édes - keserű

motyorog [@] gmail.com

mondjuk

  • This is the last: Ez olyan, mint egy ténylegesen kitalált, és való... (2014.06.04. 19:15) Napi groteszk
  • This is the last: A pénz többnyire alkalmazkodásra bírja az embert. (2014.06.04. 19:03) Szakember
  • This is the last: Hát még ha a szabadságtéren anarchia folyna. : )... (2014.06.04. 19:00) A Szabadság téren bármi megtörténhet (143. rész)
  • This is the last: Nos, ők nem föltétlen tartják annyira "egészségt... (2014.06.04. 18:55) OMÉK 2013
  • This is the last: Üdvözöllek, motymoty! A blogot ugyan nem mától o... (2014.06.04. 18:50) Eufemizmuska
  • motymoty: @calealenta: Esőerdőkről volt szó, amiknek a kií... (2014.02.18. 12:00) Miért ne tartsunk macskát gyerek helyett*
  • motymoty: Verona egyébként remek hely, az Arena nagy élmén... (2014.01.08. 16:42) Kedves Jézuska!

2012.02.13. 10:33 motymoty

Arról, hogy abban a világban, ahol az emberek nem felelősek a cselekedeteikért, a férfiak tehetnek mindenről


Elmúltak a mézes hetek,
Asszony mit csináljak veled?
Szedd össze a sátorfádat, látogasd meg az anyádat.
Inkább iszom három deci kevertet.

 

Olvastam több helyen is, hogy a frissen elhalálozott világsztár haláláról csakis annak volt férje tehet, nem is az, aki hozzá ment, és nem is az, aki vele maradt, meg nem is az, aki ivott és drogozott. Hanem mindig csak a CSGF,* akik megrontják az ártatlan nőket, akinek a saját sorsukhoz semmi közük. Így történt ez most is,  H. Whitney és B. Bobby, színes bőrű házaspár életében, akik Józsefváros legmélyebb bugyraiban laktak, egy 18 négyzetméteres szuterén garzonlakásban, amit a férj nagyanyjától örököltek, mikor az leesett a lépcsőn részegen. A férj néha megverte a feleséget, aki bár tisztában volt azzal, hogy az áldozat is tehet a családon belüli erőszakról, sajnos lehetőségeik nem engedték meg, hogy elváljanak egymástól, sőt, pszichológusra sem futotta, hiszen így is alig tudták kigazdálkodni a napi kevert adagjukat, amibe esténként a férj altató gyanánt egy kis kokaint kevert, amit a munkáspárttól kaptak, jó összeköttetéseiknek köszönhetően. A kerületet sosem hagyták el, ahogy ez az itt lakók jelentős százalékára jellemző, nem is tudták, hogy van ezen kívül élet, és még így is csak a körülmények és a benne szereplő emberek tehetnek a történet alakulásáról, nem pedig a CSGF.*


*csúnya gonosz férfiak

114 komment

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

motymoty 2012.02.13. 16:12:52

@den16: Érdekes pont arra jutottunk, hogy javuló a tendencia, a feminizmus meg viszonylag új.

Szerinted régen jobb volt a helyzet?

A provokáció nem mérhető, a családon belüli erőszak meg gyűlöletes, viszont rengeteg esetben nem derül ki, ami a nő hibája.

Ezzel emberek foglalkoznak komolyan?

roboman78 · https://www.vilaggep.hu 2012.02.13. 17:12:23

Hát, szerintem voltam én is CSGF, legalábbis annak lettem kikiáltva, és egy CSGF szemével nézve mondhatom, hogy nem olyan egyértelmű ez az egész. Mostanában azon gondolkozok, hogy aki iszik/drogozik, valóban rossz ember-e, vagy egyszerűen csak ki akar szállni/kapcsolódni a mindennapok pitiáner kis problémáiból. Igen, ez az egész veszélyes, és nem éri meg. Mindig szomorú ilyesmiről hallani, de amíg mi csináljuk, addig az van, hogy igen, valamiben meg kell halni, és csináljuk tovább.

den16 2012.02.13. 17:46:01

@motymoty: "a feminizmus meg viszonylag új"

Én azért annyira újnak nem nevezném, de attól függ, hogy mitől számolod.

"Szerinted régen jobb volt a helyzet?"

Hát nem feltétlenül. Most az van, hogy nagyon felfújták a dolgot a médiában, de én el tudom képzelni.

"Ezzel emberek foglalkoznak komolyan? "

Igen, komolyan, mert azt felejted el, hogy a politikai tényszerepük is egyre nagyobb. Nézd meg amerikai vagy svéd törvénykezést, nagyon remélem, hogy a nyugati rendőrállam törvénykezés nem fog idáig eljutni...

den16 2012.02.13. 17:50:30

@motymoty: Most látom, hogy a komolyan elé nem tettél vesszőt. :) Csak annyit értettem az alatt, hogy az az oldalak fő prioritása, emellett Magyarországon gyakorlatilag az egyetlen forrás. De csak azért, mert ide még nem jött el annyira a nyugati kultúra, így az emberekre nincs akkora hatással.

den16 2012.02.13. 17:57:31

"javuló a tendencia"

Na ez kimaradt nálam. :) Miért lenne javuló?

motymoty 2012.02.13. 18:01:09

@Roboman: Az voltál, vagy annak lettél kikiáltva? Nem mindegy. Igazad van, szerintem sem éri meg.

Viszont aki csinálja, annak a saját felelőssége egy bizonyos kor felett. Nem pedig a CSGF felelőssége. Mint ahogy minden más is. Ne legyünk már ennyire gyermetegek, hogy másra fogjuk.

motymoty 2012.02.13. 18:03:25

@den16: Nem tudom, hogy javuló-e. Verde Lunária azt mondta, hogy generációs probléma. És lehet, hogy tényleg az.

