édes - keserű

motyorog [@] gmail.com

mondjuk

  • This is the last: Ez olyan, mint egy ténylegesen kitalált, és való... (2014.06.04. 19:15) Napi groteszk
  • This is the last: A pénz többnyire alkalmazkodásra bírja az embert. (2014.06.04. 19:03) Szakember
  • This is the last: Hát még ha a szabadságtéren anarchia folyna. : )... (2014.06.04. 19:00) A Szabadság téren bármi megtörténhet (143. rész)
  • This is the last: Nos, ők nem föltétlen tartják annyira "egészségt... (2014.06.04. 18:55) OMÉK 2013
  • This is the last: Üdvözöllek, motymoty! A blogot ugyan nem mától o... (2014.06.04. 18:50) Eufemizmuska
  • motymoty: @calealenta: Esőerdőkről volt szó, amiknek a kií... (2014.02.18. 12:00) Miért ne tartsunk macskát gyerek helyett*
  • motymoty: Verona egyébként remek hely, az Arena nagy élmén... (2014.01.08. 16:42) Kedves Jézuska!

2012.03.02. 17:19 motymoty

Koncert

A koncert nagyon jó volt, ami talán annak is köszönhető, hogy az öcsém senkinek nem mutatott be úgy, hogy köszönj szépen a néninek. Viszont azt megkérdezte, hogy én is megyek-e velük,* amitől nem voltam elragadtatva, de mielőtt megsértődhettem volna elkezdett páros lábon ugrálni, és teljes extázisban azt kiabálta, hogy dejódejódejó!
 
Főzött is, amit nagyra értékeltünk. Közölte, hogy életlenek a késeink, de nem baj, mert ő úgyis a saját késével főz. Mondtam neki, hogy az remek, nálunk mindent lehet, de csak azután, hogy megélezte a késeinket.
 
A bakancsom amúgy sokkal, de sokkal szebb, mint ami a képen van, és acélbetét is van benne. Aminek azt hiszem soha akkora hasznát nem vettem még, mint amikor Béla páros lábbal ráugrott a metrón. Azért elmeséltem neki, hogy két bakancsom van. És a másikban nincsen acélbetét.
Megint rájöttem, hogy nagyon kényelmes. Kár, hogy eltörött a talpa. Azt hiszem, ha még mindig Angliában gyártanák vennék még egyet, most, hogy már több pénzem van mint eszem.
 
 
*Persze lehet, hogy csak arra gondolt, hogy eddig nem voltam velük koncerten, általában nyári egyetemeken lógattam a lábam mikor ők mentek. Kivéve a Deep Purple koncertet, ahol hárman voltunk (apa, Béla és én), mert a gyerek valami gigantikus szülőellenes-bűntettet követhetett el, és nem jöhetett.

8 komment

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2012.03.02. 18:01:09

:D
Ha tényleg megélezte, vigyázz a késekkel. Meglepően nagy különbség van az éles és az életlen között.

motymoty 2012.03.02. 18:51:54

@anyuss: Van pár késünk, külön húsos, zöldséges stb. Rendeltetésszerűen azt használjuk amelyik éppen éles. Megfelelő szerszám híján nem nagyon ment velük sokra. Sajnos azt is megtudtuk, hogy a megfelelő fenőkő megfizethetetlen. Viszont nem merem elvinni megéleztetni, mert már láttam olyan kést, aminek kiköszörültek egy centit az éléből. Erre nem vágyom. De majd jön szittyazoli és elmondja, hogy tényleg a Fő utcára kell-e vinni megéleztetni. Vagy megélezi virtuálisan.

2012.03.02. 20:10:59

@motymoty: Nekünk Fiskars élezőnk van, sztem elég jó, nem szégyellem reklámozni :)

szittyazoli 2012.03.02. 23:58:41

www.keselezes.info/

bicskához és élezéshez egy csibész székelynél nem érthet jobban a világon senki..

én Ambrus Aladárnál vettem egy időben a faragóbicsakjaimat (nem olcsó a pali, de tuttik a cuccai)...ez az ő egyik szakértő oldala jó kiindulópont a témában...vannak oktatófilmjei is feltéve.

motymoty 2012.03.05. 09:19:54

@anyuss: Azóta már bennem is felmerült, hogy lehet nem pont arra az emberre kellene hallgatnom, aki japánból rendelt magának kést.

Valamint az is, hogy kicserélhettem volna a készletünket az övére, elvégre egyformák, bár lehet, hogy nem a sorszámozás miatt buktam volna le..

motymoty 2012.03.05. 09:22:05

@szittyazoli: Köszönöm, meg fogom nézni.

Sajnos nem minden székely ért ehhez ennyire. Tavaly egyikük akkora s betűt élezett a korimba, hogy ha nem egy cserélhető élű hokikorim lenne (amit valamelyik jégkorongos testvéremtől örököltem) még most is sírnék.

szittyazoli 2012.03.05. 11:52:39

:) vigyázni kell. ez egy ilyen világ. egy jó ideje már a székelyeket is hamísítják.

...nem újság. én is ismerek tisztavérvonaló árpádsávos szittyát aki egymaga nagyobb kufár...minta az az összes akik annak idején krisztus urunk kivert a templomból.
...minket is hamísitanak. néha már az is megfordult a fejemben talán és se vagyok valódi. úgy hogy kezeljetek engem is némi fenntartással.

motymoty 2012.03.05. 11:59:40

@szittyazoli: :) Jaj, ez nagyon ijesztően hangzik. Még jó, hogy legalább béllában bízhatunk, ő biztosan teljesen eredeti.
süti beállítások módosítása