesz önmagaddal. Kicsit irigykedem, nem mindenkinek adatik ez meg.

@anyuss: Gondolod? :)

szittyazoli 2011.12.11. 13:12:25

szerintem igaza lehet anyusnak, hogy bélla haverunk kicsikét "ergya". (és szerintem már egy is több mint sok(k) volt belőle...)de most mind a kétszer egyet tudtam érteni vele, ahogy két előtte szólóval is .
süti beállítások módosítása