Nyugaton nagy divatja van annak, hogy az ember megissza a kakaóját és ráfogja a nyuszira? Akarom mondani a CSGF-ra? Szerintem ez gáz.

den16 2012.02.13. 18:27:57

Hát ha arra gondolsz, hogy mostanában lett ez, akkor részben igen.

"Nyugaton nagy divatja van annak, hogy az ember megissza a kakaóját és ráfogja a nyuszira? Akarom mondani a CSGF-ra? Szerintem ez gáz."

Hát figyelj, ilyen mentalitással, mit vársz: Minden férfi egy nemi erőszakoló... - Marilyn French, feminista, újsagírónő ?

Ahhoz, hogy az élet fennmaradjon ezen a bolygón, egy fertőtlenítésre van szükség a Földön. Úgy gondolom, hogy ezt egy olyan evolúciós folyamat fogja kísérni, ami a férfi népesség drasztikus lecsökkenését eredményezi. - Mary Daly, feminista, a Boston College professzora

...és stb stb stb, kb. ilyen szinten mozognak a feminizmus élvonalában lévő hős amazonok.

den16 2012.02.13. 18:29:02

Ja, és van egy magyar szervezet, aminek a neve STOP férfierőszak, holott... deansdale.wordpress.com/2010/10/29/lesbian-domestic-violence/

motymoty 2012.02.13. 18:30:55

@den16: :D Az ilyen fokú elmebajt nagyon viccesnek tartom. A kedves néni frigid vagy leszbikus?

És mi a jó fenét taníthat vajon. Na jó, ezt nem akarom megtudni.

motymoty 2012.02.13. 18:33:39

Kleistnek van egy műve, Penthesilea, elég vicces, az a kiindulási pont, hogy zajlik a trójai háború, jönnek az amazonok, és elkezdenek mindenkit gyilkolni aki férfi. :)

motymoty 2012.02.13. 18:39:00

@den16: Megkérdezhetem, hogy téged miért érdekel ennyire ez a téma?

den16 2012.02.13. 18:44:36

@motymoty: "Az ilyen fokú elmebajt nagyon viccesnek tartom. A kedves néni frigid vagy leszbikus?"

Hát általában szőrös lábú leszbikusok, de az átlagfeminista kikéri magának, még akkor is, ha a szervezetük szőrös lábú leszbikusokból áll, de hát, na! :)

"jönnek az amazonok, és elkezdenek mindenkit gyilkolni aki férfi. :)"

Hát mit is csináltak az amazonok? "Megerőszakolták" a férfiakat, ha az aktusból fiú született vagy megölték, vagy rabszolgának tartották, és levágták a jobb mellüket a könnyebb íjhasználat érdekében (a nők elférfiasodása). Szerintem ez illik a feministákra. :)

den16 2012.02.13. 18:51:19

"Megkérdezhetem, hogy téged miért érdekel ennyire ez a téma?"

Hát érdekességnek egyrészt, másrészt pedig az életünket is meghatározhatja, bár az aktuálpolitikát nem szeretem túlságosan.

roboman78 · https://www.vilaggep.hu 2012.02.13. 18:58:17

@motymoty: Annyiban voltam az, hogy túl sokat ittam. Van az a mondás, hogy alkoholista az, aki annyit iszik, mint mi, csak nem annyira jó fej, vagy valami ilyesmi. Hát ez voltam én, gondolom. Inkább kifogás volt a szakításra. Tisztelt nőink ugyanannyit ittak (esetenként többet) a baráti társaságunkban. Csak én voltam az, akinek annyira nem állt jól. Ennyiben voltam CSGF, hogy én vittem el a balhét mindkét családban a sok elfogyasztott pia miatt. Régi szép idők...

Hogy kinek mi éri meg, változó, régebben azt gondoltam, hogy egy életkor felett nem "áll jól", és ehhez tartom is magam, annak ellenére , hogy néha megiszok néhány borsodi bivalyt. Bár ismerek olyanokat, akik makacsul megisszák a magukét életkortól függetlenül. Hát, nem tudom, most már nem látom annyira nagy gáznak, ha valaki tud mértéket tartani, vagy ilyesmi. Mostanában bizonytalan vagyok ebben a kérdésben, jó lenne bulizni ennyi évesen is, sőt igazából bármennyi évesen, ha nem csúszik bele az ember az alkoholizmusba.

motymoty 2012.02.13. 19:21:11

@den16: :) Valahogy mindig így képzeltem a feministákat. :)

Nem hiszem, hogy a kis életemre nagy befolyással lenne pár hülye némber.

motymoty 2012.02.13. 19:23:35

@Roboman: Nem ismertem ezt a mondást, de vicces. :)

Szerintem bármennyi évesen lehet bulizni, az alkoholizmus meg mindig gáz, bár elsősorban nem azért mert nem menő, hanem mert egy kiszolgáltatott állpot. Nem hiszem, hogy pár sör számítana.

roboman78 · https://www.vilaggep.hu 2012.02.13. 20:29:14

@motymoty: Igen, kiszolgáltatott állapot, ezt jobban megfogalmazni nem lehet, és nem csak az alkoholnak vagy kiszolgáltatva, hanem a társadalom meg nem becsülését is élvezed, + a rossz emberek nagyon hamar megtalálnak, én így tapasztaltam. Igen, pár sör nem számít néha. Lehet, hogy túl sokat gondolkozok a témán.

jazoli 2012.02.14. 10:22:02

Szerintem meg a nők tehetnek mindenről!
Nem tudtok meggyőzni. Jóról is, rosszról is. Ők azok akiken áll vagy bukik az egész. Persze ha ellenséges lennék most azt mondanám, hogy a H.P.N.-k. Volt tapasztalatom velük is, meg olyanokkal is akik kijelölik az útirányt, nekünk (férfiaknak) meg csak végig kell mennünk az úton. Különben meg olvassátok el (utána minden könnyebb lesz): www.libri.hu/konyv/a-ferfiak-a-marsrol-a-nok-a-venuszrol-jottek.html

motymoty 2012.02.14. 11:04:47

@Roboman: Azt nem tudom, de érdekesek a gondolataid.

motymoty 2012.02.14. 11:20:13

@jazoli: Azt akarod mondani, hogy az ember egy esetben felelős önmagáért és a cselekedeteiért, ha nő, de nem leszbikus, pardon, akarom mondani feminista, és ráadásul még a férfiakért is felelősséget kell vállalnia?

