édes - keserű

motyorog [@] gmail.com

mondjuk

  • This is the last: Ez olyan, mint egy ténylegesen kitalált, és való... (2014.06.04. 19:15) Napi groteszk
  • This is the last: A pénz többnyire alkalmazkodásra bírja az embert. (2014.06.04. 19:03) Szakember
  • This is the last: Hát még ha a szabadságtéren anarchia folyna. : )... (2014.06.04. 19:00) A Szabadság téren bármi megtörténhet (143. rész)
  • This is the last: Nos, ők nem föltétlen tartják annyira "egészségt... (2014.06.04. 18:55) OMÉK 2013
  • This is the last: Üdvözöllek, motymoty! A blogot ugyan nem mától o... (2014.06.04. 18:50) Eufemizmuska
  • motymoty: @calealenta: Esőerdőkről volt szó, amiknek a kií... (2014.02.18. 12:00) Miért ne tartsunk macskát gyerek helyett*
  • motymoty: Verona egyébként remek hely, az Arena nagy élmén... (2014.01.08. 16:42) Kedves Jézuska!

2012.06.04. 14:36 motymoty

Sam

A szemműtétekkel kapcsolatban az a legnagyobb aggályom, hogy akik ajánlják, ugyanúgy kontaktlencse és szemüveg remek kombinációjával élik le életüket, mint én.

Az MR-rel kapcsolatban felmerül a kérdés, hogy van-e haszna, ha megint találunk egy kiszedhetetlen cisztát a testemben. Ha látnék bármit is szemüveg és kontaktlencse nélkül, akkor megkérdezném, hogy van-e szükségünk erre, feltételezem, hogy régen az emberek boldogabbak voltak a tömérdek vizsgálat nélkül, de így inkább csak hallgatok, és nézek, mert van mivel.

A tanulság pedig, hogy pénzért nem lehet mindent megvenni, fájdalmas.

 

5 komment

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

roboman78 · https://www.vilaggep.hu 2012.06.04. 16:44:54

Szerintem a szemüveg + kontaktlencse kombó menő. Nekem sajnos nem támogatják otthon a lencsét, de ha lesz pénzem, maj' veszek. Én láttam a TV-ben egy szemműtétet, ... mindegy, én maradok ezeknél. MR-en meg CT-n én is voltam, egy élmény mind a kettő. Nekem valamiért nem ajánlotta senki a szemműtétet, sőt. Legjobb részegen kontaktlencse és szemüveg nélkül átmenni az úttesten, olyankor gondolom azt, hogy a túloldalra születni kell.

cucka 2012.06.04. 16:58:10

én maradnék a tuti kombónál. de én beszari alak vagyok, aki ha tehetné sose menne orvoshoz.

chipmunk-19 2012.06.04. 21:59:18

Mennyire rossz a szemed Motyi? Én is kukkeres vagyok, mondjuk tolerálható, de asszem mem műttetném meg.

2012.06.05. 06:59:37

@Roboman: Nekem egyik sincs, de gondolom részegen kontaktlencsével menni bárhová sokkal veszélyesebb mint anélkül, mert tuti elhagyja az ember.

motymoty 2012.06.05. 11:01:04

@Roboman: Szerintem szívás. Vagy az egyik, vagy a másik, a kettő sok. :)

Ezek nélkül halálfélelmen van, biztosan nem mernék átmenni az úton.

@cucka: Nem tuti, mert kb 8-10 órát lehet hordani naponta, és a lencse sem veszélytelen. Tuti az lenne, ha a többi órát átalundhatnám. :) Bár azt hiszem ezt nagyon hamar megunnám.

@chipmunk-19: Eléggé, három fajta korrekciót kellene beletenni a szemüvegbe, mindenki vonakodik, bár az optikusom most azt mondta, hogy technikailag lehetséges. Lehet megpróbálom, bár igazán öröm lesz kiadni pár százezer forintot arra, ha mégsem lesz jó. Ennél jobban már csak műtétekre utálnék több százezer forintot kifizetni, meg kétszer sötétben kuksolni, meg nem mozogni hosszú hetekig, de mindenki ezzel zaklat. És lehet, hogy nem véletlenül, gondolom az öregségi szemromlást már nem fogják tudni beletenni a szemüvegbe, még csillagászati látcső áron sem.

@anyuss: A szemüveget szerintem egyszerűbb lehet elhagyni, bár nekem csak kontaklencsét sikerült, leejtettem a fürdőszobában a földre, és azóta sincs meg.. Biztosan megették a csótányok. :)
süti beállítások módosítása