édes - keserű

motyorog [@] gmail.com

mondjuk

  • This is the last: Ez olyan, mint egy ténylegesen kitalált, és való... (2014.06.04. 19:15) Napi groteszk
  • This is the last: A pénz többnyire alkalmazkodásra bírja az embert. (2014.06.04. 19:03) Szakember
  • This is the last: Hát még ha a szabadságtéren anarchia folyna. : )... (2014.06.04. 19:00) A Szabadság téren bármi megtörténhet (143. rész)
  • This is the last: Nos, ők nem föltétlen tartják annyira "egészségt... (2014.06.04. 18:55) OMÉK 2013
  • This is the last: Üdvözöllek, motymoty! A blogot ugyan nem mától o... (2014.06.04. 18:50) Eufemizmuska
  • motymoty: @calealenta: Esőerdőkről volt szó, amiknek a kií... (2014.02.18. 12:00) Miért ne tartsunk macskát gyerek helyett*
  • motymoty: Verona egyébként remek hely, az Arena nagy élmén... (2014.01.08. 16:42) Kedves Jézuska!

2010.09.15. 13:44 motymoty

Láb No. 25138

A legnépszerűbb testrészem még mindig nem működik rendeltetésszerűen. Mindemellett aggaszt a tudat, hogy most nem én tehetek róla, nem azért lett baja, mert nem figyeltem, mert olvastam az utcán, ahelyett hogy a lábam elé néztem volna és nem is azért, mert egy egyenetlen, vizes, csúszós mezőn futottam előrefele, miközben hátranéztem, hanem mert egy óvatlan pillanatban minden előzmény nélkül egyszerűen kiment alólam.
Azzal már megtanultam együtt élni, hogy hülye vagyok és ennek következményei vannak, de azt, hogy végérvényesen elromlottam, még szoknom kell.

3 komment

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

agyragobogar · http://www.agyragobogar.com/ 2010.09.15. 13:51:44

jártam az ószeren nemrég de nem láttam csere lábat. Az igazság az, hogy nem is néztem, nekem csere fej kéne, kicsit hülye az enyém. Ha még járok nézelődjek neked csere láb után? Kissé gáz lesz ha mondjuk csak 43-as férfi lábat kapok ...

motymoty 2010.09.15. 14:00:13

Nem lenne rossz! Fontos, hogy a hossza stimmeljen, a méret talán nem annyira fontos, bár a cipővásárlást nem könnyíti meg két különböző méretű láb. 46-ost mondjuk nem akarnék, de a 43 még elmegy. Esetleg vehetnél rögtön párban, ki tudja a másik meddig bírja.

guruló nokedli 2010.09.15. 17:58:21

Teccett a kutya meg a nyakék így együtt!!!! Lehet, hogy mégiscsak el kéne gondolkoznom egy kutyaékszer-kutyabizsu bizniszen.... :-)))))
Kösz a linket, felvidultam tőle!!!!
süti beállítások módosítása