Teringettét, mindjárt én is feminista leszek. Vagy leszbikus? Jaj, kezdek belezavarodni.

2012.02.14. 11:57:43

@Roboman: :) Tényleg van aki nagyon nem jófej részegen :) Mondjuk agresszív vagy ilyesmi.
Magamról pl sosem hittem h jófej lennék (legalábbis józanul nem hittem :)) Általában először kicsit felszabadultabban viselkedem, pl megszólalok meg ilyesmi, aztán nevetséges leszek, majd rajtaütésszerűen elalszom (bármilyen testhelyzetben).

motymoty 2012.02.14. 12:26:19

@anyuss: pl. megszólalsz. :D :D

Az elalvás egy elég jó védekezési mechanizmus lehet. :)

2012.02.14. 12:28:11

@motymoty: Széken egy mondat közepén talán. Táncparketten vagy villamoson rejt némi veszélyt.

motymoty 2012.02.14. 13:20:34

@anyuss: Kár. Pedig ez megért volna nekem némi pálinkát. :)

motymoty 2012.02.14. 13:28:24

@anyuss: :D Ez itt nem a blogspot ám, hogy minden vélemény szabadon variálható.

roboman78 · https://www.vilaggep.hu 2012.02.14. 14:42:43

@motymoty: Szóval érdekesek köszi. Kevés dologban van tapasztalatom, de az ivás ilyen, szinte kimeríthetetlen a témakörben szerzett tudásom. Aztán mire megyek vele, az már egy másik kérdés.
@anyuss: Tudtommal nem vagyok agresszív, hanem csak inkább rámjön a világjárási mánia. Az ájulásszerű elalvásokat sok éves gyakorlattal lehet csak elkerülni. Meg a filmszakadást is. A háborgó gyomorról nem is beszélve.

Én abszolút jó fej vagyok részegen, csak egyesek ezt nem hajlandóak belátni pl. a szüleim. Viszont a hétköznapi emberek fogalmaival mérve elég "csúnyán" tudok kinézni.

2012.02.14. 14:49:10

@Roboman: Szerencsére ilyenkor nem jut túl messzire az ember világjárás közben.
Viszont álszerénység nélkül és elég sok éves gyakorlattal állíthatom, az ájulásszerű elalvást nem lehet elkerülni :D

motymoty 2012.02.14. 16:00:17

@Roboman: @anyuss: Lehet, hogy alvásproblémáim vannak, (régebben azt hiszem tényleg voltak) de soha nem tudnék elaludni. Sem széken, sem táncparketten.

A szülők sok mindent nem hajlandóak belátni, ami a gyerekükkel kapcsolatos, azt hiszem egy bizonyos kor fölött csak szelektíven éri meg velük foglalkozni.

2012.02.14. 16:03:15

@motymoty: Sosem tennék ilyesmit. Az ártalmas.

motymoty 2012.02.14. 16:38:42

@anyuss: :D Nagyon kedves tőled, hogy vigyázol az egészségemre.

den16 2012.02.14. 16:39:10

"Nem hiszem, hogy a kis életemre nagy befolyással lenne pár hülye némber."

Már most is van. A nemek egybefonódása, társadalmi helyzete (az egyetlen kisebbség, akit nem lehet beperelni a fehér férfi...), jogi túlkapások (ha a főnök nem veszi fel a nőt az állásra, akkor tuti, hogy szexista barom) stb stb stb. Érdekes, hogy a feminizmus a nőket is legalább annyira keseríti, a GYES-t is 3 hónapra akarják rövidíteni. De azért lássuk be, a férfiakra sokkal nagyobb stressz jut, tőlünk kerülnek ki az öngyilkosok, depressziósok legnagyobb számban, emellett hadd ne mondjam, a párkapcsolati nehézségeket. A férfiaktól a nők az önbizalmat várják el, pedig pont az hiányzik manapság.

2012.02.14. 16:40:18

@motymoty: Egyszer fogadásból megpróbáltam leitatni a főiskolai barátnőmet. Az lett a vége h lehánytam a cipőjét. A többire nem emlékszem, de állítólag ő is spicces lett kicsit...

motymoty 2012.02.14. 16:43:25

@anyuss: Ha lehányod a cipőmet örihari.

motymoty 2012.02.14. 16:43:54

@den16: Ezen majd még gondolkozom hazáig. :)

motymoty 2012.02.14. 16:53:12

@den16: Na jó, nem bírom ki hazáig. Ha a férfiak öngyilkosok lesznek, és ezt a nőkre fogják, akkor a bejegyzés címénél tartunk, csak a férfit ki kell cserélni nőre, vagy feministára.

A párkapcsolati problémákat, szőrös lábú leszbikusok ide vagy oda, sem értem, régen kényszerházasságok, fiatalon kötött házasságok voltak, ma meg mindenki azt csinál, amit akar, és legfőképpen azzal, akivel akar.

Pár feministának nem kellene kihatással lennie párkapcsolatokra, az enyémre nincs, ha olyan nőt keresel magadnak, akkor a tiédre sem lesz, ha nem foglalkozol ezzel túl sokat.

