édes - keserű

motyorog [@] gmail.com

mondjuk

  • This is the last: Ez olyan, mint egy ténylegesen kitalált, és való... (2014.06.04. 19:15) Napi groteszk
  • This is the last: A pénz többnyire alkalmazkodásra bírja az embert. (2014.06.04. 19:03) Szakember
  • This is the last: Hát még ha a szabadságtéren anarchia folyna. : )... (2014.06.04. 19:00) A Szabadság téren bármi megtörténhet (143. rész)
  • This is the last: Nos, ők nem föltétlen tartják annyira "egészségt... (2014.06.04. 18:55) OMÉK 2013
  • This is the last: Üdvözöllek, motymoty! A blogot ugyan nem mától o... (2014.06.04. 18:50) Eufemizmuska
  • motymoty: @calealenta: Esőerdőkről volt szó, amiknek a kií... (2014.02.18. 12:00) Miért ne tartsunk macskát gyerek helyett*
  • motymoty: Verona egyébként remek hely, az Arena nagy élmén... (2014.01.08. 16:42) Kedves Jézuska!

2011.04.12. 11:59 motymoty

A gyilkos neve

Iszom a bort, ölelem a babámat
Úgysem élem keresztül a világot

 

Régóta keresem az összefüggést a bokám és a világmindenség, önmagam és Isten között, nem találtam, nem is csoda, Kalotaszeg tehet mindenről, az előkelő eleganciába bújtatott bokagyilkos, eddig nem gyanakodtam, de megtaláltam az összefüggést. Nem volt könnyű, mert tánc közben sosincs baj, mindig csak előtte vagy utána, és csak akkor, amikor éppen megint elkezdek kalotaszegit tanulni, de most összeállt a kép, vettem az adást, mást fogok tanulni, a kalotaszegi pedig marad olyan amilyen, akinek nem tetszenek a lecsalt lépések nem néz oda, bátor vagyok, nem félek a folkrendőrségtől.

A bokámmal sem értek szót, nem tudom mit szeretne, pihenni vagy szaladgálni föl alá, mint a gazdája, nem akarom terhelni ha nagyon árt neki, de a szükségesnél egy perccel sem szeretnék tovább ücsörögni feleslegesen.

Szakorvost keresek ismét, lehet az lenne a legjobb és a legegyszerűbb, ha rögtön túlesnénk rajta, ha mindenki elküldené az emil címemre az összes orvosa nevét, úgyis szükségem lesz rájuk, ez már a vég, nem meglepő, több olyan felmenőről tudok aki 60 évet haldoklott, ha nem akarok 90 évnél többet élni, akkor ezt nekem is illene végre elkezdenem.

Ez persze jól hangzik, de az igazság az, hogy már régen elkezdődött, a születésem pillanatában, mint mindenkinél. Ezt a játékot nem lehet élve megúszni, egyetlen kiút van, és az kötelező.

20 komment

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

micka · http://micka.freeblog.hu 2011.04.12. 12:05:30

nem is az a kérdés hogy mi a vége a játéknak, hanem hogy közben milyenek a játékszabályok.
jobbulást a bokádnak. jobb boka vagy bal?

motymoty 2011.04.12. 12:17:24

@micka: Persze az is kérdés. De a köztes részben az a jó, hogy nem tudjuk előre és ráadásul az ember azt hiszi van beleszólása. Bezzeg a végső kérdés adott.

A bal. De most éppen jobban van valamivel, köszönöm.

2011.04.12. 12:25:15

Bokagyógyászt nem ismerek csak fogorvost, gyerekorvost és szülészt. Meg autószerelőt.

motymoty 2011.04.12. 13:06:45

@micka: szerintem van. :)

@anyuss: szerencsére ezekre nincs szükségem. :)

szittyazoli 2011.04.12. 14:36:25

ma már elolvastalak egyszer, csak nem tudtam mit írhatnék.
...aztán voltam a kutyámmal a dunánál, és láttam ott egy erősen lábfájós madarat. szokásos kedvencemet egy dolmányos varjút...(hogy miért a kedvencem azt majd egyszer megírom hacsak lacibá' nem előz meg ezzel is megint mint a trapper farmerrel :)
...szóval ez a madár nagyon húzta a lábát...de mikor felrepült akkor ennek már elveszett a jelentősége.

motymoty 2011.04.12. 14:38:53

@szittyazoli: :)

Majd egyszer nekem is lesznek szárnyaim.

