édes - keserű

motyorog [@] gmail.com

mondjuk

  • This is the last: Ez olyan, mint egy ténylegesen kitalált, és való... (2014.06.04. 19:15) Napi groteszk
  • This is the last: A pénz többnyire alkalmazkodásra bírja az embert. (2014.06.04. 19:03) Szakember
  • This is the last: Hát még ha a szabadságtéren anarchia folyna. : )... (2014.06.04. 19:00) A Szabadság téren bármi megtörténhet (143. rész)
  • This is the last: Nos, ők nem föltétlen tartják annyira "egészségt... (2014.06.04. 18:55) OMÉK 2013
  • This is the last: Üdvözöllek, motymoty! A blogot ugyan nem mától o... (2014.06.04. 18:50) Eufemizmuska
  • motymoty: @calealenta: Esőerdőkről volt szó, amiknek a kií... (2014.02.18. 12:00) Miért ne tartsunk macskát gyerek helyett*
  • motymoty: Verona egyébként remek hely, az Arena nagy élmén... (2014.01.08. 16:42) Kedves Jézuska!

2012.11.27. 15:26 motymoty

Neverending

Anyus Trónok harcás boldogtalanságáról jutott eszembe, mennyit szenvedtem A hetedik út titka miatt. Még gyerekkoromban láttam belőle részeket, de az utolsó párról lemaradtam, és időről időre belémhasított a felismerés, hogy meg kell tudnom mi lett a végkifejlet, annak ellenére, hogy ezeknek a remek gyerekkönyveknek mindig borítékolható a vége. A szakaszosan előtörő vágyakozást vagy hiányérzetet az sem tudta enyhíteni, hogy időközben már semmire sem emlékeztem az egészből.

A történet happy enddel zárult - a könyvé is, az enyém is - A hetedik út titka az első öt könyv között volt, amit a nukin elolvastam. A többi öt is hasonló színvonalú remekmű volt, köztük blogos felebarátim tanácsára korunk összes (?) Rejtő Jenője. Most már nyugodtan ajánlhattok nekem könyveket, amik tényleg jók. És rendelkeznek befejezéssel.

16 komment

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2012.11.27. 15:41:19

:D
A Trónok harca tényleg jó :D
Annyira, h simán megér pár nap boldogtalanságot az a másfél-két hónapnyi gyönyör amíg olvassa az ember :)

2012.11.27. 15:44:20

Amúgy éppen a The Neverending Story alapvetése h egy igazi mese mindig végtelen :)

motymoty 2012.11.27. 15:47:49

@anyuss: Mondom olyat aminek van vége.

Azt sem olvastam. De mostanában nagyon kiábrándultam a mustread-ekből. Lehet nem kellett volna ennyit egyhuzamban elolvasnom a Zabhegyezőtől az Indul a bakterházig.

Verde Lunaria 2012.11.28. 22:32:52

Ez a hetedik út titka ez mi ez ez? Érdekel.
Anyus sztoriját pdfben átküldjem?
Jaj és Meyer-től a Burok zseniális.
Vagy fejösvasat szeretnél inkabb?

motymoty 2012.11.29. 11:15:46

@Verde Lunaria: Kb. annyit tudok róla, mint ami a linknél szerepel. Átküldeném, de szerintem nem jelent meg magyarul.

Nagyon kedves, hogy te is fejősévikét emlegeted, fészbúkon már jött egy ilyen javaslat. :D

Anyus sztoriját nem kérem, nincs VÉGE! :D

A Meyer a vámpíros nő? Nem tudom vagyok-e hozzá elég bátor, bár azok után, hogy fejősévából is elolvastam 6 oldalt, lehet ezt is ki kellene próbálni, látókörtágítás sosem árt.

Verde Lunaria 2012.11.30. 08:55:08

@motymoty:
Meyer a vámpírnős. De azok nem jók.. ahhoz nagyon elcsüggedt lelkiállapot kell, hogy jónak ítélje meg az ember.
Ez a Burok viszont baromi jó. Nehezen indul, de nagyon felpörög és teljesen kiszámíthatatlan. Jól van megírva. Egy idő után letehetetlen lesz.

Szürke ötven árnyalata? :D

Afrogirl 2012.12.04. 09:40:37

Attól is függ, hogy milyen érdeklődésű vagy, nekem például a Jane Austin könyvek nagyon bejönnek vagy Emily Bronte: Üvöltő szelek (bár utóbbi kissé nyomasztó) meg ilyen romantikus klasszikusok...

motymoty 2012.12.04. 16:01:36

@Verde Lunaria: Arról pont múltkor olvastam egy nagyon negatív kritikát. De a Burkot átküldhetnéd, ha megvan, eddig még mindenkinek elolvastam a könyvjavaslatait, megérdemlem, ha hülyeségeket kérdezek, te sem maradhatsz ki. (A sünit nem találtam meg.)

@agyragobogar: A csillagok teljesen hidegen hagynak. Vagy nem arról ír?

@Afrogirl: Jane Austent olvastam. :)

Verde Lunaria 2012.12.04. 19:23:41

:-)
Hogy tudok neked emailt kuldeni?

agyragobogar · http://www.agyragobogar.com/ 2012.12.04. 20:27:22

@Verde Lunaria: jobb felső sarok, kereső doboz mellett :D motyorog [@] gmail.com

chipmunk-19 2012.12.04. 20:57:00

Minden, ami Kurt Vonnegut, ha még nem olvastál, akkor kezdd a Börleszkkel.

motymoty 2012.12.05. 12:44:02

@agyragobogar: @Verde Lunaria: A "körítést" csak anyusnál érdmes elolvasni, ott legalább vicces.

@chipmunk-19: Köszi! Terveztem tőle olvasni, de mindig elfelejtem szegényt a könyvválasztásnál.

Verde Lunaria 2012.12.05. 14:19:56

@chipmunk-19:
Az 5ös számú vágóhid a kedvencem :)

Apropó, szerintem Kundera Halhatatlansága is nagyon nagyon nagyon nagyon....
:)

@agyragobogar:
Mint észrevételezted már, elküldtem, és megtaláltam ittis :) Vak vagyok :)
süti beállítások módosítása