A 3 hó gyes meg tényleg elég rövid ahhoz képest, hogy régen a nők házon belül gürcölték le az életüket. Meggyőződésem amúgy, hogy ezeket a dolgokat (mint a gyes) nem a feministák döntik el, hanem az adott anyagi lehetőségek. Vagy egyes érdekcsoportok, akik sokkal jelentősebbek a feministáknál.

den16 2012.02.14. 16:53:36

@motymoty: Majd mondd, hogy mire jutottál. :)

den16 2012.02.14. 16:59:40

"Vagy egyes érdekcsoportok, akik sokkal jelentősebbek a feministáknál."

Miért, ők nem lehetnek érdekcsoportok?

"Ha a férfiak öngyilkosok lesznek, és ezt a nőkre fogják, akkor a bejegyzés címénél tartunk, csak a férfit ki kell cserélni nőre, vagy feministára."

Alapvetően nyilván nem a nők hibája. De akármi kiválthatja, pl. ha félrekefél az asszony (ha a férfi önbizalom hiányos, a nő vonzalma lankad), munkahelyi nehézségek, akármi. Az még hozzájön, hogy mi nem tudjuk megbeszélni a problémáinkat, mert az a gyengeség jele, és az egyenlő volt a rövid úton való halállal.

den16 2012.02.14. 17:01:15

"A párkapcsolati problémákat, szőrös lábú leszbikusok ide vagy oda, sem értem, régen kényszerházasságok, fiatalon kötött házasságok voltak, ma meg mindenki azt csinál, amit akar, és legfőképpen azzal, akivel akar."

Azt még hozzátenném ehhez, hogy a nők adják be a válások nagy részét, mondvacsinált indokokkal.

motymoty 2012.02.14. 18:19:16

@den16: De, lehetnek érdekcsoport. Csak nem érzem őket elég erősnek. Sőt.

A gyengeség jele az, ha az ember letagadja a problémáit, ahelyett, hogy megbeszélné, sőt esetleg még meg is oldaná őket.

Az, hogy ki adja be a válást szerintem még önmagában nem jelenti azt, hogy a nők lennének a hibásak, vagy a nők lennének azok, akik feladták a kapcsolatot.

den16 2012.02.14. 18:54:20

"A gyengeség jele az, ha az ember letagadja a problémáit, ahelyett, hogy megbeszélné, sőt esetleg még meg is oldaná őket."

A férfi csak magára számíthat ilyenkor, és magában őrlődik. Ha valakinek elárulja a problémáit, akkor sebezhető lesz a szemében. Értsd meg, alfa hímből csak egy lehet, és minden férfi a hierarchia csúcsára akar törni, születésétől fogva.

"Az, hogy ki adja be a válást szerintem még önmagában nem jelenti azt, hogy a nők lennének a hibásak, vagy a nők lennének azok, akik feladták a kapcsolatot."

Mint mondtam mondvacsinált indokokkal. Pl. nem éreztem nőnek magam mellette, beleunt. Ez egy dologra vezethető vissza: elmúlik a vonzalom. Pl. ha a férfi papucs lesz. A férfiak nem véletlenül törekednek az "alfahímségre", mert a nőknek ez jön be. Nem szabad mindig idealizálni a kapcsolatokat. Én e kettő között őrlődöm. Mármint a realizmus és az idealizmus között.

den16 2012.02.14. 18:57:57

"De, lehetnek érdekcsoport. Csak nem érzem őket elég erősnek. Sőt."

Nem azok feltétlenül, pláne pl. a bankokhoz viszonyítva, de akkor is sokat el tudnak érni. Persze ez csak a közéletben realizálódik. Pl. hogy férfi nem fotózhat gyerekeket (isten tudja, hogy hol is tiltották meg), mert ugye potenciális nyálcsorgató pedofil.

2012.02.14. 21:26:44

@den16: Talán még nem vagy túl öreg hozzá, h hasznosítsd: a "nem éreztem nőnek magam mellette" egyáltalán nem mondvacsinált indok. Ha a nő elveszíti a női önbecsülését, az a kapcsolat vége. De ahhoz, h ne veszítse el, a pasinak nem kell feltétlenül alfahímnek lenni.

motymoty 2012.02.14. 21:36:57

@den16: Az alfahím az a falu bikája?

Ki az a nem normális, akinek a falu bikája kell?

Szerintem a puszta feltételezés sértő a nőkre nézve.

A vonzalom nem csak a papucssággal múlik el, sőt.

Hülye törvények mindig vannak, gondolom mindenki ismer párat (pl. az orális szex tiltása). Bízom abban, hogy errefele nem lesznek ilyenek.

motymoty 2012.02.14. 21:39:55

@anyuss: Ezt mivel tudják elérni? Nem tapasztaltam még ilyet szerencsére.

jazoli 2012.02.15. 09:40:48

@motymoty: Azt.
Nektek több dolgotok van, mint nekünk. Így jártatok, ti akartátok :P

2012.02.15. 10:07:53

@jazoli: És téged nem zavar a gyámság? :)

motymoty 2012.02.15. 10:18:43

@anyuss: Milyen jó kérdés! :)

den16 2012.02.15. 17:44:00

"a "nem éreztem nőnek magam mellette" egyáltalán nem mondvacsinált indok."

Alapvetően nem is lenne az, de az esetek nagyrészében kicsit más értelmet kap. Mint ahogy fentebb is írtam, elmúlik a vonzalom a férfi iránt, beleunt és válik. Egy olyan férfi mellett, akinél úgy érzi, hogy nem tudja megvédeni, hogy lehetne mellette nő?

"Az alfahím az a falu bikája?
Ki az a nem normális, akinek a falu bikája kell?
Szerintem a puszta feltételezés sértő a nőkre nézve."

Alapvetően a falu bikája, igen. De közel sem ilyen egyszerű. Minden nő az alfa hímet keresni, akinek van önbizalma, vannak erőforrásai, meg tudja őt védeni. De a nőnek a tudatalatti mellett tudatos része is van, ami nyilván kilövi az ilyen lehetőségeket. Ha idejönne egy szőke nagymellű playboynyuszi, de már az első mondanánál megemelné a vérnyomásomat, akkor hiába.

