édes - keserű

motyorog [@] gmail.com

mondjuk

  • This is the last: Ez olyan, mint egy ténylegesen kitalált, és való... (2014.06.04. 19:15) Napi groteszk
  • This is the last: A pénz többnyire alkalmazkodásra bírja az embert. (2014.06.04. 19:03) Szakember
  • This is the last: Hát még ha a szabadságtéren anarchia folyna. : )... (2014.06.04. 19:00) A Szabadság téren bármi megtörténhet (143. rész)
  • This is the last: Nos, ők nem föltétlen tartják annyira "egészségt... (2014.06.04. 18:55) OMÉK 2013
  • This is the last: Üdvözöllek, motymoty! A blogot ugyan nem mától o... (2014.06.04. 18:50) Eufemizmuska
  • motymoty: @calealenta: Esőerdőkről volt szó, amiknek a kií... (2014.02.18. 12:00) Miért ne tartsunk macskát gyerek helyett*
  • motymoty: Verona egyébként remek hely, az Arena nagy élmén... (2014.01.08. 16:42) Kedves Jézuska!

2011.05.13. 17:15 motymoty

Halk szomszédok

Elluska néni alatt lakó családanya szinte mindig megkérdezi tőlem, hogy nem halljuk-e Elluska néni zongorajátékát, mert az egyszerűen bámulatos. Ők néha hallják, de nagy bánatukra nem eléggé. Mi még sosem hallottuk, de most már kezdem bánni.

Gondolom a miénk az egyetlen lakóközösség a világon, ahol mindenki sajnálja, hogy nem hallja jobban a másikat.

15 komment

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szittyazoli 2011.05.13. 17:53:00

Azért lehet, hogy szerencsés vagy Elluska néni zongora játékával. Tapasztalatom a nyári Margit-szigeti zenei programokkal kapcsolatos. Ahhoz túl torzan jönnek át az áriák (átellenben lakunk), hogy bármennyire is élvezhető legyen...ahhoz viszont kurvára hangos hogy az embernek nyugta volna tőle.

motymoty 2011.05.13. 17:58:08

@szittyazoli: Elluska néni itt lakik a falon túl. Ha kinyújtom a kezem elérem a válaszfalat. Akkor is torzít?

Itt egyébként sajnos nem a torzítás szokott problémákat okozni, hanem, hogy a szembe lebujban kritikán aluli jazz zongora (?) és ének (?) felhallatszik. Most elgondolkoztam azon, hogy biztos torzít, de nem, mert amikor a kedves néptáncostársak reggel 4-kor énekelnek az ablak alatt az nem torz. Csak egy kicsit. A sörtől.

BartiMagdolna 2011.05.13. 19:41:42

Az utcáról, nálunk is jobban felhallatszik a hang, talán más az akusztika. A szomszédok, csak torzítva hallatszanak. Bár elképzelhető, hogy azért, mert torzítva beszélnek, hogy ne hallják őket a szomszédok? :P

motymoty 2011.05.13. 22:27:42

@Vegi Manó: Valószínű, hogy más az akuszitka. Nem tudom, mert itt nem hallatszik semmi, csak az utca. Mondjuk gondolom a zongora nem torzul az alsó szomszédnak, ha annyira odavan érte, hogy mindig elmondja.

Meg az is lehet, hogy a falba szereltettek torzítót, hogy ne halld őket jól. Vagy csak szimplán rockerek. És mindenbe torzítót szerelnek.

Azt hiszem inkább elmegyek aludni, nagyon pihent lettem. :)

WildShycu · http://igazvilag.freeblog.hu/ 2011.05.15. 20:29:59

Mikor mi albérletezünk, a földszinten lakó lány zongorázott. Mi az 5. emeleten tisztán hallottuk. Gyönyörű volt. Mikor elkezdte, mindent otthagyva ledőltem, és csak hallgattam, hogy játszik. Hiba nélkül, beleéléssel.
Amíg a felettünk lakó alkesz nem állt neki józanodni a wc-csészébe. Mert azt is hallottuk :S

micka · http://micka.freeblog.hu 2011.05.16. 06:08:07

én harmadik emeleten hallgattam ahogy a földszinti kisfiú a Für Elise-t gyakorolja. kb 3 éven át minden hétköznap délután.

2011.05.16. 07:03:23

@micka: :) Sztem örülhetsz h nem a fiamat hallottad hegedülni.

szittyazoli 2011.05.16. 08:53:31

...és az mitől van, hogy mikor én egyszer egyszer "elénekelem magam" otthon én szépnek hallom a többiek meg valamiért mindig torznak?

motymoty 2011.05.16. 09:07:02

@WildShycu: Ez egy igazán jól szigetelt ház lehetett. Még szerencse, hogy senki nem tanult hegedülni. Mondjuk én az alkesz miatt biztosan elköltöztem volna..

@micka: @anyuss: Hehe, pont azt akartam mondani, hogy örülj, hogy nem hegedülni tanult. Vagy trombitálni. Nekem mindkettőhöz volt / van szerencsém. A másik kedvencem a szektás énekek. A hideg ráz tőle.

anyus: Miért tanul a fiad hegedülni?

@szittyazoli: Erre már én is keresem egy ideje a választ. Csak nálunk nem én vagyok az, aki énekel. És az sem én vagyok aki szépnek hallja. :)

2011.05.16. 09:39:25

@motymoty: Mert I.Béla úgy gondolta h minden gyereknek kell játszania valamin. Pedig ezek legfeljebb az idegeimen tudnak jól játszani.

motymoty 2011.05.16. 10:21:33

@anyuss: I. Bélának aztán voltak elvei.. a hegedű tud szerintem e legrettenetesebben szólni, ha tanulják. Remélem nem kellett sokat hallgatnod.

2011.05.16. 10:32:33

@motymoty: Rettenetes volt. A nagyfiú gitározott, azt nem bántam, de a gyerek utálta.

WildShycu · http://igazvilag.freeblog.hu/ 2011.05.16. 19:48:08

El is költöztünk nagy sebbel-lobbal, erre hallom, hogy az alkesz is szedte a motyóját... Mondjuk lehet,hogy segítettek pakolni a szomszédai :) Bírni kellett volna még pár hetet akkor :D
süti beállítások módosítása