édes - keserű

motyorog [@] gmail.com

mondjuk

  • This is the last: Ez olyan, mint egy ténylegesen kitalált, és való... (2014.06.04. 19:15) Napi groteszk
  • This is the last: A pénz többnyire alkalmazkodásra bírja az embert. (2014.06.04. 19:03) Szakember
  • This is the last: Hát még ha a szabadságtéren anarchia folyna. : )... (2014.06.04. 19:00) A Szabadság téren bármi megtörténhet (143. rész)
  • This is the last: Nos, ők nem föltétlen tartják annyira "egészségt... (2014.06.04. 18:55) OMÉK 2013
  • This is the last: Üdvözöllek, motymoty! A blogot ugyan nem mától o... (2014.06.04. 18:50) Eufemizmuska
  • motymoty: @calealenta: Esőerdőkről volt szó, amiknek a kií... (2014.02.18. 12:00) Miért ne tartsunk macskát gyerek helyett*
  • motymoty: Verona egyébként remek hely, az Arena nagy élmén... (2014.01.08. 16:42) Kedves Jézuska!

2012.03.20. 11:09 motymoty

A lejebbről, ami tényleg létezik

Prágáról még el kell mesélnem, hogy az elején egy kicsit aggódtam, hogy egyáltalán nem értem a nyelvüket, sőt, már a hangzása is rettenetesen idegesít. Gyerekkoromban lehettem utoljára olyan országban, ahol nem értettem a bennszülöttek nyelvét, azt hittem, így semmit sem fogunk megtudni az ottani életről, de tévedtem, már az első fél órában kiderült, hogy Prága sokkal kevésbé gyalogos barát, mint Budapest, a túloldalra általában születni kell, vagy nagyon gyorsan futni. És szinte az összes gyalogosátkelő nyomógombos, elvégre aki gyalogol, az biztosan ráér. Cserébe viszont az autósok bármikor gondolkodás nélkül elütnek, ha nekik már zöld van, ők nem érnek rá. Azt hiszem a kedvencem mégis a zebra közepén elhelyezkedő vakvezető csík volt, ami lámpától lámpáig vezetett. Vagyis egyenesen neki a lámpának.

Mankóval még sokkal élesebb lett a helyzet, ugráltam fél lábon padlógázzal közeledő autó elől, nem egyszer, és lebegtem Béla hóna alatt a villamoson, nem egyszer.

6 komment

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2012.03.20. 11:49:11

Sztem logikus h a lámpához vezet a csík, mert ha meggondolja magát és vissza akar menni, akkor tudja hol kell megnyomni a gombot.

motymoty 2012.03.20. 11:58:38

@anyuss: Sőt, ha nekimegy és elesik, van mibe kapaszkodni, ha fel akar állni.

Zazálea 2012.03.20. 12:34:32

sztem meg anyus pozitív életszemlélete(logikus gondolkodása) egyenesen tantervbe kívánkozik, tetszik! :)

lebegtél?? de miket tudsz még, elő a farbával!

(azt hiszem, elkaptam a post lényegét, ugye?)

motymoty 2012.03.20. 12:38:24

@Zazálea: :)

Valószínűleg egy csomó rejtett képességem van, amiről most még szerencsére nem tudunk. Remélem mostanában nem derül ki több. :)
süti beállítások módosítása