"A vonzalom nem csak a papucssággal múlik el, sőt."

De ettől már elmúlik, ez a lényeg, nem? :)

micka · http://micka.freeblog.hu 2012.02.16. 05:05:35

szerintem az a férfi akinek van önbizalma, vannak erőforrásai, meg tudja a nőt védeni egész egyszerűen csak rendben van önmagával. az alfahímeket meg mindig úgy képzelem, mint azok akik nincsenek rendben a maguk férfiasságával és ezért folyton bizonyítaniuk kell...

jazoli 2012.02.16. 12:19:32

@anyuss: Nem, sőt élvezem :))

motymoty 2012.02.16. 13:55:36

@den16: @micka: A rendben van önmagával gondolom azt is jelenti, hogy nem álltatja magát azzal, hogy tökéletes. És meg sem próbál úgy tenni, mintha.

A papucsság fogalmát azt hiszem nem tudom tökéletesen értelmezni.

@jazoli: :)

den16 2012.02.16. 16:37:28

"szerintem az a férfi akinek van önbizalma, vannak erőforrásai, meg tudja a nőt védeni egész egyszerűen csak rendben van önmagával. az alfahímeket meg mindig úgy képzelem, mint azok akik nincsenek rendben a maguk férfiasságával és ezért folyton bizonyítaniuk kell..."

Nem, ne keverjük azokkal, akik az önbizalomiányukat kompenzálják. Nekik kell folyton visszaigazolás. Ha úgy tetszik, ők alfa hímnek akarnak tűnni.

"A papucsság fogalmát azt hiszem nem tudom tökéletesen értelmezni."

Ez a kapcsolatok egészében realizálódik. Akár az is, ha a férfi döntésképtelen egy helyzetben, és a nőtől várja a megoldást. Vagy, ha megnézed a házasságok nagyrészében a nő irányít gyakorlatilag mindent, a pénzügyeket, gyereknevelést, mindent. Pedig pont a nőnek kellene a férfira támaszkodnia.

hoszszu 2012.02.19. 16:22:21

A lábamat ma reggel borotváltam, leszbikus nem vagyok, a feminizmusnak meg nem a férfigyűlölet a lényege, akkor sem, ha két extrém hülyénél valószínűleg több is van a képviselői között.
(Bocs, Motyi, tudom, hogy a bejegyzés nem erről szól, de nem bírtam megállni.)

den16 2012.02.19. 17:57:53

@hoszszu: Nem csak két extrém hülye, hanem az egész politikai szervezet nagy része. Tudom, hogy sok nő elhatárolódik a "radikális feministáktól", de lássuk be, szinte minden törvény gyakorlatilag nekik köszönhető, vagyis náluk van a hatalom. Emellett ugyanaz a szervezet. És ez a mozgalom nagy része, nem a kisebb. Az egyenlőség már rég megtörtént, manapság már csak a női előjogokat akarják megszerezni, "férfielnyomás", meg a "nők védelme" címszóval. Persze az, hogy több nő tanul felsőoktatásban nem számít, ugye? De a parlamentbe női kvóta kell, ami kizárja azt a lehetőséget, hogy az érdemeik szerint kerüljenek be. De a szervezet egyre röhejesebb, hisz olyan dolgokat be akar tiltani hímsovén jelzővel, mint a francia nyelvben lévő mademoiselle szó. Szerencsére ezek még csak a könnyedebb dolgok. Még itthon nem nagyon kerülünk börtönbe feminista lobbi miatt, de sajnos nyugatot szemlélve, könnyen lehet, hogy idejutunk...

hoszszu 2012.02.19. 19:13:25

@den16: Megnéztem ezt a mademoiselle-dolgot, eddig még nem hallottam róla, köszi. Ha jól értem, néhány városban tiltották be, pontosabban törölték az opciót a hivatalos űrlapokról, és azért van ebben ráció. Szerintem az angolban is nagyon praktikus a Ms.

motymoty 2012.02.20. 09:56:02

@hoszszu: Ez már régen nem a bejegyzésről szól, ami nem baj, miért lenne az?

Semmit nem tudok a feminizmusról, részeben minden oldalról túllihegettnek tartom, részben úgy gondolom, hogy a saját életben a saját elfogadásáért mindenkinek magának kell megküzdenie, legyen bármilyen nemű.

motymoty 2012.02.20. 10:01:35

Persze a mi világunkra gondoltam, nem az arabokra.

motymoty 2012.02.20. 10:09:35

@den16: Az, hogy kinkek mit kellene, azt csak azok tudják megmondani, akik benne vannak az adott kapcsolatban, kivülről nem igazán lehet megmondani, hogy kinek mi a jó.

Azt, hogy a férfiak is beleszól(hat)nak a gyereknevelésbe gondolom összefügg a feminizmussal (amiről ugye fogalmam sincs.. csak tapogatózom).

Szerinted az is férfi szerep lenne?
Szerintem a szerepfelosztás hülyeség. Nekem pl. arra van szükségem, hogy Béla reggelente megcsinálja a szendvicsemet, nem pedig arra, hogy keressen rám. Ő pedig felismerte, hogy nekem erre van szükségem, ezen a ponton támaszkodom rá. A többiben meg lehet nem. Akkor mi van? Ez most rossz?

Hogy milyen szerinted egy alfahím még mindig nem értem.

den16 2012.02.20. 17:08:34

"Megnéztem ezt a mademoiselle-dolgot, eddig még nem hallottam róla, köszi. Ha jól értem, néhány városban tiltották be, pontosabban törölték az opciót a hivatalos űrlapokról, és azért van ebben ráció. Szerintem az angolban is nagyon praktikus a Ms."

Szerintem is. A magyar feministák is egyetértettek a dologgal, mert szerintük a kisasszonyt is be kellene tiltani. Röhej.

