édes - keserű

motyorog [@] gmail.com

mondjuk

  • This is the last: Ez olyan, mint egy ténylegesen kitalált, és való... (2014.06.04. 19:15) Napi groteszk
  • This is the last: A pénz többnyire alkalmazkodásra bírja az embert. (2014.06.04. 19:03) Szakember
  • This is the last: Hát még ha a szabadságtéren anarchia folyna. : )... (2014.06.04. 19:00) A Szabadság téren bármi megtörténhet (143. rész)
  • This is the last: Nos, ők nem föltétlen tartják annyira "egészségt... (2014.06.04. 18:55) OMÉK 2013
  • This is the last: Üdvözöllek, motymoty! A blogot ugyan nem mától o... (2014.06.04. 18:50) Eufemizmuska
  • motymoty: @calealenta: Esőerdőkről volt szó, amiknek a kií... (2014.02.18. 12:00) Miért ne tartsunk macskát gyerek helyett*
  • motymoty: Verona egyébként remek hely, az Arena nagy élmén... (2014.01.08. 16:42) Kedves Jézuska!

2013.01.22. 16:10 motymoty

Mondatok összefüggés nélkül

A napokban kérdezte valaki, hogy van-e illóolaj elektroszmog ellen. Erőt vettem magamon, és nem kérdeztem meg, hogy vajon zajártalom ellen van-e.*  Az emberek azt hiszik, hogy bármit tehetnek magukkal, elég ha utána bevesznek valamit.



A hétvégét Lillafüreden töltöttük, pénteken érkeztünk, a két hete tartó rettenetes köhögésemmel, sajgó tüdővel, napi ca. 15 km-t és kb. 450 m szintkülönbséget tettünk meg, azóta jól vagyok. Pedig még gleccservizet sem ittam, ami állítólag mindenre jó, enélkül felesleges is élni, Béla hozta az információt múltkor a bio citrommal, nagyon megviselte a hír, azt hiszem mostanában nem eszünk semmit amibe citromhéj kell, amíg ki nem heveri ezt az élményt.


* (Bár ez már végképp nem tartozik ide, de eszembe jutott, hogy Béla szerint hallom az elektroszmogot, pedig csak a tötőink sípolnak és a számítógépe, az elektroszmog hidegen hagy.)

17 komment

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2013.01.22. 16:29:50

Nálunk a sok k akváriumszivattyútól nem hallanád.

Verde Lunaria 2013.01.22. 21:31:36

Bibibiii!
Nekem van ellene so lampam! B-)

ZsuZag 2013.01.23. 08:20:21

Az irodában eszméletlen a hangzavar (régi szg-ek is vannak), örültem volna, ha a zaj és az elkroszmog ellen van valami csodaszer, ha már egyszer dolgozni kell :-D

motymoty 2013.01.23. 10:46:21

@anyuss: Aki nem hatsávos út mellett lakik, annak magának kell zajártalomról gondoskodnia.

@Verde Lunaria: Gleccservíz ellen?

@ZsuZag: Csodaszer biztosan van, mindenre van, csak legyen aki megveszi. :)

Bélla Gilicze 2013.01.23. 11:00:40

Látod, látod! millen jó vóna egy kis tinituss Néked is. (- én pont ezeket a magas sípoló frekvenciákat "kapom" erősen szűrve.)

motymoty 2013.01.23. 11:04:08

@Bélla Gilicze: Néha azon kapom magamat, hogy vágyom rá. De azért ez egy kicsit ijesztő lehet. :(
Béla is azt mondja, hogy őt sem zavaja. Mármint a zúgás.
Olyat nem lehet, hogy szimplán csak csönd van? Még a végső süketség előtt.

motymoty 2013.01.23. 11:05:00

@Bélla Gilicze: Amúgy gratulálok az új regisztrációdhoz, már éppen itt volt az ideje. :D

Bélla Gilicze 2013.01.23. 11:22:18

ááá ez nem ujj, csak azér van, mer mostmán belelehet lépni a blokkba a frészbukrul is. (röstellem is, mer igy nagy betővel írta ki ez szarság a nevemet, hollott...de ezt mán Tetudod.

ippek most tanátam ezt a jó kis tinnitesztet...ki is hívom az itt megjelenőköt egy tinniversenyre. én a 9000Hz-t még hallom...háromnegyedig húzva a hangerő csuszkáját...anná magasabb frekvenciát mán nem.

motymoty 2013.01.23. 11:30:10

@Bélla Gilicze: Szoktam onnan belépni, nekem minden maradt a régiben..

A tesztet este meghallgatom. :)

A CD amit árulnak zajártalom ellen nem jó? :) Vagy ne legyek ennyire szkeptikus?

Bélla Gilicze 2013.01.23. 12:41:32

:) könnyű Néked, belöled csak eggy van. bezzeg én néha a'se tudom mellik hüje is vagyok épen.

ja ezeket el sem olvastam. nem hiszem, hogy velem tudnának boltot csinálni ilyesmivel.

állítólag van egy olyan kis fülre szerelhető hang-generátor féle, ami a fülben, vagyis inkább a fejben hallható hanghullámot, egy ellen hanghullámmal kioltja.
...de mivel erre csak, kétévente alkalmassági vizsga kapcsán lenne igazából szükségem...az audiológia vizsgálaton meg hülyén néznék ki egy ilyen nagyothalló készülékszerű kütyüvel a fülemen - ilyet se fogok venni.

motymoty 2013.01.23. 12:46:00

@Bélla Gilicze: Ellenzaj? Remekül hangzik.

És arra nem is gondolsz, hogy nekik is kell élniük valamiből? (Valakikből?) :)

Nehéz lehet ennyi embert kordában tartani. :)

Bélla Gilicze 2013.01.23. 13:42:29

ezen az elven működik, " a korszerű zajszűrő fejlhallgató utazáshoz" is.

www.geniusnet.com/wSite/ct?xItem=17656&ctNode=1197

szerintem ez jó otthonra is. sapkád már van...jövő karácsonyra kérj egy ilyet bélától.

motymoty 2013.01.23. 13:49:54

@Bélla Gilicze: :D Múltkor akkor kaptam pánikrohamot amikor egy ilyet rávágtak a fülemre és lendületből betoltak az mr-be. :)

Azóta már nagyon bátran merek zárt csúszdákban csúszni, de a fejhallgató problematikájával még nem foglalkoztam. De azt biztosan utálom, ha alvás közben van valami a fülemen/-ben.

És képzeld, azóta kaptam még egy sapkát. De nem is ez a csoda, hanem, hogy még egyiket sem hagytam el..

motymoty 2013.01.24. 15:58:45

@Bélla Gilicze: Meghallgattam. Hallottam mindet. Kerestem másikat is, nagyobb tartománnyal, de a hangfalaink tartománya kisebbnek bizonyult, mint a fülünké. Majd egyszer kipróbáljuk após célszerszámát is, érdekes.

2013.01.24. 16:16:43

@motymoty: Após célszerszáma valószínűleg ki lett már próbálva, különben nem lehetne após.

motymoty 2013.01.24. 16:19:56

@anyuss: Ez hallásmérő célszerszám. Te tudsz valamit amiről én még nem hallottam?
süti beállítások módosítása