édes - keserű

motyorog [@] gmail.com

mondjuk

  • This is the last: Ez olyan, mint egy ténylegesen kitalált, és való... (2014.06.04. 19:15) Napi groteszk
  • This is the last: A pénz többnyire alkalmazkodásra bírja az embert. (2014.06.04. 19:03) Szakember
  • This is the last: Hát még ha a szabadságtéren anarchia folyna. : )... (2014.06.04. 19:00) A Szabadság téren bármi megtörténhet (143. rész)
  • This is the last: Nos, ők nem föltétlen tartják annyira "egészségt... (2014.06.04. 18:55) OMÉK 2013
  • This is the last: Üdvözöllek, motymoty! A blogot ugyan nem mától o... (2014.06.04. 18:50) Eufemizmuska
  • motymoty: @calealenta: Esőerdőkről volt szó, amiknek a kií... (2014.02.18. 12:00) Miért ne tartsunk macskát gyerek helyett*
  • motymoty: Verona egyébként remek hely, az Arena nagy élmén... (2014.01.08. 16:42) Kedves Jézuska!

2012.04.20. 13:22 motymoty

Boka, béllának

Bélla kérte, hát elmesélem, hogy voltunk ismét itt, óriási élmény. Mindkét nap tisztességgel végiggyalogoltuk a 8-8 órát, a bokám egy kicsit sztrájkolt, de nem volt szavazati joga. A mankót már húsvétkor is csak erdőben használtam, medvehagyma szedéshez. A két nap között, szombat este operettszínházban voltunk, egy kedves ember meghívott, megnéztük ezt, de ezzel majd a borvirágokban fogok büntetni kedveskedni, ha megtalálom a műsort.
 
 
Pénteken apás napot tartottam, rengetek munkával, szomorúsággal és kacagással, volt benne borkóstoló, sok utazás, halászlé, visszaemlékezések, kézcsók, ami persze nem nekem szólt, ahogy annak idején a buksi simi sem, de most már megtanultam ezzel élni, sőt büszke is vagyok, láttunk rengeteg madarat, őzet, fácánt, de mindenekelőtt nagyon szép farakásokat, nagyon szép fákkal, mert van akinek az erdőtelepítés, fahasogatás, fűtés a kedvenc elfoglaltsága, ezért amikor egy nagy szép farakás előtt állt egy róka, akkor érezni lehetett a feszültséget a levegőben, mielőtt elhangzott volna, nézd, róka!

 

6 komment

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zazálea 2012.04.20. 18:46:51

nálunk zoltán állt helyt,mert én dolgoztam a wampon, az nem helytállás, ugyebár:)))

lehet tudni helyileg hol volt ez a sok fa, nagy erdő, állatsereg?

motymoty 2012.04.20. 23:37:02

@Zazálea: Pedig itt igazán jó volt helytállni, remélem a wamp is megérte minden szempontból.

Sok fa egész Dunántúlon volt. Állatokat Szekszárd környékén láttunk.

szittyazoli 2012.04.21. 09:19:21

bélla most épp nem ér rá, de az ő nevében is köszönöm az élevezetes "jelentést".

(az "ezt" lintk nálam "érvénytele url"-t dob ki

2012.04.21. 10:42:16

@szittyazoli: Nálam is. Na most lebuktam h csak most néztem meg. És mindenki más is lebukott :)
süti beállítások módosítása