"Semmit nem tudok a feminizmusról, részeben minden oldalról túllihegettnek tartom"

Szerintem az antifeminizmus cseppet sem az. :) Nyugaton csak romlik a dolog, itt senkit sem érdekel, de mindig felvesszük a nyugati szokásokat idővel. Majd ha teszem azt az apák is egyenlő jogokat kapnak, vagy nem csuknak le senkit egy nő hazug szava miatt, vagy nem forgathat ki egy nő a pénzéből válás után egy férfit (válás után, megbeszélték, hogy kap a nő x millió dollárt, és nem kér gyerektartást, 27 év múlva elpereli a pénzt, amit a gyerektartásra kellett volna fizetnie... Vagy a lottónyereményt elpereli stb). Na túllihegtem a témát. :)

"Szerinted az is férfi szerep lenne?"

Hát a gyereknevelésnek nyilván közös dolognak kell lennie. Emellett példát kell mutatni stb stb.

"Szerintem a szerepfelosztás hülyeség. Nekem pl. arra van szükségem, hogy Béla reggelente megcsinálja a szendvicsemet, nem pedig arra, hogy keressen rám."

Hát a tudatos rész kicsit más. A kislányok is csak barátkoznak a bétákkal, akármennyire is aranyosak és kedvesek, nem? Kérdés, hogy ettől függetlenül fel tudsz-e nézni férfiként a párodra. Régen a pénzkeresés egy stabil pont volt.

A szerepekről... Alapvetően az kell, amiben jól érzed magad. De ez nem mindig olyan jó, van olyan férfi, aki szereti a párjára bízni a döntéseket, de ha ő ezért töketlennek tartja, akkor már gond van, nem? A házasság tízparancsolatának az első pontja, légy férfi!

"Hogy milyen szerinted egy alfahím még mindig nem értem."

Domináns, vezető, van önbizalma, erőforrása, tekintélyt parancsol stb. Amit a nők férfiasnak tartanak. Amúgy a nőnek nem kell tudnia, hogy van-e erőforrásod (pénz), elég ha azt hiszi (tudatalatt). :)

motymoty 2012.02.20. 18:08:47

@den16: Azt gondoltam, hogy szerinted az antifeminizmus nem az. :D

Miért ne tudnék rá férfiként nézni?

E szerint a definició szerint az alfahím nem a falu bikája. Még egyszer sem sikerült felnéznem a falu bikájára.

Soha nem élnék olyan emberrel akiről azt hinném, hogy van pénze, de nem tudnám. Nem azért, mert a pénz fontos, hanem azért, mert bizalom nélkül szeretet sincs.

hoszszu 2012.02.20. 18:21:24

@den16: Magyarországon már jó ideje nem használják a kisasszonyt a hivatalos kommunikációban.

den16 2012.02.21. 17:17:30

"Miért ne tudnék rá férfiként nézni?"

Én azt csak általánosságban mondtam, ha nem lenne így, nem is lennél vele, nem? :)

"Soha nem élnék olyan emberrel akiről azt hinném, hogy van pénze, de nem tudnám."

Na de én nem így értettem. :) A nő vonzalomért felelős része azt hiszi, hogy van pénze, de a nő önmagban nem tudja, nem látta a Mercédeszét. :) Rejtett viselkedési jelekből kell megtudnia a nőnek, hogy ki az olajbáró. De ezt be lehet csapni, nem kell odaadni a pénztárcádat. :)

"Magyarországon már jó ideje nem használják a kisasszonyt a hivatalos kommunikációban."

Ez tény, de én arra akartam kilyukadni, hogy erről arra gondolni, hogy hím sovén, elmebajra utal.

den16 2012.02.21. 17:20:11

Egyébként egy egyszerű példa a vonzódási különbségekre: a nők azért vonzódnak a hírességekhez, mert hírességek, a férfiak pedig azért, mert szépek.

motymoty 2012.02.22. 10:12:33

@den16: Biztos velem van a probléma, de senkihez nem vonzódom azért, mert híres.

A rejtett viselkesési jelek pedig azok, amivel bárki le bírja magát írni előttem. Elvárom, hogy normális emberként kezeljenek, és az egyenességet. Ha hülyének néznek azt utálom.

A sok pénz tettetése nagyon gusztustalan, ha van, ha nincs.

den16 2012.02.22. 15:10:57

"A rejtett viselkesési jelek pedig azok, amivel bárki le bírja magát írni előttem. Elvárom, hogy normális emberként kezeljenek, és az egyenességet. Ha hülyének néznek azt utálom.

A sok pénz tettetése nagyon gusztustalan, ha van, ha nincs."

Már megint félreértesz. :) Én nem színészkedésről beszélek, hanem tudattalan dolgokról. Az hogy kinek van önbizalma és kinek nincs, nem feltétlenül látod. Nem kell ahhoz tudatosan felismerned valamit, hogy kialakuljon.
Ha te egy gazdag milliárdos vagy, nyilván másképp viselkedsz, mintha egy csetlő-botló alkalmazott lennél. Ezt a különbséget kell meglátnia a nőnek.

motymoty 2012.02.24. 16:07:18

@den16: Azt azért sokszor le lehet szűrni, hogy kinek van önbizalma kinek nincs.

Gondolom, hogy meglátja egy nő a különbséget egy milliárdos és nem nem milliárdos között, részemről sokkal szívesebben vegyülök az utóbbival, a milliárdosok nagyrésze egy felfújt hólyag.

Tudom az alfa hímet erról is meg lehet ismerni, hogy nem nagyképű.

Nekem ezek tényleg nem jönnek be. A kigyúrt férfiak sem. Nem szeretem, ha valami távol esik a normálistól.

den16 2012.02.24. 16:28:55

"A kigyúrt férfiak sem. Nem szeretem, ha valami távol esik a normálistól."

