édes - keserű

motyorog [@] gmail.com

mondjuk

  • This is the last: Ez olyan, mint egy ténylegesen kitalált, és való... (2014.06.04. 19:15) Napi groteszk
  • This is the last: A pénz többnyire alkalmazkodásra bírja az embert. (2014.06.04. 19:03) Szakember
  • This is the last: Hát még ha a szabadságtéren anarchia folyna. : )... (2014.06.04. 19:00) A Szabadság téren bármi megtörténhet (143. rész)
  • This is the last: Nos, ők nem föltétlen tartják annyira "egészségt... (2014.06.04. 18:55) OMÉK 2013
  • This is the last: Üdvözöllek, motymoty! A blogot ugyan nem mától o... (2014.06.04. 18:50) Eufemizmuska
  • motymoty: @calealenta: Esőerdőkről volt szó, amiknek a kií... (2014.02.18. 12:00) Miért ne tartsunk macskát gyerek helyett*
  • motymoty: Verona egyébként remek hely, az Arena nagy élmén... (2014.01.08. 16:42) Kedves Jézuska!

2012.07.11. 11:57 motymoty

A túléléshez sör kell. Sok sör.

Átúsztam és megláttam, látva úszni jó, látás nélkül nem.

Az emberek merevek és rugalmatlanok, tömegesen panaszkodnak a balatoni bicikliutakon, hogy meleg van, pont most mikor körbekerülik. Ha körbeúszod sokkal később üt meg a guta. Biciklivel kicsit nehezebb, azt hagyd a parton.

Minden nap más városban fürödtünk. Kiszélesedett a horizont.

7 komment

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

roboman78 · https://www.vilaggep.hu 2012.07.11. 16:02:09

Bizony, kell az a sör. Sajnos én már csak 2%-os, ízesített löttyökön élek, talán majd egyszer.

cucka 2012.07.11. 17:07:07

egy hős vagy. én beledöglenék. úszva is, meg biciklizve is.
viszont szívesen ücsörögnék -akár most is- egy pohár fröccsel a Balaton partján. :)

motymoty 2012.07.12. 14:08:12

@Roboman: Azon élj, ami jólesik.

@cucka: Biciklizve nem olyan sok. :) Mármint az 5,2. A Balatont még sosem bicikliztem körbe, azt hiszem nem is vágyom rá, de a távot letudtuk, csak nem körbe. :)

szittyazoli 2012.07.12. 19:25:32

a balatont még sosem bicikliztem körbe. benne is csak egyszer fürödtem...de mint tudjuk az élet igazságos és időben kárpótol mindenért.
cserébe fiatal duhajként elég sok kört fizethettem ki haveroknak (meg mindenféle népségnek) sörből.

antigocsi · http://emigrante.freeblog.hu/ 2012.07.12. 23:09:14

minden évben tervezem, h én is körbebringázom a Balcsit, de sosem vagyok a Balatonnál a megfelelő időpontban. Viszont idén körbebringáztuk a barátnőmmel két nap alatt, és klassz volt. Azt a 206 km-t egyedül egy nap alatt letekertem volna, de ez most a kirándulásról szólt, és azt se szerettem volna, ha a barátnőm fél úton bepöccenve ledugja a torkomon a bringáját és ott helyben szakít velem.

motymoty 2012.07.13. 19:05:28

@szittyazoli: Szerintem menj el Délibábbal úszni. :)

@antigocsi: Le lehet tekerni, de minek? Nekem a két nap is kevés lett volna, ha az ember megy akkor ne körbe tegye, vagy ha körbe megy, akkor álljon meg nézelődni. Különben számomra semmi értelme. Szerencsére úsztunk aznap, nem volt kísértés, hogy meg kellene próbálni.

antigocsi · http://emigrante.freeblog.hu/ 2012.07.13. 22:20:45

@motymoty: az előző kommentomban elírtam, a Balcsi átúszását terveztem évek óta a körbebringázás csak úgy jött. Két nap alatt volt idő megállni nézelődni is, Szárszón az épp ott hétvégező haverokkal grilleztünk este (ott aludtunk), Keszthelyen fagyiztunk, stb
süti beállítások módosítása