(Meg kell állapítanom, hogy jót tesznek Neked ezek a kutyás séták a Dunánál.)

bélla 2011.04.12. 14:39:24

No te szeginy kis motyi, mos má aztán vigasztalódhatol evvel a varnyúval...

ennek a szittyának amugy vót már (tik régebbrő ismerhetitek) valamikor valami értelmes gondolatja is?

motymoty 2011.04.12. 14:40:30

@bélla: Károgni már kiválóan tudok.

bélla 2011.04.12. 14:41:35

...amugy én szívessen segítenék, de én ebbe a témába, csak valami Boka Jánosra emlíkszem valami régi könyvbő még gyerekkombó' az oskolábó...

motymoty 2011.04.12. 15:28:04

@bélla: Boka Jánosról én is hallottam. Lehet, hogy ugyanabba az iskolába jártunk?

laci bá · http://fuziklac.wordpress.com/ 2011.04.12. 18:26:51

@szittyazoli: Ne aggódj, a sánta varjaknál még vannak jobb témáim, a lenyúlás különben sem heti programom! :-)
@motymoty: Most nagyon álságos lenne az én számból, hogy ebcsont beforr... :-)
Az iskola nem stimmel, Molnár hősének nem kellett lányokkal vesződnie. :-)

szittyazoli 2011.04.13. 00:46:07

@laciba59:
:) varju-k "őket".

motyi motyi! :) Most lebuktál...Ezek szerint Te a vörös ingesekkel szimpatizáltál.

motymoty 2011.04.13. 11:06:02

@laciba59: @szittyazoli: Most akkor kutya vagy varjú? Nem lenne rossz, ha megegyeznétek, mert ezzel így nem sokra megyek.

(Lehet nektek sem kellene lányokkal vesződnötök.)

Egyébként nem Molnárról volt szó, hanem Bokáról, közben eszembe jutott, a c-be járt. Molnár nem tudom, hogy került ide, én csak egyet ismerek, ő színdarabokat írt a régi szép időkben.

Szeretném leszögezni, hogy soha semmilyen vörösökkel nem szimpatizáltam, én voltam az egyetlen kisgyerek a városban akinek még piros filce se volt, ez aljas rágalom, kikérem magamnak!

Szöszke1 2011.04.13. 20:22:15

Masszőr-terapeuta (csontkovács-féle), UH-os, sebész (de gyerek). Most csak ezekkel szolgálhatok. ha nagyon belegondolok, egyikkel sem lőnél nagyon mellé... Pontosan mit / kit akarsz? Karcsi bácsin kívül, persze. ;-)

motymoty 2011.04.13. 20:44:16

@Szöszke1: Tényleg azt kérdezed tőlem, hogy mit szeretnék? Most leginkább egy jó állásra lenne szüksége a lelki békémnek.

Egyébként meg természetesen nem tudom. :)

Ja és a sebész az ki van zárva, (remélem nem csak most, hanem hosszútávon is) apám is állandóan a családi sebészünket ajánlgatja, azóta nem értekezem vele erről. :)

motymoty 2011.04.13. 21:39:06

@bélla: @laciba59: @szittyazoli: Egyébként nem tudja valamelyikőtök, ha már olyan okosak vagytok (állatélettanból), hogy Molnártól miért pont ezt a Boka gyereket tanítják, (miért nem mennek el mondjuk színházba helyette)?

motymoty 2011.04.13. 21:46:58

@Szöszke1: A masszőr-terapeuta nem hangzik olyan rosszul, bár nem teljesen értem mit takar. Te egyébként másodállásban egy igazi orvos-tudakozó-aranybánya vagy? :)

Szöszke1 2011.04.14. 21:16:58

@motymoty: Egyébként IGEN!
Régebben írtam is egy bejegyzést a blogomban erről... :-) A sebészre jó, hogy nem haraptál rá, mert azon kívül, hogy gyerek-sebész, Pécsen van...
A masszőr-terapeuta: masszíroz -finoman-, kicsit ropogtat is ha akarod, elmondja hol vannak belül "gondok" (azt is, hol voltak). Nagy előnye még, hogy házhoz megy. nem olcsó, ellenben drága :-). Bár szerintem ez nézőpont kérdése. Nekem megérte. Nagyon is.

motymoty 2011.04.15. 12:41:57

@Szöszke1: Nem emlékszem rá. :( Pedig elolvastam az egészet.

A masszőrön még gondolkozom, érdekesen hangzik, bár azt hiszem továbbra sem tudom konkrétan elképzelni.
süti beállítások módosítása