Szerintem pedig pont ennek kellene a normálisnak lennie. Egy férfi nem engedheti meg magának, hogy gyenge legyen, Szókratész is megmondta. :) Áh, görög ideál... Egyébként nem kellene ezt eredményként elkönyvelned, hogy távol esik a normálistól?

"Biztos velem van a probléma, de senkihez nem vonzódom azért, mert híres."

A tinilányok tízezrei sem tudják, mikor egy aktuális sztárért rajonganak. Láttál te már egy férfit is így viselkedni? Nem, mert mi nem csak egy személyhez tudunk könnyedén vonzódni.

Azért berakom ide a teljes idézetet: "A férfinak nincs joga a fizikai edzés terén amatőrnek lennie. Szégyen számára anélkül megöregedni, hogy látta volna azt a szépséget és erőt, amire a teste képes."

Ennyire távol kerültünk volna ettől a látásmódtól?

motymoty 2012.02.24. 16:39:25

@den16: A fizikai erőnlétnek nem feltétlenül van köze a gyúráshoz. A fizikai edzés sem = gyúrással.

Egy férfi legyen erős és izmos, az nem baj, hogy jó legyen az állóképessége az kifejezetten elvárt, az, hogy ki legyen gyúrva nem. Mennyi férfit ölelgettél? Elég nagy különbség van a simán izmos és a kigyúrt között. Az utóbbi számomra inkább egy fadarabra hajaz.

Rengeteg haverom volt. Titkon mindegyikenk volt egy kedvenc színésznője. :D Persze általában nem tettek ki posztert a falukra.

den16 2012.02.24. 16:46:11

"Rengeteg haverom volt. Titkon mindegyikenk volt egy kedvenc színésznője."

Én olyat sosem mondtam, hogy egy kifejezetten nekik tetsző szép lányért nem "rajonghatnak". Nekem is van nőideálom, de sok más nő is tetszik, még ha nem is tartom őket annyira szépnek.

"hogy ki legyen gyúrva nem"

Nagyon nem szeretem ezt a "kigyúrt" szót. Elmondanád, hogy kb. milyen neked ez? Az én ideálom ilyesmi: www.muscle-build.com/images/steve-reeves.jpg Apollói testalkat.

den16 2012.02.24. 16:47:19

"fizikai edzés sem = gyúrással."

Ez meg butaság. Akik komolyan veszik a sportot súlyzós edzést folytatnak. Ennél nincs jobb megoldás.

den16 2012.02.24. 17:19:58

De bővebben mi a véleményed róla? Ez már ideális, hm, hogy is mondják a nők? "Gusztusosan izmos"? Mondjuk tény, hogy én sem akarnék soha lenni pl. egy Ronnie Coleman... (t1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSD29dVAnYHynjLYFar1mvjOXStp6Z3neBwZ6_ldMjcmlvxSdkm)

Persze ő sem egy halandó genetikájával és szteroidmennyiségével él, de a teljesítményt lehet tisztelni.

den16 2012.02.24. 17:23:02

Egyébként Steve Revees egy régi testépítő, és még akkor sem a hatalmas izomkötegeiről volt híres. Ha mindenáron be akarnék lőni egy plafont, az ilyen lenne: t1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTss3uENjRzFpfy3x3bzvnClNrSFYg3U2-AFpLvUojY2Jwenuw9AQ

Bár ő sem éppen mai.

den16 2012.02.24. 17:29:24

A második kép linkjéről le kell venni a zárójelet. Vagyis a link helyesen: t1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSD29dVAnYHynjLYFar1mvjOXStp6Z3neBwZ6_ldMjcmlvxSdkm

motymoty 2012.02.24. 18:01:07

@den16: Nekem ezek túl vannak minden határon.

Nem természetes, nem normális. És nem láttam még olyat aki mindemellett hajlékony lett volna. Vagy normálisan tudná tartani a karját. Lehet csak amorf példányokat láttam.

2012.02.25. 07:35:55

Ha valaki izombogyókat szed, az nem teljesítmény, hanem hülyeség.

den16 2012.02.29. 08:41:42

"Nekem ezek túl vannak minden határon.

Nem természetes, nem normális. És nem láttam még olyat aki mindemellett hajlékony lett volna. Vagy normálisan tudná tartani a karját. Lehet csak amorf példányokat láttam."

Nem természetes és normális? Az elsatnyult test az? Ja igen, manapság tényleg. A hajlékonyság ízület és nem izomfüggő, ha egy testépítő törődik vele spárgát is tud. A sok izomzat viszont nagyon is közérzetjavító. Nézz meg pár görög szobrot, annyira azok sem térnek el az első képen láthatótól.

"Ha valaki izombogyókat szed, az nem teljesítmény, hanem hülyeség."

Khm. Hobbi szinten tényleg az. Sőt igazából általánosan is az. De élsport nincs dopping nélkül, ha elvennénk évtizedeket kellene visszamenni. Bár tény, jobb lenne.

2012.02.29. 09:20:22

@den16: Ugye? :)
Ha lenne egy élsportoló fiam, és választanom kellene h 1. javít három tizedmásodpercet, bajnok lesz, marha büszke lehetek rá, aztán egyszercsak megáll a szíve, vagy 2. nem lesz bajnok, csak boldog családapa (erre is büszke lehetek), akkor szted melyiket választanám?

motymoty 2012.02.29. 11:41:05

@den16: Az elsatnyult test és azok között amiket küldtél van átmenet.

den16 2012.02.29. 14:52:08

"Ugye? :)
Ha lenne egy élsportoló fiam, és választanom kellene h 1. javít három tizedmásodpercet, bajnok lesz, marha büszke lehetek rá, aztán egyszercsak megáll a szíve, vagy 2. nem lesz bajnok, csak boldog családapa (erre is büszke lehetek), akkor szted melyiket választanám?"

A gond az, hogy mindenki csak a mostnak él és senki sem törődik a következményekkel.

"Az elsatnyult test és azok között amiket küldtél van átmenet."

Igen, de az nem számít izmosnak. Az az izmok természetes formája ami a testépítőkön van. Persze ha egy dagadt ember képeit nézegetnénk az már természetes lenne és normális, nemde? Csak azért érzel így, mert nem ez vett körül, nem népszerű manapság túlságosan. De komolyan nem fér a fejembe, hogy mi olyan abszurd rajtuk. Oké, van egy szint ami nem embernek való izomtömeg, azzal egyetértenék, de mi undorító az első és a harmadik képen?

motymoty 2012.02.29. 14:57:47

@den16: Nem, nem lenne se természetes, se normális. Nem szeretem, ha egy férfi dagadt. Nőknél nem zavar. :)

Szerintem az az izmok természetes formája, ami természetesen keletkezik. Tehát pl. amennyi izom egy kőművesen van.

2012.02.29. 15:05:38

@den16: Mindenki? Nem hiszem.
@motymoty: Na ugye h egy kőműves is lehet etalon :D Sztem is legszebbek a kemény munka során épülő izmok.

den16 2012.02.29. 15:21:25

Mondd, a kőművesmunka hol "természetes"? :) Nekünk naponta 60 kilométert kellene lefutnunk és vadásznunk, az lenne a "természetes". De miért is gond, ha valaki edzi a testét? Manuális terhelés és kész. Az izom nem tudja, hogy mit csinál, csak dolgozik, akár egy gép. Szóval aki edzőterembe jár csak egy őrült csodabogár lehet, aki meg így érzi magát természetesnek ne adj' isten férfiasnak, az meg komplett bolond. Érdekes, de manapság egyre inkább kezd elterjedni a testedzés. Rengetegen próbálják megváltoztatni a külsejüket, és a jövőben talán ez lesz a normális.

motymoty 2012.02.29. 15:36:29

@den16: Nem ismerek olyat aki 60 kilométert fut le naponta. De olyat pl. igen aki a népi együttesben táncol, ez a munkája, este tanít vagy fellép, egy-egy előadásban több km legényes van. Pedig az bizony nem futás. És nem így néz ki. A vizilabdások sem így néznek ki.
Van aki műmellekkel érzi magát nőnek, az sem természetes. Ettől még lehet elterjedt. Azt viszont nem mondtam, hogy aki ezt csinálja komplett bolond. Csak én személy szerint nem értem meg. És nem is tetszik. Mert nekem ez nem természetes, és nem normális. Ráadásul azt is tudom hogyan néznek ki ezek az emberek egy sérülés vagy bizonyos kor fölött, amikor abból a sok izomból zsír lesz.

Kevés ilyen emberrel találkoztam, mindegyikük kompenzálni akart. Többüket nagyon kevelem/tem.

den16 2012.02.29. 15:49:14

"Van aki műmellekkel érzi magát nőnek, az sem természetes."

Most ugye nem a szilikonhoz hasonlítjuk a testedzést?

"A vizilabdások sem így néznek ki."

Ide azért megjegyezném, hogy a sportolók nagy része kiegészítőként szokott testépítőedzést tartani.

"Kevés ilyen emberrel találkoztam, mindegyikük kompenzálni akart. "

Igen. Sok sovány vagy éppen kövér férfi akar változtatni magán, mert így nem érzi magát férfiasnak. Egy sovány test egy férfinak olyan, mint egy nőnek a kövérség. Ellentétes azzal, aminek kellene lennie.

"Csak én személy szerint nem értem meg."

Én viszont a te álláspontodat nem értem, hogy miért természetellenes az az izomzat.

motymoty 2012.02.29. 16:04:00

@den16: Nem hasonlítjuk ahhoz. Csak az jutott eszembe, hogy van aki műmellel érzi magát nőiesnek. Van aki gyúrással férfiasnak. Pedig nem ettől lesz valaki nőies, vagy férfias.

Azzal tökéletesen tisztában vagyok, hogy a sportolók is szoktak testépíteni. Nekem a testépítéssel mint eszköz semmi bajom. De mint cél nem tetszik a végeredmény.

den16 2012.02.29. 16:50:37

"Csak az jutott eszembe, hogy van aki műmellel érzi magát nőiesnek. Van aki gyúrással férfiasnak. Pedig nem ettől lesz valaki nőies, vagy férfias."

A műmell egy más kategória, de mindkettő az adott nemet meghatározó dolog. Bennünk. Egy sovány férfi akkor sem fogja magát férfiasnak érezni. Ha elmegy edzőterembe, akkor talán tud magán változtatni és megjön az önbizalma. Hozzátenném, hogy egy ténylegesen izmos test (persze genetikától függően) rengeteg pénz, idő és energia. Azok a képek, amiket fent látsz, legalább egy évtized munkája. De persze az emberek többsége irigykedik, és megpróbálja csökkenteni azt a teljesítményt amit elért.

"Nekem a testépítéssel mint eszköz semmi bajom. De mint cél nem tetszik a végeredmény."

Az izmok adják meg a testünk körvonalát. Oké, az élsport színvonal nekem sem tetszik, én sem néznék ki így. Sőt, én az apollói testet szeretem, vagyis esztétikus, zsírmentes, de nem drabális izomtömeg. Szóval az ízlésünk már kezdene egymáshoz közeledni, de én mindezt az első és a harmadik képre értettem. Nem értem, hogy azokkal mi a gond, nem olyan hatalmas, drabális állatok, mint amitől az emberek irtóznak.

motymoty 2012.03.01. 10:06:40

@den16: Nekem nagyok, drabálisak ezek is. Azt hiszem másoknak is.

Biztos lehetsz benne, hogy nem irigykedem. :)

den16 2012.03.01. 14:53:15

"Biztos lehetsz benne, hogy nem irigykedem. :) "

Én ezt nem feltétlenül a nőkre értettem, de ott is jelen van.
süti beállítások módosítása